Lale Devri- Επεισόδιο 89

0 σχόλια
Lale Devri 

Επεισόδιο 89
 

 Παρακαλώ σεβαστείτε την δουλειά μας, και οποιαδήποτε χρήση της, θα ήταν σεβαστό να αναφερθεί.
http://www.youtube.com/watch?v=7f2CbOb_Rok

Τοπράκ: αλλά τώρα είναι πολύ αργά.
Τσινάρ: Τι σημαίνει πολύ αργά; Γιατί;

Τοπράκ: Μόλις πριν, παντρεύτηκα τον Αχμέτ.

Τσινάρ: Παντρεύτηκες; πως το έκανες; και με αυτόν τον άντρα, θέλεις να με τρελάνεις;

Τοπράκ: Εγώ απλώς προσπαθώ να αποκαταστήσω αυτό που έκανες.

Τσινάρ: Σου είπα ότι δεν γνώριζα σχετικά με αυτά που είπε ο δικηγόρος.

Τοπράκ: αλλά αυτό δεν θα αλλάξει τίποτα Τσινάρ, αυτοί οι άνθρωποι απλά επειδή ήθελαν να με βοηθήσουν , όλοι ντροπιάστηκαν.

Τσινάρ: Δεν με ενδιαφέρει.

Τοπράκ: αλλά εμένα με ενδιαφέρει, ούτε αυτοί ούτε εγώ αξίζαμε αυτές τις προσβολές, εγώ είμαι η παντρεμένη αλλά εσύ είσαι αυτός που υπέγραψε γι’ αυτό.

Τσινάρ: Δεν γνώριζα ότι θα συμβεί αυτό όταν άνοιξα την υπόθεση, Τοπράκ μόλις πριν μου είπες ότι με αγαπάς, έλα ας το ακυρώσουμε.

Τοπράκ: Δεν μπορώ, είναι πλέον αργά.

Τσινάρ: Τίποτα δεν είναι αργά, αν θέλεις, το κάνεις.

Τοπράκ: Πήρα μια απόφαση.

Τσινάρ: αλλά γιατί συμβαίνει αυτό, όταν εγώ προσπαθώ να το σταματήσω εσύ επιδεινώνεις την κατάσταση.

Τοπράκ: Εγώ φταίω, κατά την γνώμη σου; είσαι αλήθεια τυφλός, και αυτό που έκανες; το μόνο εμπόδιο ανάμεσα μας είσαι εσύ, μου ράγισες την καρδιά τόσο πολύ, δε με εμπιστεύτηκες, δεν με πίστεψες, ούτε καν με άκουσες, και τώρα έρχεσαι και μου λες ότι δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο ανάμεσα μας, τότε αυτά τι είναι;
…………………………………………………………………………
Ο Σάμι (αυτός που κάνει τους γάμους στην Τουρκία) πρέπει να φύγει, και ο Ρεμζί είπε στον Αχμέτ «πάρε το βιβλιαράκι του γάμου να μην μείνει εκεί στο τραπέζι, παρόλο που στην παράδοση μας η νύφη είναι αυτή που πρέπει να το πάρει.»
…………………………………………………………………………
Τσινάρ: Τοπράκ, γιατί δεν μπορούμε να είμαστε μαζί ενώ αγαπιόμαστε τόσο, εντάξει έκανα πολλά λάθη, αλλά τώρα είμαι εδώ, μπροστά σου, πες μου όλα όσα είναι μέσα σου, αλλά μην μας εγκαταλείπεις.

Τοπράκ: Κατά την γνώμη σου τι έμεινε ανάμεσα μας να μην εγκαταλείψω;

Τσινάρ: Η αγάπη μας, σε ικετεύω να με συγχωρήσεις, σε παρακαλώ δώσε μου μια ευκαιρία, εγώ θα σε αφήσω συγχώρησε με.

Τοπράκ: Υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορούμε να συγχωρήσουμε, αλλά δεν μπορούμε να τα ξεχάσουμε, ήρθα εδώ μόνο εμπιστευόμενη την μόνη σου υπόσχεση, ήσουν ο μόνος άνθρωπος που ήξερα και εμπιστευόμουν και πίστευα, μόνο όταν έδωσα τον εαυτό μου σε εσένα, εσύ δεν με πίστεψες και πήγες και πίστεψες την Γεσίμ και δεν ήταν αρκετό επιπλέον πήγες και την παντρεύτηκες.

Τσινάρ: Τι μπορούσα να κάνω, πιέστηκα γι’ αυτό, εσύ δεν ήσουν, όλοι ήμασταν δυστυχισμένοι, τα παιδιά, κι εγώ έπρεπε να το κάνω για την οικογένεια, πριν παντρευτώ ήρθα σε εσένα, μόνο μια λέξη «μην το κάνεις» και θα έκαιγα τον κόσμο για εσένα, αλλά αντί γι’ αυτό εσύ μου ευχήθηκες ευτυχία.

Τοπράκ: Εκείνη την ημέρα όταν ήρθες σε εμένα δεν το πίστεψα, άνοιξα την πόρτα και στο χέρι μου η πρώτη φωτογραφία του μωρού μας, θα ερχόμουν να την δείξω σε εσένα, αλλά εσύ μου είπες πως θα παντρευόσουν την Γεσίμ, τι θα έπρεπε να είχα κάνει;

Τσινάρ: Τι θα έλεγες, τι θα έκανες; Αν ο Τσινάρ Μπέρκ δεν αρρώσταινε δεν θα μάθαινα ποτέ για τον γιο μου.

Τοπράκ: Αναρωτιέσαι γιατί, την ημέρα που μου έκανες αυτήν την ερώτηση, εσύ είσαι αυτός που εγκατέλειψες το να είσαι ο πατέρας του παιδιού, ξέρεις πόσο σκληρό είναι για μια γυναίκα, τώρα έρχεσαι και λες πως δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο ανάμεσα μας εμπιστεύσου με, κοίτα την κατάσταση μας, δεν υπάρχει «εμείς» πια, αυτά είναι τα υπολείμματα της αγάπης μας, απογοήτευση, δυσαρέσκεια, κούραση, και πίστεψε με εμένα δεν μου έχει απομείνει άλλη δύναμη.

Τσινάρ: Κοίταξε εμάς τους δυο, κάναμε λάθη, επειδή ήμασταν θυμωμένοι εμείς δεν ακούγαμε ο ένας τον άλλον, αλλά τώρα δεν θα το κάνουμε αυτό, κοίτα αυτός ο άντρας ο Αχμέτ που εμπιστεύεσαι, αλλά δεν είναι ένας άνθρωπος για να εμπιστευθείς, σε πλησιάζει σαν φίλος, αλλά στην πραγματικότητα είναι ερωτευμένος μαζί σου.

Τοπράκ: Μην γίνεσαι γελοίος Τσινάρ, δεν θα αλλάξεις ποτέ, πάντα θα πιστεύεις ανόητα πράγματα, λες και είσαι μόνο εσύ που γνωρίζεις το σωστό και οι άλλοι είναι λάθος.

Τσινάρ: Αυτό που σου είπα εγώ τώρα;

Τοπράκ: Κοίτα! Ο Αχμέτ είναι φίλος μου, έγινε αδελφός μου που δεν τον γνώριζα καν, κι εσύ τι λες;

Τσινάρ: Δεν είμαι εγώ που το είπα αυτό, αυτός που υπερασπίζεσαι είναι που το είπε αυτό.

Αχμέτ: Τοπράκ, τι συμβαίνει εδώ;

Τοπράκ: Μιλάμε.

Αχμέτ: Εντάξει, θα περιμένω.

Τοπράκ: Σε παρακαλώ Αχμέτ, θα μπορούσες να μας αφήσεις για λίγο;

Τοπράκ: Κοίτα οι ζωές μας είναι έτσι με τους άλλους, σε παρακαλώ άσε να είναι έτσι.

Τσινάρ: Μην μιλάς έτσι σε παρακαλώ, περίμενε, ίσως μια μέρα, δώσε μου μια ελπίδα, δεν μπορώ να αναπνεύσω χωρίς εσένα.

Τοπράκ: Δεν έχει απομείνει ελπίδα για εμάς, αγαπήσαμε ο ένας τον άλλον πάρα πολύ, αλλά δεν ήταν αρκετό, προσπαθήσαμε αλλά δεν έγινε! Τώρα, ας το αποδεχτούμε αυτό.
…………………………………………………………………………
Η συζήτηση της Τοπράκ και του Τσινάρ μετά την πρώτη συζήτηση με τον Τσινάρ!

Αχμέτ: Είσαι καλά;

Τοπράκ: Δεν είμαι!

Αχμέτ: Τι αστεία ερώτηση, τέλοσπάντων, όποτε συναντάς τον Τσινάρ…

Τοπράκ: Αχμέτ δεν είναι μόνο ο Τσινάρ! Είμαι εκνευρισμένη και μαζί σου επίσης. Έχεις πει στον Τσινάρ ότι με αγαπάς!

Αχμέτ: Τοπράκ εγώ αλήθεια…

Τοπράκ: Γνωρίζω Αχμέτ ότι προσπαθείς να με προστατέψεις αλλά μακάρι να μην ξεπερνούσες τα όρια! Νομίζεις ότι ο Τσινάρ θα καταλάβει την σχέση ανάμεσα σε εσένα και εμένα; Και επιπλέον λες και επίτηδες ρίχνεις λάδι στην φωτιά! Στη συνέχεια, μετά από αυτό ότι έρχεται ο ένας παρεξηγεί τον άλλον! Για την ακρίβεια ούτε καν προσπαθεί να καταλάβει!
…………………………………………………………………………
Ο Τσινάρ στον τάφο της Γεσίμ.

Τσινάρ: Αυτό είναι που ήθελες, έτσι δεν είναι Γεσίμ; Ο μόνος σκοπός που είχες ήταν να μας χωρίσεις, έτσι δεν είναι; Τώρα πάρε αυτό που ήθελες επειδή τα κατάφερες! Η Τοπράκ με εγκατέλειψε! Κατέστρεψες τα πάντα στη ζωή μου! Κοίτα τώρα η γυναίκα που αγαπώ και ο γιος μου δεν είναι μαζί μου! Κι εσύ επίσης δεν είσαι εδώ! Μονό εξαιτίας σου ο Τσινάρ Μπέρκ είναι ορφανός από μητέρα. Κοίτα κι εγώ είμαι μόνος! Άξιζε; Το άξιζε όλο αυτό, ε;
…………………………………………………………………………
Η συζήτηση του Κερέμ και του Τσινάρ στο μπαρ!

Κερέμ: Κάλεσα την Ντουγκιού πολλές φορές! Είναι ή κατειλημμένο ή κλειστό! Δεν απαντάει καν στα μηνύματα μου αλλά είναι δικό μου το λάθος!

Τσινάρ: Πάντα είναι κάπως έτσι φυσικά πάντα είμαστε αυτοί που κάνουν τα λάθη!

Κερέμ: Είναι αυτό ψέμα αδελφέ; Δέξου το! Αν μια γυναίκα φεύγει δεν πρέπει να ψάχνεις κάποιον να κατηγορήσεις!

Τσινάρ: Αυτός στηρίζει την Τοπράκ και τώρα είναι παντρεμένος με την Τοπράκ!

Κερέμ: αλλά δεν είναι δικό του το λάθος!

Τσινάρ: Τι εννοείς δεν είναι δικό του το σφάλμα;;;

Κερέμ: Φυσικά και δεν είναι επειδή αυτός κάνει αυτό που υποτίθεται πως πρέπει να κάνει. Μην με κοιτάς έτσι και μην νευριάζεις μαζί του!

Τσινάρ: Κερέμ πως μπορώ να μην νευριάζω μαζί του;

Κερέμ: Αυτός κάνει ότι εγώ κι εσύ δεν μπορέσαμε να κάνουμε. Προσφέρει ηρεμία στην Τοπράκ. Την στηρίζει, τόσο απλά! Δέξου το!!!
…………………………………………………………………………
Ο Αχμέτ στο δωμάτιο της Τοπράκ ελέγχει τον Κάαν.

Αχμέτ: Κάαν δεν κοιμήθηκες; Δεν κοιμήθηκες γιε μου; Εντάξει ψυχή μου δεν είμαι ο μπαμπάς σου αλλά θέλω να με έχεις σαν πατέρα σου, Θέλω να κρατάω τα χέρια σου όταν μεγαλώσεις και θέλω να σε πάω σε ποδοσφαιρικό αγώνα. Θα γίνεις μεγάλος και θα πηγαίνουμε να πίνουμε ρακί μαζί. Δεν το θέλεις;

Η Τοπράκ έρχεται μέσα στο δωμάτιο και ο Αχμέτ της λέει: Κοίταξε πόσο όμορφος είναι!
…………………………………………………………………………
Η Τοπράκ και ο Τσινάρ στο δικαστήριο!

Ενώ όλοι κάθονται και περιμένουν να τους καλέσουν η Τοπράκ πηγαίνει προς τον Τσινάρ και ο Αχμέτ θέλει να την ακολουθήσει αλλά η Νερμίν τον σταματάει.

Τοπράκ: Τσινάρ αλήθεια θα το κάνεις αυτό; Θα μου πάρεις το παιδί μου;;
…………………………………………………………………………
Μέσα στο δικαστήριο!

Ο δικηγόρος της Τοπράκ λέει στον δικαστή ότι η Τοπράκ παντρεύτηκε για να δημιουργήσει μια ασφαλή και καλή οικογένεια για τον παιδί της.

Ο δικηγόρος του Τσινάρ θέλει να μιλήσει και ο Τσινάρ τον σταματάει!

Τσινάρ: Κύριε Δικαστά θέλω να απαλλάξω από τα καθήκοντα του τον δικηγόρο μου!

Δικαστής: Είστε σίγουρος;

Τσινάρ: Είμαι σίγουρος! Θα κάνω την υπεράσπιση μου μόνος μου.

Δικαστής: Ξεκινήστε λοιπόν, σας ακούμε.

Τσινάρ: Πρώτα απ’ όλα θα ήθελα να πω ότι η Τοπράκ είναι μια καλή μητέρα και ο πιο τίμιος άνθρωπος και η πιο ηθική γυναίκα που έχω ποτέ συναντήσει! Δεν γνώριζα τι είχε ειπωθεί στο προηγούμενο δικαστήριο και μπροστά σε εσάς θέλω να της ζητήσω συγνώμη!

Δικαστής: Από την στιγμή που είστε βέβαιος ότι είναι μια καλή μητέρα τότε γιατί θέλετε να πάρετε την επιμέλεια του παιδιού σας;

Τσινάρ: Εγκαταλείπω την υπόθεση της επιμέλειας, την μόνη απαίτηση που έχω είναι να βλέπω τον γιο μου.

Η απόφαση του δικαστηρίου: Το παιδί πρέπει να είναι με τον πατέρα του τα σαββατοκύριακα και τις γιορτές!
………………………………………………………………………..
Η Σερέφ είπε στην Τοπράκ ότι θα πρέπει να είναι πιο κοντά στον Αχμέτ και η Τοπράκ θύμωσε τόσο πολύ και της απάντησε: Ο Αχμέτ είναι μόνο σαν αδελφός για εμένα τίποτα περισσότερο από αυτό! Σε παρακαλώ ποτέ μην το πεις πουθενά αλλού γιατί θα εκνευριστώ πολύ!
…………………………………………………………………………
Η Ζουμρούτ μεταφέρει τα χρήματα σε έναν άλλον λογαριασμό σε μια ξένη χώρα και απειλεί τον υπάλληλο πως αν δεν το κάνει σωστά τότε αυτός θα μπλέξει άσχημα!
…………………………………………………………………………
Η συζήτηση ανάμεσα στον Νετζίπ και τον Τσινάρ!

Νετζίπ: Έκανες το καλύτερο! Έκλεισες την υπόθεση της επιμέλειας, πολύ καλά! Η Τοπράκ πρέπει να είναι ευτυχισμένη!!

Τσινάρ: Μακάρι να μπορούσες να την δεις. Ήταν τόσο ευτυχισμένη.

Νετζίπ: Πολύ καλά από εδώ και πέρα εσύ πρέπει να είσαι πολύ ήρεμος και πολύ υπομονετικός!

Τσινάρ: αλλά πώς να είμαι ήρεμος; Είναι συνέχεια μαζί του! Είναι όλη την ώρα μαζί! Επισήμως σαν οικογένεια, πώς θα είμαι υπομονετικός;

Νετζίπ: Πρώτα απ’ όλα πρέπει αν μάθεις πώς να είσαι ευγνώμων στον Θεό! Η ζωή σου έχει δώσει μια ευκαιρία να βλέπεις την Τοπράκ και τον γιο σου δυο φορές την εβδομάδα! Εξαρτάται από εσένα πως θα χρησιμοποιήσεις αυτήν την ευκαιρία, με καλό τρόπο ή μη! Γιε μου αντί να την αναστατώνεις άφησε την να είναι ήρεμη μαζί σου!

Τσινάρ: Εντάξει αλλά είναι μόνο δυο φορές την εβδομάδα.

Νετζίπ: Είναι καλό μόνο επειδή εξαιτίας αυτού εσύ δεν θα κάνεις κανένα λάθος αλλιώς στα μάτια της Τοπράκ ο άλλος άντρας θα εκτιμηθεί!
…………………………………………………………………………
Τελευταίο μέρος, η συζήτηση του Τσινάρ και της Τοπράκ στο πάρκο.

Τοπράκ: Έλα Λάλε, έλα αγάπη μου,

Τσινάρ: Μπράβο κόρη μου, προστάτεψε τον αδελφό σου, η Λάλε έχει πραγματικά μεγαλώσει, έτσι δεν είναι Τοπράκ;

Τοπράκ: Ναι έχει μεγαλώσει, επιπλέον και ο Τσινάρ Μπέρκ είναι καλύτερα, είναι καλό που έφερες τα παιδιά, είναι ευτυχισμένα.

Τσινάρ: Κόρη μου σου αρέσει να ιππεύεις άλογο; Ναι αυτό είναι ένα μεγάλο άλογο αλλά κοίτα εκεί θα πας και τα ιππεύσεις ένα μικρό.

Τοπράκ: Ελπίζω να μην βρέξει. Κοίτα πόσο συννεφιασμένα είναι.

Τσινάρ: Το ελπίζω, όμως δεν έχει καμία διαφορά, αν βρέξει θα πάμε μέσα, η Λάλε προσπαθεί να προστατέψει τον αδελφό της ώστε να μην αρρωστήσει!

Βοηθός: Μπορώ να πάρω την Λάλε για ιππασία;

Τσινάρ: Ναι ας πάμε Λάλε.

Βοηθός: Αφήστε εμένα να πάω με την Λάλε κι έπειτα έρχεστε κι εσείς μαζί μας αργότερα.

Τσινάρ: Εντάξει. Ε υπάρχει μια κάμερα εδώ. Έχεις καθόλου φωτογραφίες;

Τοπράκ: Ναι φυσικά! Έχω μαγνητοσκοπήσει το πρώτο του μπάνιο για εσένα.

Τσινάρ: Για εμένα;;;

Τοπράκ: Ναι

Ο Τσινάρ λέει στον Τσινάρ Μπέρκ: Ας δούμε τον αδελφό σου ενώ κάνει το πρώτο του μπάνιο. Η βοηθός έρχεται και παίρνει τον Τσινάρ Μπέρκ!

Τσινάρ: Τοπράκ κοίτα

Τοπράκ: Ναι;

Τσινάρ: Ένα μικρό δώρο από εμένα για εσένα, ελπίζω να σου αρέσει.

Τοπράκ: Τσινάρ σε ευχαριστώ πάρα πολύ είναι πολύ όμορφο, γιατί μπήκες στον κόπο;

Τσινάρ: Ψυχή μου δεν είναι καθόλου κόπος για εμένα, θέλεις να σε βοηθήσω να το φορέσεις;

Τοπράκ: Ναι βέβαια. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Μου άρεσε πάρα πολύ.

Τσινάρ: Ελπίζω να το χρησιμοποιείς στις καλές σου μέρες, κοιμήθηκε;

Τοπράκ: Ναι άσε με τον σκεπάσω.

Τσινάρ: Ναι σκέπασε τον για να μην αρρωστήσει.

Τοπράκ: Ο καιρός ήταν καλός και αυτά το διασκέδασαν, κοίτα πόσο γρήγορα κοιμήθηκε, είναι καλό που ήρθαμε.

Τσινάρ: Ναι όλοι διασκεδάσαμε, κοίτα πόσο ήρεμα είναι εδώ σαν όλα εδώ να ανήκουν σε εμάς, μακάρι να μπορούσαμε πάντα να είμαστε έτσι Τοπράκ, μόνο να ήσουν εσύ, εγώ και τα παιδιά, μακάρι να μπορούσαμε να ξεχάσουμε το παρελθόν και το μέλλον και μόνο να ζούσαμε για πάντα σε αυτήν την στιγμή.

Τοπράκ: Μακάρι να μπορούσαμε να παγώσουμε τον χρόνο σε αυτήν την στιγμή και να διορθώσουμε τα λάθη μακάρι να…

ΤΕΛΟΣ (μετάφραση Σταυρούλα Κ.)


Δημοσίευση σχολίου