Lale Devri - Επεισόδιο 88

0 σχόλια
Lale Devri
 

Παρακαλώ σεβαστείτε την δουλειά μας, και οποιαδήποτε χρήση της, θα ήταν σεβαστό να αναφερθεί
http://www.youtube.com/watch?v=ouPcIDl9RwY
 

Επεισόδιο 88

Η Τοπράκ λέει στην Νερμίν ότι αυτοί δεν μπορούν να είναι μαζί τώρα, αλλά η Νερμίν της λέει ότι αυτή λέει κάτι αλλά η καρδιά της λέει κάτι άλλο, και η Τοπράκ της λέει ότι δεν μπορεί να διαγράψει τον Τσινάρ από την ζωή της επειδή είναι ο πα
τέρας του γιου της, αλλά η Νερμίν της λέει πως έχει βαρεθεί απ’ όλα αυτά ….

……………………………………………………………………
Ο Τσινάρ πήγε να τρελαθεί με ότι έκανε ο δικηγόρος και του λέει «σου είπα να πας να ξεκινήσεις την υπόθεση της επιμέλειας όχι να πας και να προσβάλεις την γυναίκα που αγαπώ, θα σε σκοτώσω»
……………………………………………………………………
Τσινάρ: Τοπράκ

Τοπράκ: Τι συνέβη Τσινάρ, τι θέλεις;

Τσινάρ: Λυπάμαι τόσο, ζητώ συγνώμη.

Τοπράκ: Γιατί πράγμα; Για ποιο απ’ όλα;

Τσινάρ: Έχεις δίκιο να είσαι εξαγριωμένη και πληγωμένη, κι εγώ εξαγριώθηκα όταν το άκουσα, αλλά ορκίζομαι πως δεν ήξερα σχετικά με αυτό τίποτα, αυτός ο άντρας προετοίμασε τον φάκελο από μόνος του.

Τοπράκ: έτσι ε; ο δικηγόρος είναι δικός σου αλλά εσύ δεν γνωρίζεις τι είπε.

Τσινάρ: Σου το ορκίζομαι Τοπράκ, είναι δυνατόν κάτι τέτοιο, μπορώ να πω εκείνα τα πράγματα;

Τοπράκ: Έτσι ή αλλιώς, εγώ προσβλήθηκα , εγώ ντροπιάστηκα, και επιπλέον έβαλες τους πάντες σε αυτήν την θέση.

Τσινάρ: Δεν ήθελα να γίνουν έτσι τα πράγματα.

Τοπράκ: Αυτό σημαίνει πως η υπόθεση της επιμέλειας είναι κάτι τέτοιο; Και επιπλέον εσύ είσαι ο πρώτος που το ξεκίνησε αυτό.

Τσινάρ: Έχεις δίκιο αλλά ήρθα να δω τον γιο μου, εσύ δεν ήσουν σπίτι.

Τοπράκ: Για τι πράγμα μιλάς;

Τσινάρ: Την προηγούμενη μέρα ήρθα να δω εσένα και τον γιο μου, εσύ είχες πάει με αυτόν τον τύπο τον Αχμέτ.

Τοπράκ: Η αδελφή μου πέθανε Τσινάρ, και πήγα στην κηδεία.

Τσινάρ: Συγνώμη, δεν ήξερα, αν το γνώριζα, θα ήθελα να βρίσκομαι μαζί σου, υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για εσένα.

Τοπράκ: Όχι, φύγε σε παρακαλώ.

Τσινάρ: Μπορώ να δω τον γιο μου;

Τοπράκ: Τώρα; Αδύνατον, επιπλέον, μην έρθεις εδώ άλλη φορά.

Τσινάρ: Δεν κατάλαβα.

Τοπράκ: Όταν θέλεις να δεις τον Κάαν πες το μου, και θα τον φέρω σε κάποιο άλλο μέρος, αλλά σε παρακαλώ μην ενοχλείς αυτούς τους ανθρώπους τώρα.

Τσινάρ: Εντάξει.
……………………………………………………………………
Νερμίν: Ποιος;

Τοπράκ: Ο Τσινάρ.

Νερμίν: Με τι πρόσωπο έρχεται.

Τοπράκ: Να ζητήσει συγνώμη, είπε ότι δεν γνώριζε για ότι ο δικηγόρος είπε.

Νερμίν: Ναι ε, σίγουρα, κι εσύ τι είπες;

Τοπράκ: Να μην έρθει εδώ άλλη φορά, τώρα δεν θα μας ενοχλήσει.

Νερμίν: Είμαι χαρούμενη που το έχεις αποφασίσει, αυτό θα είναι καλό για εσένα Τοπράκ.

Τοπράκ: Αδελφή, δεν μπορώ να το κάνω αυτήν την αδικία στον Αχμέτ.

Νερμίν: Αλλά άκουσες τι είπε ο δικηγόρος, αν δεν παντρευτείς, θα χάσεις το μωρό.

Τοπράκ: Εντάξει, εσείς κάνατε σε εμένα τόσα καλά πράγματα, αλλά να παντρευτώ στα αλήθεια δεν μπορώ να το κάνω αυτό, δεν μπορώ να ελέγχω την ζωή του Αχμέτ.

Νερμίν: Τότε τι θα κάνεις;

Τοπράκ: Δεν ξέρω, αλλά ότι κι αν συμβεί δεν νομίζω ότι ο Τσινάρ θα πάρει τον Κάαν από εμένα, και δεν θέλω να το πιστέψω.
……………………………………………………………………

Ο Τσινάρ λέει στον πατέρα του ότι η θέση της Τοπράκ και του Κάαν είναι μαζί του και όχι με τον Αχμέτ.
……………………………………………………………………
Τσινάρ: Τοπράκ

Τοπράκ: Γεια σου Τσινάρ, έχεις χρόνο;

Τσινάρ: Φυσικά, φυσικά.

Τοπράκ: Οι γονείς μου είναι εδώ, θα πάω να του επισκεφτώ, κι αν έχεις χρόνο θα έρθουμε σε εσένα.

Τσινάρ: Φυσικά, θα ήταν πολύ ωραία.

Τοπράκ: Τότε πριν έρθω θα σου τηλεφωνήσω.

Τσινάρ: Εντάξει εντάξει, θα μιλήσουμε.
……………………………………………………………………
Η Ζουμρούτ φτιάχνει ένα σχέδιο με την νέα της «συμπάθεια».
……………………………………………………………………
Ο Αχμέτ θα κάνει μια εξέταση να δει εάν είναι συμβατός δότης ώστε να μπορεί να δωρήσει το ένα του νεφρό στην Σερέφ.

Και μιλούσε με τον γιατρό για το μηχάνημα αιμοκάθαρσης, πως μπορούν να αγοράσουν ένα και είπε στον γιατρό ότι τα χρήματα δεν είναι σημαντικά όταν αυτή του είπε πως είναι ακριβό.
……………………………………………………………………
Τσινάρ: Κοίτα! Από την αρχή, θα τα πήγαμε καλά μεταξύ μας, το γνωρίζω αυτό, δεν είσαι ένας μοχθηρός άνθρωπος, βλέπω πως προστατεύεις την Τοπράκ, ακόμη και από εμένα, δεν χρειάζεται αυτό.

Αχμέτ: Είσαι σίγουρος; Την στενοχώρησες, πριν τελειώσεις το ένα λάθος κάνεις ένα άλλο.

Τσινάρ: Το γνωρίζω αυτό, χωρίς να το θέλω την πληγώνω, κι εγώ επίσης πληγώνομαι, κοίτα! Αγαπώ τόσο πολύ την Τοπράκ, ακόμη την αγαπώ τόσο πολύ, δεν θέλω να την χάσω, αλλά εσύ πάντα εμφανίζεσαι μπροστά μου, σαν ένα εμπόδιο, κοίτα! Σου ζητώ μια χάρη, μην είσαι ένα εμπόδιο, άφησε με να την πλησιάσω.

Αχμέτ: Όχι

Τσινάρ: Μην είσαι πεισματάρης, είναι εντάξει ότι δεν με εμπιστεύεσαι…

Αχμέτ: Εντάξει, τώρα σώπασε.

Τσινάρ: Εσύ, εσύ είσαι ερωτευμένος με την Τοπράκ, έτσι δεν είναι; Την αγαπάς; απάντησε μου.

Αχμέτ: Ναι, αγαπώ την Τοπράκ, είμαι ερωτευμένος με την Τοπράκ.

Τοπράκ: Τι κάνετε εσείς οι δυο, είστε τρελοί;

Τσινάρ: Μην εμπιστεύεσαι αυτόν τον άντρα Τοπράκ, μη…

Τοπράκ: Αρκετά Τσινάρ, αρκετά, δεν θέλω να ακούσω τίποτα, καταλαβαίνεις; Θέλω μόνο ηρεμία Τσινάρ.

Τσινάρ: Τοπράκ, αυτός ο άντρας…

Τοπράκ: Φύγε από εδώ Τσινάρ, Αχμέτ πάμε.

……………………………………………………………………
Ο Ρεμζί ζητάει από τον Αχμέτ να πληρώσει το νοσοκομείο χωρίς να το πει στην Τοπράκ και στην Σερέφ και εκείνος δέχεται.
……………………………………………………………………
Ο Σίτκι πήγε στην Ζουμρούτ και της έδωσε τα κλειδιά και είπε πως δεν θέλει τίποτα από εκείνην, εκείνη του λέει « θα ησυχάσει η συνείδηση σου κάνοντας το αυτό;» και αυτός της απάντησε «πούλησα την ψυχή μου στον διάολο την ημέρα που συνάντησα την κόρη σου».
……………………………………………………………………
Ο Αχμέτ πήρε τους γονείς της Τοπράκ στο σπίτι του και τους είπε ότι το μηχάνημα θα φτάσει αύριο.
……………………………………………………………………
Ρεϋχάν: Κατά την γνώμη μου χωρίς να χάνεις χρόνο, μίλησε με την Τοπράκ, ώστε να μάθει πόσο πολύ ακόμη την αγαπάς.

Τσινάρ: Έχεις δίκιο.

Ρεϋχάν: Αγάπη χωρίς άδεια χτυπάει την πόρτα…., και εσύ είσαι σαν απελπισμένος, αλλά παρ’ όλα αυτά, η αγάπη είναι ένα όμορφο πράγμα.

Τσινάρ: Όμορφο πράγμα.

Ρεϋχάν: Όμορφο.

Τσινάρ: Και σκληρό.

Ρεϋχάν: Σκληρό.

Τσινάρ: Ξέρω, τα πάντα είναι ανάκατα, αλλά κάθε φορά που βλέπω την Τοπράκ, και την μυρίζω, γίνεται τόσο δύσκολο να την αφήσω.

Ρεϋχάν: Πρέπει να πολεμήσεις για την αγάπη σου Τσινάρ, αλλιώς θα το μετανιώσεις.
……………………………………………………………………
Η Σερέφ λέει στην Τοπράκ ότι ο Αχμέτ και η Νερμίν είναι καλοί άνθρωποι, και ότι αυτή έστειλε τον Ρεμζί στην τράπεζα να πάρει χρήματα και να τα δώσει στον Αχμέτ.
……………………………………………………………………
Όταν η Νερμίν είπε στον Αχμέτ ότι η Τοπράκ ακόμη αγαπάει τον Τσινάρ, ο Αχμέτ είπε στην αδελφή του ότι η Τοπράκ επίσης όταν παντρεύτηκε τον Τσινάρ στην αρχή ήταν ένα παιχνίδι κι έπειτα αυτοί ερωτεύτηκαν, ίσως κι αυτόν να τον αγαπήσει αργότερα.
……………………………………………………………………
Ο Νετζίπ στον Κερέμ «Γιε μου;», και ο Κερέμ « Κοιτάξτε κ.Νετζίπ μπορεί να παντρευτήκατε την μητέρα μου, αλλά εσείς δεν μου είστε τίποτα και ειδικότερα δεν θα γίνεται ποτέ πατέρας μου, δεν θα παρέμβετε στο ποτό και σε εμένα» και στην Ζουμρούτ « Είμαι ηλίθιος εντάξει, είσαι μόνο μια εγωίστρια…»
……………………………………………………………………
Οι γείτονες έρχονται και τους λένε ότι αυτοί γνωρίζουν ότι ο Αχμέτ και η Τοπράκ δεν είναι παντρεμένοι αλλά η Σερέφ τους είπε ότι παντρεύτηκαν και πως είναι τόσο χαρούμενη με τον γιο τους και ότι αυτή η υπόθεση με την επιμέλεια δεν αφορά αυτούς.
……………………………………………………………………
Τοπράκ: Τι έκανες μαμά;

Σερέφ: Σε έσωσα.

Τοπράκ: Είπες ψέματα, ίσως μπορούσαμε να εξηγήσουμε την κατάσταση.

Σερέφ: Τότε κάνε το ψέμα πραγματικότητα και τα πάντα θα τελειώσουν, αυτός ο άντρας άνοιξε το σπίτι του για εσένα, δεν υπάρχει ένα καλό πράγμα που να μην έκανε για εμένα, ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος που χωρίς να μας γνωρίζει μου δίνει το νεφρό του, και η Νερμίν για να σε υπερασπιστεί χάλασε την ηρεμία της.

Τοπράκ: Μαμά

Σερέφ: Παντρέψου αυτό το παιδί, είναι ένας καλός πατέρας για τον γιο σου, για εσένα… Τσινάρ…

Τοπράκ: Ο Τσινάρ είναι ο πατέρας του γιου μου.

Σερέφ: Τοπράκ, μην με ξεγελάς με αυτήν την ιστορία ότι είναι ο πατέρας του γιου σου, αγαπάς ακόμη τον Τσινάρ, αλλά ξέρεις πως η αδελφή σου πέθανε εξαιτίας της αγάπης, δεν θέλω να σε χάσω.

Τοπράκ: Αν ο Αχμέτ με αγαπήσει μια ημέρα τι θα γίνει τότε, πως μπορώ να εμποδίσω να συνεχίσει την ζωή του, δεν μπορώ.

Σερέφ: Νομίζεις ότι ο Αχμέτ δεν το σκέφτηκε αυτό, το να είσαι στην ζωή του εσύ και ο γιος σου, κάθε μέρα να φροντίζει εσένα και τον γιο σου, αν δεν τον αγαπήσεις μια μέρα, χώρισε τον και όλα θα τελειώσουν, και αυτό είναι πολύ αισχρό για την Νερμίν.

Τοπράκ: Θα σου πω κάτι, θέλω το καλύτερο για όλους μας, σκέφτηκα και πήρα μια απόφαση, θα πεντρευτούμε.

Αχμέτ: Εντάξει, εντάξει, αν αυτό είναι που θέλεις.

Τοπράκ: Δεν χρειάζεται να περιμένουμε, θα παντρευτούμε αύριο, τι λες;
……………………………………………………………………
Σερέφ: Τοπράκ

Τοπράκ: Πως είσαι μαμά, κοιμήθηκες καλά εχτές το βράδυ;

Σερέφ: Είσαι εσύ, πες μου: Κοιμήθηκες χτες το βράδυ; Περιμένεις τον Τσινάρ να έρθει.

Τοπράκ: Ας πάρουμε το πρωινό μας.
……………………………………………………………………
Τσινάρ: Καλώς ήρθατε.

Αζρά: Γεια σας κ.Τσινάρ.

Τσινάρ: Γεια σας κα.Ζουμρούτ.

Ζουμρούτ: Γειά σου Τσινάρ.

Τσινάρ: Λυπάμαι άργησα λιγάκι, γνωρίζετε καλά την κίνηση στην Κωνσταντινούπολη.

Ζουμρούτ: Σε ευχαριστώ που μας αφιερώνεις λίγο από το χρόνο σου παρόλο το δύσκολο πρόγραμμα σου.

Τσινάρ: Παρακαλώ.

Ζουμρούτ: Δεν ήθελα να αποφασίσω μόνη,… όταν είδα το βιογραφικό της κυρίας Αζρά είπα ότι είναι ο σωστός άνθρωπος, και όταν την συνάντησα μου άρεσε, ελπίζω ότι θα έχεις την ίδια γνώμη.

Τσινάρ: Έχεις δίκιο, νομίζω πως σίγουρα πήρα την σωστή απόφαση, αλλά θα σε δοκιμάσουμε για μια εβδομάδα και μετά θα δούμε, έλα την Δευτέρα να ξεκινήσεις.

Ζουμρούτ: αλλά η κα. Αζρά έχει άλλο ραντεβού με άλλη εταιρεία τώρα.

Αζρά: για εμένα ο όμιλος Ιλγκάζ έρχεται στην πρώτη θέση κα. Ζουμρούτ, κανένα πρόβλημα.

Τσινάρ: Υπέροχα, τότε συμφωνήσαμε.

Ζουμρούτ: Σε ευχαριστώ.

Τσινάρ: Παρακαλώ, πρέπει να φύγω, έχω μια σημαντική συνάντηση.

Ζουμρούτ: Φυσικά, κι εμείς επίσης φεύγουμε.

Τσινάρ: Εντάξει, έχουμε συναντηθεί κάπου πριν εμείς;

Αζρά: Την τελευταία φορά στο πάρτυ με την δημοπρασία για τα τραυματισμένα παιδιά, νομίζω πως κι εσείς ήσασταν εκεί.

Τσινάρ: Ναι, σε είδα εκεί, την επόμενη φορά.

Ζουμρούτ: Καλώς ήρθες στον όμιλο Ιλγκάζ.
……………………………………………………………………
Τοπράκ: Να! Τσινάρ

Τσινάρ: Τοπράκ, θέλω να σου μιλήσω για τον γιο μας, δεν ήθελα να ενοχλήσω κανέναν, σε περιμένω στην ακτή, σε εκλιπαρώ να έρθεις.

Τοπράκ: Εντάξει! Έρχομαι, πρέπει να φύγω.

Αχμέτ: Θα φύγεις τώρα;

Τοπράκ: Θα επιστρέψω αμέσως.
……………………………………………………………………
Τοπράκ: Τσινάρ

Τσινάρ: Τοπράκ

Τοπράκ: Τι κάνεις Τσινάρ;

Τσινάρ: Τοπράκ, στην ζωή μου, δεν αγάπησα κάποιον τόσο πολύ Τοπράκ, είμαι τρελά ερωτευμένος μαζί σου, γνωρίζω πως θα πράγματα που έκανα, είναι ασυγχώρητα, αλλά τώρα η καρδιά μου δεν χτυπά χωρίς εσένα.

Τοπράκ: Τσινάρ σε παρακαλώ.

Τσινάρ: Τοπράκ, σε εκλιπαρώ μην αφήνεις ρο χέρι μου Τοπράκ, σε ικετεύω μην με αφήνεις, τώρα ποτέ να μην χωρίσουμε, σε παρακαλώ.

Τοπράκ: Κι εγώ είμαι τρελά ερωτευμένη μαζί σου.
ΤΕΛΟΣ (μετάφραση Σταυρούλα Κ.)


Δημοσίευση σχολίου