Lale Devri - Επεισόδιο 90

0 σχόλια
Lale Devri

Επεισόδιο 90
Λάλε Επεισόδιο 90
(http://www.youtube.com/watch?v=qQvFavTCprk)

~ Μέρος 1ο ~

Τσινάρ: Τι κάνει αυτός ο άνδρας εδώ;
………………………………………………………
Ο Οκάν λέει στην Ρεϋχάν ότι της είπε πως δεν μπορεί να ελέγξει τον θυμό του, δεν είναι ψυχοπαθής.
……………………………………………………………………….
Τοπράκ: Τι συνέβη;

Αχμέτ: Έφυγες βιαστικά, ξέχασες το φάρμακο σου, ο γιατρός είπε… έτσι στο έφερα αμέσως.

Τοπράκ: Σε ευχαριστώ Αχμέτ, μπήκες σε κόπο χωρίς λόγο, το πήρα το πρωί, επίσης δεν θα ήταν σημαντικό αν το έπαιρνα τώρα.

Αχμέτ: Ήρθα για το τίποτα.

Τσινάρ: Αν είχες τηλεφωνήσει, ή πιο συγκεκριμένα αν το ήθελες αυτό.

Αχμέτ: Όταν το θέμα είναι ο Κάαν, έρχομαι αμέσως.
……………………………………………………………………….
Η Ρεϋχάν λέει στον Οκάν ότι αυτή τον φοβάται τώρα παρόλο που τον αγαπάει και ξέρει πως κι αυτός την αγαπάει.
……………………………………………………………………….
Αχμέτ: Από τη στιγμή που ο Κάαν κοιμάται, ας τον πάμε στο σπίτι, ώστε να κοιμηθεί άνετα στο κρεβάτι του.

Τοπράκ: Δεν κοιμάται για πολύ ώρα το μεσημέρι Αχμέτ, επίσης ήρθαμε εδώ να περάσουμε λίγο χρόνο με τον Τσινάρ, αλλά εσύ μπορείς να φύγεις αν θέλεις, εννοώ αν έχεις δουλειά στον φούρνο.

Αχμέτ: Όχι, ο Μεντέτ θα φροντίσει γι’ αυτό κι επιπλέον είναι και η αδελφή μου εκεί.

Τοπράκ: Ωραία, το είπα για εσένα καλέ μου, ο Τσινάρ μπορεί να μας φέρει.

Αχμέτ: Όχι, θα σε πάρω εγώ, θα σε περιμένω, θα πάμε μαζί, και κοίτα ο Τσινάρ έχει πολύ κόσμο μαζί του.
……………………………………………………………………….
Τσινάρ: Ξύπνησες λιοντάρι μου, όμορφε μου γιε, χαριτωμένε μου γιε.

Αχμέτ: Πεινάει, στο σπίτι επίσης είναι έτσι όταν πεινάει.

Τοπράκ: Ας σηκωθούμε τώρα.

Τσινάρ: Γιατί;

Τοπράκ: Κοίτα αρχίζει να κάνει κρύο, ώστε να μην κρυώσουν, είναι ακόμη μικρά, θα συναντηθούμε αύριο.

Τσινάρ: αλλά θα μου λείψεις.

Τοπράκ: Λάλε θα σε δω αύριο, γεια σου, γεια σου, θα σας δω αύριο.

Τσινάρ: Αντίο
……………………………………………………………………….
Η Ικμπάλ ψάχνει για κάτι άλλο, όχι το CD, για να κατηγορήσει την Ζουμρούτ, επειδή είναι σίγουρη πως αυτή ετοιμάζει κάτι και ο Νετζίπ τις πιάνει επ’ αυτοφώρω.
……………………………………………………………………….
Τοπράκ: Οι βιταμίνες ήταν μια δικαιολογία.

Αχμέτ: Ναι μια δικαιολογία, ξέρω πως είσαι θυμωμένη μαζί μου, αλλά τι μπορώ να κάνω; Δεν είναι στο χέρι μου, κάθε φορά που είσαι με τον Τσινάρ, είσαι πάντα λυπημένη, γι’ αυτό ήρθα.

Τοπράκ: αλλά Αχμέτ δεν μπορείς να με προστατεύεις πάντα, επιπλέον ο Τσινάρ δεν θα με πληγώσει τώρα, επειδή δεν έχει απομείνει τίποτα ανάμεσα μας.

Αχμέτ: Αν το λες εσύ.

~ Μέρος 2ο ~

Τοπράκ: Κάαν αγάπησες τον αδελφό σου και την αδελφή σου, κι αυτοί επίσης σε αγάπησαν μικρέ μου.

Σερέφ: Πότε ήρθες; Δεν ήταν να επιστρέψεις το απόγευμα;

Τοπράκ: Μαμά έκανε κρύο έτσι αποφασίσαμε να επιστρέψουμε.

Σερέφ: Πως πήγε;

Τοπράκ: Πολύ καλά μαμά, αν τους έβλεπες εκεί…τόσο όμορφα.

Σερέφ: Δόξα των Θεώ.

Τοπράκ: Η Λάλε που ήταν τόσο δα μικρή τώρα ιππεύει άλογο, και ο Τσινάρ Μπέρκ αναρρώνει καλά, ο Τσινάρ ήταν τόσο ευτυχισμένος, εννοώ επειδή πέρασε χρόνο με τα παιδιά.

Σερέφ: Τι είναι αυτό;

Τοπράκ: Ο Τσινάρ το αγόρασε για τον Κάαν, ένα δώρο.

Σερέφ: Ώστε έτσι είναι; Εμένα μου φαίνεται ότι το αγόρασε για εσένα, εννοώ αν αγόραζα ένα…αλλά

Τοπράκ: Οοοο μαμά.
……………………………………………………………………….
Ο Αχμέτ λέει στην αδελφή του ότι αυτή ήξερε πως αυτός το έκανε επίτηδες, και για τον κολιέ του Τσινάρ για την Τοπράκ…, η Νερμίν του λέει ότι η Τοπράκ δεν είναι από εκείνες τις γυναίκες που μπορείς να εξαγοράσεις με ένα κολιέ, και απλά να συνεχίσει να την υποστηρίζει, κι εκείνος θα το κάνει, θα πάει στην τράπεζα να ανοίξει έναν λογαριασμό για τον Κάαν.
……………………………………………………………………….
Η Ικμπάλ λέει στον Τσινάρ αυτός είναι ο άντρας της (, αυτός της λέει μην με εκνευρίζεις, και ναι η Τοπράκ υπέγραψε, αλλά είμαι απολύτως σίγουρος πως ακόμα με αγαπάει, και προτείνει να συναντηθούν εκεί (δλδ στο σπίτι) έτσι ο Αχμέτ δεν μπορεί να έρθει.
……………………………………………………………………….
Ο Αχμέτ άνοιξε έναν τραπεζικό λογαριασμό με 30 χιλιάδες τουρκικές λίρες μέσα, έτσι η Νερμίν εκνευρίστηκε.
……………………………………………………………………….
Η Αζρά λέει στην Ζουμρούτ ότι γνωρίζει ότι αυτή θέλει να της τα φτιάξει με τον Τσινάρ.
……………………………………………………………………….
Η Σερέφ ανακαλύπτει πως η Νερμίν και ο Αχμέτ είναι σε δύσκολη οικονομική κατάσταση, και ο Αχμέτ λέει στην Νερμίν ότι θα βρει έναν συνέταιρο για τον φούρνο.

~ Μέρος 3ο ~

Η Ζουμρούτ έδωσε συμβουλές στην Αζρά για το πώς θα τραβήξει την προσοχή του Τσινάρ, και της είπε το ότι έχει τόσο πολύ αυτοπεποίθηση είναι καλό αλλά μπορεί να κάνει λάθος βήματα εξαιτίας αυτού και ο Τσινάρ δεν είναι κάποιος εύκολος, και η Αζρά της είπε ότι δεν τα παίρνει ως εύκολα ούτε τον Τσινάρ ούτε εκείνη, έτσι η Ζουμρούτ της λέει ότι πρώτα πρέπει να γίνει φίλη του, μετά να κερδίσει την εμπιστοσύνη του, και επίσης να έρθει κοντά με τα παιδιά του. Η Αζρά της λέει να μην ανησυχεί, αλλά η Ζουμρούτ της λέει πως πρέπει επειδή υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα που είναι η Τοπράκ. Η Αζρά της λέει πως αυτή είναι (δλδ η Τοπράκ) η πρώην γυναίκα του και πως είναι δύσκολη, η Ζουμρούτ γελάει και της λέει πως αυτή είναι τόσο αφελής που είναι σχεδόν ένας άγγελος και αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα.
……………………………………………………………………….
Η Ζουμρούτ προσποιείται ότι είναι ευτυχισμένη για τον Τσινάρ όταν αυτός συναντιέται με την Τοπράκ και τα παιδιά και όταν αυτός ακύρωσε την υπόθεση της επιμέλειας και του ζήτησε να φέρει μια ημέρα το μωρό στην έπαυλη να το δει, έπειτα λέει στην Αζρά ότι αύριο θα δουλέψουν στην έπαυλη, ώστε αυτή να γνωρίσει την Τοπράκ.
……………………………………………………………………….
Ο Οκάν είπε στην Τοπράκ ότι ψάχνει κάποιον για δουλειά, μετά το τηλεφώνημα λέει στην μητέρα της ότι πρέπει να πουν στην Ασλί ότι ο Κάαν είναι γιος του Τσινάρ (επειδή η Ασλί πιστεύει ότι είναι γιος του Αχμέτ).
……………………………………………………………………….
Τοπράκ: Ναι! Τσινάρ

Τσινάρ: Τοπράκ! Πως είσαι;

Τοπράκ: Είμαι καλά, ευχαριστώ.

Τσινάρ: Ο Κάαν;

Τοπράκ: Καλά, είναι δίπλα μου, κι εσύ; Πως είσαι;

Τσινάρ: Καλά, πολύ καλά, σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ για σήμερα, πέρασα μια όμορφη ημέρα χάριν σε σένα.

Τοπράκ: Εγώ σ’ ευχαριστώ, ήταν το ίδιο και για μένα.

Τσινάρ: Η μητέρα μου θέλει να δει τον Κάαν, ελάτε αύριο, θα φάμε όλοι μαζί, επιπλέον φέρε την μητέρα σου και τον πατέρα σου.

Τοπράκ: Δεν θα είναι ενόχληση;

Τσινάρ: Όοχι αγαπητή μου καθόλου, θα έρθω να σας πάρω.

Τοπράκ: Εντάξει, κι εγώ επίσης θα δω τα παιδιά.

Τσινάρ: Εντάξει, εντάξει, θα σας δω αύριο.

Τοπράκ: Τα λέμε.
……………………………………………………………………….
Η Τοπράκ αποφάσισε να πει στην Ασλί για τον Κάαν από μόνη της.
……………………………………………………………………….
Η Ρεϋχάν λέει στην Ζουμρούτ για το μεγάλο ποσό χρημάτων που εκείνη μετέφερε σχετικά με ένα κοινωνικό πρότζεκτ. Η Ζουμρούτ της λέει πως είναι ένα πρόγραμμα για τα «τραυματισμένα παιδιά» που δουλεύει με την Αζρά, και η Ρεϋχάν της λέει πως αυτή είναι που χορηγεί τα χρήματα, η Ζουμρούτ της λέει πως επειδή εκείνη έλειπε, ο Τσινάρ τους έδωσε τα χρήματα. Η Ρεϋχάν της λέει πως πρέπει να γνωρίζει από εδώ και στο εξής, πως αυτή θα είναι σκληρή με αυτά τα θέματα.
……………………………………………………………………….
Η Αζρά άκουσε για τον αγώνα έτσι ετοιμάζεται φορώντας ένα μπλουζάκι της Φενέρ Μπαχτσέ, και να του πει πως τα εισιτήρια είναι για να πάει με τους φίλους της και πως δεν μπορούν να έρθουν εξαιτίας του αυτοκινήτου τους… έτσι δεν μπορεί να πάει να δει τον αγώνα, ο Τσινάρ της λέει πως αυτή θα δει τον αγώνα, αυτή ρώτησε πως αφού δεν έχει εισιτήριο, κι αυτός λέει μαζί του από το σαλόνι του σταδίου.
……………………………………………………………………….
Η Σερέφ και η Τοπράκ αποφάσισαν να βοηθήσουν τον Αχμέτ, και αυτή ήταν θυμωμένη με τον πατέρα της επειδή αυτός έχει χρήματα και άφησε τον Αχμέτ να πληρώσει για το μηχάνημα της αιμοκάθαρσης.
……………………………………………………………………….
Τοπράκ: Αχμέτ! Κοίτα μην αρνείσαι …σε παρακαλώ.

Αχμέτ: Τοπράκ μην επιμένεις σε παρακαλώ, είναι τόσο δύσκολο για εμένα.

Τοπράκ: Και για εμένα επίσης εδώ και πολύ καιρό κάποια πράγματα είναι δύσκολα για εμένα, από ένα άτομο γίναμε δυο κι έπειτα η μητέρα μου και ο πατέρας μου, για πόσα άτομα είσαι υπεύθυνος, γιατί επιμένεις, αυτό είναι που δεν καταλαβαίνω, κοίτα! Γνωρίζω πως ψάχνεις για έναν συνέταιρο εδώ, από την στιγμή που δεν δέχεσαι αυτά τα χρήματα σαν μια βοήθεια, ας γίνουμε συνεργάτες.

Αχμέτ: Δεν μπορώ να σε εμπλέξω σε αυτά τα δύσκολα πράγματα.

Τοπράκ: Γιατί; Δεν είσαι ο σύζυγος μου; Δεν έχουμε μια οικογένεια τώρα; Άφησε το και ας τακτοποιήσουμε όλες τις δυσκολίες μαζί, σε παρακαλώ μην αρνείσαι, εντάξει;

Αχμέτ: Εντάξει

Τοπράκ: Σ’ ευχαριστώ.
……………………………………………………………………….
Ο Αχμέτ λέει στην Νερμίν μετά απ’ ότι είπε η Τοπράκ σε αυτόν και την Ασλί (όταν την ρώτησε αν εκείνη θέλει ένα μωρό από τον Αχμέτ, η Τοπράκ απάντησε ίσως) είναι τόσο ευτυχισμένος και θεωρεί πως υπάρχει κάποια ελπίδα για αυτόν και την Τοπράκ.
……………………………………………………………………….
Η Σερέφ είπε στον Αχμέτ ότι δεν θα μείνουν για πολύ και ότι θα πει πως είναι κουρασμένη ώστε να επιστρέψουν.
……………………………………………………………………….
Ο Σίτκι λέει στον Ρεμζί ότι γνωρίζει τι εκείνος θέλει, και πως δεν έχει χρήματα.
……………………………………………………………………….
Η Μουρβέτ λέει στην Ικμπάλ ότι η Αζρά είχε έρθει παλαιότερα να δει την Ζουμρούτ και επειδή είναι λιγάκι όμορφη δεν την ξέχασε, και εκείνη την ημέρα η Ζουμρούτ ήταν εξαγριωμένη μαζί της.
……………………………………………………………………….
Η Ζουμρούτ ήταν χαρούμενη για τις φωτογραφίες που η Αζρά έβγαλε με τον Τσινάρ στον αγώνα που είχαν παρακολουθήσει, και η Ζουμρούτ λέει στην Αζρά « Βλέπω πως έγινες πραγματική τόσο γρήγορα». (δεν κατάλαβα ακριβώς τι θέλει να πει)
……………………………………………………………………….
Η Αζρά λέει στην Ζουμρούτ ότι ο Τσινάρ ήταν ένας κύριος και πως την προσκάλεσε στο σαλόνι του.
……………………………………………………………………….
Τσινάρ: Θεέ μου, Θεέ μου, σαν κάτι να πηγαίνει λάθος εδώ.

Τοπράκ: Επειδή το κάνεις λάθος, περίμενε! Θα το φροντίσω εγώ.

Τσινάρ: Μου έχει λείψει το χαμόγελο σου τόσο πολύ, περίμενε περίμενε, η μητέρα σου είπε πως θα το φτιάξει αλλά το έκανε χειρότερα, έγινε.

Τοπράκ: Ας πάμε κάτω τώρα.

Τσινάρ: Περίμενε περίμενε, εγώ θα κρατήσω τον γιο μας.

Τοπράκ: Εντάξει

Τσινάρ: Ξέρω πως η μητέρα σου είναι ακόμη νευρική.
……………………………………………………………………….
Ο Κερέμ είπε στην μητέρα του « βρήκες ένα καινούριο παίχτη και είμαι περίεργος γι’ αυτό το πρότζεκτ» όταν αυτή του λέει πως δουλεύει με την Αζρά πάνω σ’ ένα πρότζεκτ.
……………………………………………………………………….
Το δώρο του Νετζίπ για την Τοπράκ, είναι ένα οικογενειακό κειμήλιο, από την μητέρα του που του το έδωσε για να το δώσει στον γιο του και επειδή δεν είχε την ευκαιρία να το κάνει, το δίνει στον Κάαν.
……………………………………………………………………….
Αζρά: Είμαι πραγματικά περίεργη γι’ αυτήν την Τοπράκ.

Ζουμρούτ: Ώστε έτσι; Εντάξει ζωή μου, ας σου συστήσω αυτά τα βαρετά άτομα, έλα.

Αζρά: Εντάξει.
……………………………………………………………………….
Ζουμρούτ: Πόσο καλό είναι το μωρό σας τώρα.

Τοπράκ: Ευχαριστούμε

Ζουμρούτ: Είχαμε μια πρόωρη γέννα, αλλά αναρρώνετε γρήγορα, ήμουν με την Αζρά γι’ αυτό δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω στην «προσευχή».

Ικμπάλ: Σας περιμένω Σερέφ από στιγμή σε στιγμή, αυτό το σπίτι είναι σαν δικό σου, ήδη θα μείνεις εδώ.

Σερέφ: Ναι…

Ικμπάλ: Οοο αγαπητή μου, είναι ο πόνος της κόρης, κοίτα κυρία Σερέφ είμαστε μια μεγάλη οικογένεια και ελπίζουμε ότι θα ξεπεράσουμε τα προβλήματα μας μαζί. Φυσικά θα πάρει καιρό να ηρεμήσετε. Δεν είναι εύκολο να το ξεχάσετε.

Ζουμρούτ: αλλά εσείς ξεχάσατε την Γεσίμ τόσο γρήγορα, ήταν κι αυτή μέλος αυτής της οικογένειας, αλλά τώρα ούτε αναφέρετε το όνομα της.

Νετζίπ: κυρία Ζουμρούτ

Ικμπάλ: Τι είναι αυτό κυρία Ζουμρούτ; Είπα εγώ ότι την ξεχάσαμε;
……………………………………………………………………….
Σε: Λυπάμαι κυρία Τοπράκ αλλά η Λάλε θέλει εσάς.

Τοπράκ: Φυσικά, έλα Λάλε.

Τσινάρ: Ζωή μου γιατί δεν κάθεσαι στην θέση σου, κοίτα θα ενοχλείς την μητέρα σου.

Τοπράκ: Όχι, η Λάλε μου έχει λείψει τόσο πολύ.

Τοπράκ: Μπαμπά! Τι κάνεις;

Ζουμρούτ: Τσινάρ καλέ μου, η δεσποινίς Αζρά θέλει να προσθέσει ένα αθλητικό τμήμα στο πρότζεκτ. Εχθές πήγατε στον αγώνα, όταν μου έδειξε τις φωτογραφίες, μου ήρθε στο μυαλό.

Αζρά: Μου ήρθε στο μυαλό αλλά φυσικά τι πιστεύεις εσύ γι’ αυτό είναι το σημαντικό.

Τσινάρ: Τι είναι;

Αζρά: μπλα μπλα μπλα μπλα

Τσινάρ: Καλή ιδέα, θα μιλήσουμε για τις λεπτομέρειες στο γραφείο.

Αζρά: Φυσικά

Ζουμρούτ: Έχεις δίκιο Τσινάρ, από μια οικογενειακή συνάντησε σε μια επαγγελματική συνάντηση, ας πάμε να δουλέψουμε δεσποινίς Αζρά.
……………………………………………………………………….
Αζρά: Ώστε αυτή είναι η Τοπράκ και ο Τσινάρ φαίνεται τόσο προσκολλημένος στην μικρή κυρία.

Ζουμρούτ: Δυστυχώς

Αζρά: Τέλοσπάντων, δεν υπάρχει πρόβλημα, έτσι κι αλλιώς δεν μου αρέσουν τα εύκολα πράγματα.

Ζουμρούτ: Υπέροχα
……………………………………………………………………….
Ο Νετζίπ λέει στον Ρεμζί ότι είναι περίεργοι εδώ (στην Κωνσταντινούπολη) και ότι αν χρειαστεί οτιδήποτε αυτός είναι εδώ, και ο Ρεμζί του λέει ότι είναι λιγάκι μπλεγμένοι αλλά η Τοπράκ είπε στον πατέρα της « Ας φύγουμε τώρα».
……………………………………………………………………….
Ο Ρεμζί είπε στην Νερμίν, τι μεγάλο δώρο έδωσαν στην Τοπράκ (χρυσό…)
……………………………………………………………………….
Η Τοπράκ ζήτησε από τον Οκάν να δώσει την δουλειά στον Σίτκι γιατί εκείνος έψαχνε για κάποιον.
……………………………………………………………………….
Η Ικμπάλ άκουσε όλη την συζήτηση ανάμεσα στην Ζουμρούτ και τον δικηγόρο (ότι εξαιτίας της η καριέρα του καταστράφηκε και μιλούσαν γι’ αυτόν, έτσι του έδωσε μια επιταγή με 50 χιλιάδες τουρκικές λίρες) και αυτή (η Ικμπάλ) είπε στην Ζουμρούτ «άκουσα τα πάντα…θα σου σπάσω το κεφάλι»

Παρακαλώ σεβαστείτε την δουλειά μας, και
οποιαδήποτεχρήση της, θα ήταν σεβαστό να αναφερθεί.
ΤΕΛΟΣ (μετάφραση Σταυρούλα Κ.)


Δημοσίευση σχολίου