Lale Devri - Επεισόδιο 91

0 σχόλια
Lale devri

Περιλήψη 91ου επεισοδίου

Η Τοπράκ που είναι πολύ θυμωμένη με τον Αχμέτ, θα φύγει από το σπίτι. Ο Αχμέτ θα είναι δυστυχισμένος. Ο Τσινάρ που δεν γνωρίζει την αντίδραση της Τοπράκ, τρελαίνεται από τη ζήλια και το θυμό. Η Τοπράκ που μένει στο σπίτι του θείου της, θα ψάξει για σπίτι. Η Σερέφ πιστεύει ότι η αντίδραση της Τοπράκ όσον αφορά τον Αχμέτ ήταν υπερβολική. Ο Ρεμζί θα φέρει έναν επισκέπτη – έκπληξη για την Τοπράκ. Ο Τσινάρ θα προσπαθήσει με κάθε τρόπο να φέρει
τη Τοπράκ και τον Καν στο αρχοντικό. Η Τοπράκ θέλει να σταθεί στα πόδια της μόνη της, αλλά ο Τσινάρ είναι αποφασισμένος. Θα αγοράσει ένα ολοκαίνουργιο σπίτι κοντά στο αρχοντικό. Ποια θα είναι η αντίδραση της Τοπράκ σ’ αυτό το δώρο; Ο Τσινάρ αποφασίζει να ετοιμάσει μια έκπληξη για τη Τοπράκ. Πραγματοποιεί τα σχέδιά του με τη βοήθεια της Ικμπάλ. Η Τοπράκ, πηγαίνοντας σπίτι θα ξαφνιαστεί. Θα της κοπούν τα πόδια. Ποια θα είναι η πραγματική έκπληξη;(μετάφραση Μάρθα)


*********************************************************************************

Lale Devri
Παρακαλώ σεβαστείτε την δουλειά μας, και οποιαδήποτε χρήση της, θα ήταν σεβαστό να αναφερθεί
Επεισόδιο 91ο
http://www.youtube.com/watch?v=1LEKTJo4n2c

Τοπράκ: Τι νομίζεις ότι κάνεις;
Αχμέτ: Τοπράκ, σταμάτα, άκουσε με, άκου, εγώ είμαι… ξέρω πως σε εξέπληξα, αλλά δε μπόρεσα να συγκρατήσω τον εαυτό μου, Τοπράκ είμαι ερωτευμένος μαζί σου.
Τοπράκ: Τι;
.…………………………
Τσινάρ: Να πάρει

Αχμέτ: Να πάρει, να πάρει, τι έκανα;

Σερέφ: Τι κάνεις;

Τοπράκ: Όπως βλέπεις μαζεύω τα ρούχα μου, ετοιμάσου, φεύγουμε από εδώ.
.…………………………
Ικμπάλ: Αρκετά κοιμήθηκες κύριε, έχει έρθει η ώρα να ανοίξεις τα μάτια σου, είναι ήδη αργά.
………………………….
Σερέφ: Θεέ Θεέ; Κοίτα αυτό το κορίτσι, είναι ο άντρας σου, τι θα γίνει;

Τοπράκ: Κοίτα μαμά, μην με τρελαίνεις, δεν παντρευτήκαμε γι’ αυτό.

Σερέφ: Έχεις υπογράψει, είναι αυτό ένα παιχνίδι; Αν δεν είναι σήμερα, θα τον συνηθίσεις αύριο, φωτιά και θειάφι δεν μπορεί να είναι χωριστά.

Τοπράκ: Μαμά, από την αρχή θεώρησα τον Αχμέτ σαν φίλο μου, και τον εμπιστεύτηκα γι’ αυτό και τον παντρεύτηκα, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα στη συμφωνία μας, ο γάμος μας ήταν μόνο στα χαρτιά.

Σερέφ: Ο γάμος δεν μπορεί να είναι με όρους, αυτός ο τύπος είναι ένας καλός άνθρωπος, είναι εδώ για εσένα και τον Κάαν, κι είναι ένας γλυκός πατέρας για τον Κάαν, και υποφέρει για εμάς, δείξε έλεος, και στην τελική εσύ δεν τον παντρεύτηκες αυτόν τον άντρα;

Τοπράκ: Μαμά, για όνομα του Θεού σταμάτα να μιλάς, πήγαινε και μάζεψε τα πράγματα σου.

Σερέφ: Δεν θα σταματήσω, επιπλέον δεν μπορεί έξω να είστε παντρεμένοι και σπίτι αδέλφια. Εσύ είπες «ναι», το είπες.

Τοπράκ: Για όνομα του Θεού ας μην μιλήσουμε τώρα, σε παρακαλώ πήγαινε και μάζεψε τα πράγματα σου.

Σερέφ: Ουφ Τοπράκ ουφ.

Τοπράκ: Να πάρει.
………………………….
Ο Νετζίπ δεν πίστεψε την Ικμπάλ για την συνεργασία ανάμεσα στην Ζουμρούτ και τον δικηγόρο.
………………………….
Νερμίν: Ελπίζω να μην συμβαίνει κάτι κακό.

Σερέφ: Εμείς…

Νερμίν: Τοπράκ τι συμβαίνει;

Τοπράκ: Αδελφή, εμείς φεύγουμε.

Νερμίν: Γιατί; Τοπράκ καλή μου για όνομα του Θεού, κάθισε εδώ, ας μιλήσουμε.

Τοπράκ: Αδελφή σε παρακαλώ μην επιμένεις, δεν θα μείνω εδώ τώρα.

Νερμίν: Αλλά δεν μπορεί να γίνει έτσι, αυτό που είχαμε μαζί, επίσης δεν μπορώ να πλησιάσω ούτε τον Αχμέτ, είναι δυστυχισμένος, και να ενεργείτε παρορμητικά δεν είναι λύση.

Τοπράκ: Αδελφή! Κοίτα δεν θέλω να σε στενοχωρήσω αλλά δεν μπορώ να μείνω εδώ γνωρίζοντας τα αισθήματα του Αχμέτ, σε παρακαλώ, λυπάμαι, σε ευχαριστώ για όλα.

Σερέφ: Θα τα πούμε αργότερα, μακάρι.
………………………….
Σερέφ: Τουλάχιστον αν το είχαμε πει στον πατέρα σου, τι θα κάνουμε; Και που θα πάμε; Θαρρείς και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μας περιμένουν.

Τοπράκ: Θα πάμε στον θείο μου, θα μείνουμε εκεί, θα βρούμε κάτι.

Σερέφ: Λες και είσαι περίεργη να δεις την γυναίκα του.

Τοπράκ: Γεια σου θείε, εγώ είμαι η Τοπράκ, πως είσαι;
………………………….
Τσινάρ: ******* Θα σε σκοτώσω.

Ρεμζί: Μην το κάνεις.

Τσινάρ: Μην ανακατεύεσαι μπαμπά Ρεμζί, όλα είναι ξεκάθαρα τώρα, η Τοπράκ είδε το πραγματικό σου πρόσωπο.

Νερμίν: Τι είναι αυτό, σταματήστε το.

Αχμέτ: Αδελφή πήγαινε επάνω.

Νερμίν: Έλα στα συγκαλά σου.

Αχμέτ: Αδελφή.

Τσινάρ: Αν σε δω ξανά δίπλα στην Τοπράκ, θα σε σκοτώσω.

Ρεμζί: Γιε μου! Τι κάνεις;

Αχμέτ: Τι λες; Η Τοπράκ είναι η γυναίκα μου.

Τσινάρ: Ακόμα μιλάει.

Ρεμζί: Γιε μου! Τι κάνεις;

Αχμέτ: Κοίτα τον εαυτό σου, νομίζεις ότι μπορείς να αγοράσεις τους πάντες με τα λεφτά σου, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.

Νερμίν: Βγες έξω από εδώ.

Ρεμζί: Τι κάνεις;
………………………….

Τοπράκ: Ναι

Τσινάρ: Που είσαι;

Τοπράκ: Τι συνέβη; Γιατί ακούγεσαι χάλια;

Τσινάρ: Ξέρω τα πάντα, ξέρω αυτός ο τύπος που λέγεται Αχμέτ τι σου έκανε Τοπράκ.

Τοπράκ: Πως το έμαθες Τσινάρ;

Τσινάρ: Απλά το ξέρω! Γιατί δεν μου τηλεφώνησες;

Τοπράκ: Γιατί να σου τηλεφωνήσω; Αυτό δεν είναι ένα θέμα που σε αφορά.

Τσινάρ: Μην με τρελαίνεις, τα πάντα που αφορούν εσένα αφορούν εμένα, τώρα πες μου που είσαι, θα έρθω.

Τοπράκ: Δεν θα έρθεις.

Τσινάρ: Θέλω να δω τον γιο μου.

Τοπράκ: Τσινάρ! Ο Κάαν είναι καλά, τηλεφώνησε σε μια κατάλληλη στιγμή και θα δεις τον γιο σου.

Τσινάρ: Τοπράκ! Ανησυχώ για εσένα, ανησυχώ τόσο για εσένα.

Τοπράκ: Εντάξει, είμαι καλά, μην ανησυχείς, θέλω μόνο να μείνω για λίγο μόνη, σε παρακαλώ κατάλαβε με. Αντίο.

Τσινάρ: Τοπράκ, ουφφφ, αυτή η Τοπράκ θα με τρελάνει.

Ρεμζί: Εσένα ή εμένα.
………………………….
Τοπράκ: Τσινάρ! Τι κάνεις εδώ;

Τσινάρ: Ευτυχώς! Δεν πιστεύω να σκέφτηκες πως θα σε αφήσω μόνη σου μετά απ’ ότι συνέβη σήμερα.

Τοπράκ: Ναι! Σε ακούω, πες το « Σου το είπα», πες « δεν με πίστεψες, αλλά κοίτα! Αυτό που σου είπα ήταν αλήθεια…»

Τσινάρ: Για εμένα, θα ανακουφιστώ όταν θα είσαι δίπλα μου, άντε πάμε, ας πάμε πίσω στο σπίτι μας, ας πάρουμε τον γιο μας και να πάμε στην έπαυλη.

Τοπράκ: Δεν πάω πουθενά.

Τσινάρ: Κοίτα Τοπράκ, δεν είπα λέξη όταν έμεινες στο σπίτι αυτού του άντρα μόνο επειδή το ήθελες, αλλά είδες το πραγματικό του πρόσωπο και επιπλέον δεν έχεις καμία υποχρέωση σε αυτόν και την οικογένεια του. Κοίτα δεν υπάρχει πλέον κανένα εμπόδιο ανάμεσα μας, σε παρακαλώ σε ικετεύω ας φύγουμε, σε παρακαλώ άσε τα πείσματα και ας πάμε στο σπίτι μας.

Τοπράκ: Εκεί είναι το σπίτι σου, όχι το δικό μου.

Τσινάρ: Τι σημαίνει αυτό Τοπράκ; Εδώ είναι το σπίτι του θείου σου, από την στιγμή που δεν έχεις να μείνεις κάπου γιατί να μην έρθεις μαζί μου; Επίσης θα βλέπω τον γιο μου.

Τοπράκ: Αποκλείεται.

Τσινάρ: Γιατί, είναι απαραίτητο να δημιουργούμε δυσκολίες, και εδώ με δυο δωμάτια και τόσα πολλά άτομα τι θα κάνεις;

Τοπράκ: Αυτό δεν είναι δουλειά σου Τσινάρ.

Τσινάρ: Πως δεν με αφορά; Οτιδήποτε αφορά εσένα αφορά κι εμένα κυρία Τοπράκ, κοίτα! Το μόνο πράγμα που θέλω είναι να είμαι δίπλα σε εσένα και την οικογένεια σου, κοντά σου, να κάνω εσένα και τον γιο να είστε άνετα!

Τοπράκ: Σε ευχαριστώ, αλλά δεν είναι ανάγκη, θα βρω μια λύση αύριο, το πρώτο πράγμα που θα κάνω αύριο είναι να βρω ένα σπίτι.

Τσινάρ: Δεν είναι απαραίτητο αυτό Τοπράκ, κοίτα υπάρχει μια μεγάλη έπαυλη που μας περιμένει.

Τοπράκ: Επειδή εγώ θέλω μόνο να σταθώ στα δικά μου πόδια, είναι σαφές;

Τσινάρ: Ααα έτσι είναι λοιπόν; Τότε άσε με να σε ρωτήσω, τι έκανες με εκείνον τον άντρα;

Τοπράκ: Επειδή τον εμπιστεύτηκα, τον πίστεψα, αλλά έκανα λάθος, έτσι είναι, σαν εσένα, από εδώ και πέρα θα σταθώ στα δικά μου πόδια, στα δικαιώματα μου να ζήσω, και απλά να αγωνιστώ για τον γιο μου.

Τσινάρ: Τοπράκ! Σταμάτα, σε παρακαλώ μην μου γυρνάς την πλάτη, εντάξει, έχεις δίκιο, τα λάθη που έκανα στο παρελθόν σε αναστατώνουν, αλλά μετάνιωσα γι’ αυτά, πως μπορώ να μείνω άπραγος ενώ εσύ παλεύεις μόνη;

Τοπράκ: Κάνε το Τσινάρ, κάνε το για εμένα.
………………………….
Ο Ρεμζί τους λέει πως ο Τσινάρ χτύπησε τον Αχμέτ και η Σερέφ δεν ήταν χαρούμενη, και αυτός της λέει πως δεν ήταν δικό του λάθος που ο Τσινάρ γνωρίζει που μένουν, αλλά της κόρης της που δεν ξέρει πώς να διαλέξει έναν άντρα και πως αγαπά τον Τσινάρ είναι ένας καλός τύπος.
………………………….
Ο Αχμέτ κατηγορεί τον εαυτό του και λέει πως εξαιτίας του το μωρό και η Τοπράκ είναι στον δρόμο…και η Νερμίν τηλεφωνεί στην Τοπράκ αλλά η Τοπράκ δεν της λέει που μένει.
………………………….
Ο Τσινάρ λέει στην μητέρα του ότι αγόρασε την βίλα κοντά στην έπαυλη, και η Ικμπάλ ήταν χαρούμενη και του λέει « Οι γυναίκες έτσι ακριβώς είναι, λένε ότι δεν θέλουν και να μην παρεμβαίνεις, αλλά αγαπάν τον άντρα που τις προστατεύει. Κι όταν κοιτάς, όταν το κάνεις αυτό θα κλέψεις την καρδιά της σιγά σιγά»
………………………….

Ο Οκάν και η Ρεϋχάν και ο Γιουσούφ και η κόρη του Οκάν παρακολουθούν μια ταινία τρόμου.
………………………….
Η Ικμπάλ λέει στην Ζουμρούτ ότι η Τοπράκ θα χωρίσει και ότι ο Τσινάρ αγόρασε γι’ αυτήν ένα σπίτι και είναι κοντά σε αυτούς.
………………………….
Τσινάρ: Γεια

Τοπράκ: Όπου κι αν πάω, θα με βρεις.

Τσινάρ: Ακριβώς.

Τοπράκ: Τι κάνεις; Τι είναι αυτό;

Τσινάρ: Κλειδί

Τοπράκ: Τσινάρ σου είπα ότι δεν έρχομαι στην έπαυλη, γιατί επιμένεις να μην καταλαβαίνεις;

Τσινάρ: Εντάξει, δεν θα πάμε στην έπαυλη, δεν είναι αυτό το κλειδί της έπαυλης, αυτό είναι το κλειδί του καινούριου σπιτιού που αγόρασα για εσένα.

Τοπράκ: Τι; Τι έχεις κάνει; Γιατί πάντα ανακατεύεσαι στην ζωή μου, κοίτα αυτή είναι η τελευταία φορά που θα σου το πω, θα δουλέψω και θα βγάλω χρήματα και δεν θέλω τίποτα από εσένα, και θα φροντίσω τον Κάαν μόνη μου.

Τσινάρ: Πραγματικά αυτά τα λόγια θα με τρελάνουν, ποια ώρα θα βρεις δουλειά Τοπράκ; Ποια ώρα θα δουλέψεις; Τι θα κερδίσεις; Δεν θα πληρώσεις αυτό το σπίτι, αν μπορείς να το πεις σπίτι.

Τοπράκ: Τι κακό υπάρχει με το σπίτι μου; Κατά την γνώμη μου είναι πολύ καλό.

Τσινάρ: Για όνομα του Θεού, τι καλό υπάρχει σε αυτό που σου αρέσει; Είναι βασικά ένα παγωμένο σπίτι. Λοιπόν που είναι ο Κάαν; Γιατί δεν τον έφερες; θα αρρωστήσει αν μείνει εδώ.

Τοπράκ: Όχι, καθόλου, ο Κάαν δεν είναι εδώ επειδή ο πατέρας μου δεν εγκατέστησε ακόμη την σόμπα, όταν την εγκαταστήσει θα τον φέρω. Τότε όλα θα είναι εντάξει, και τώρα σε παρακαλώ άσε με να συνεχίσω το καθάρισμα.

Τσινάρ: Εντάξει, εσύ συνέχισε το καθάρισμα σου, και εγώ…

Τοπράκ: Τι κάνεις;

Τσινάρ: Από την στιγμή που όταν θα εγκαταστήσεις την σόμπα όλα τα λυθούν, τότε θα εγκαταστήσουμε την σόμπα.

Τοπράκ: Τσινάρ μην γίνεσαι γελοίος.

Τσινάρ: Εις το όνομα του Πατρός, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. Εσύ συνέχισε το καθάρισμα σου και…

Τοπράκ: Άστο Τσινάρ, είναι φανερό πως δεν έχεις ιδέα πως εγκαθιστούν μια σόμπα, γιατί επιμένεις δεν το καταλαβαίνω.

Τσινάρ: Λυπάμαι για ότι νομίζεις, τι σημαίνει πως δεν ξέρω; Κοίτα το έβαλα, είμαι σχεδόν έτοιμος να το τελειώσω, σε παρακαλώ άσε με να δουλέψω.

Τοπράκ: Τσινάρ

Τσινάρ: Τι;

Τοπράκ: Δεν θα δουλέψει, το κάνεις λάθος.

Τσινάρ: Γιατί όχι; Τι λάθος υπάρχει με…

Τοπράκ: Δεν σου το είπα Τσινάρ; Σου άρεσε αυτό που έκανες;

Τσινάρ: Τι είπες; Τι είπες; Για δυο ώρες μιλούσες μπλα μπλα μπλα μπλα, προσπαθούσαμε να δουλέψουμε εδώ, δώσε μου αυτό το κομμάτι, κάνε κάτι.

Τοπράκ: Κατέστρεψες τα πάντα, Ωωω Θεέ μου, πάρε αυτό.

Τσινάρ: Είσαι τόσο ευγενική κυρία Τοπράκ, ένα παράξενο πράγμα, αυτό δεν είναι σόμπα, σου πούλησαν κάτι στραβό.

Τοπράκ: Ώστε έτσι ε; δεν λες τα έκανα θάλασσα, κατηγορείς την σόμπα, έτσι λοιπόν.

Τσινάρ: Τι είναι αυτή η ανοησία;

Τοπράκ: Τσινάρ, για όνομα του Θεού, κατέστρεψες τα πάντα.
Τσινάρ: Όλα είναι μια χαρά, και εγώ τα κατέστρεψα όλα; έτσι είναι λοιπόν;
Τοπράκ: και γελάς ενώ με κοιτάς στα μάτια, ααα Τσινάρ, θα σου ζητήσω να φύγεις, σε παρακαλώ.
Τσινάρ: Εντάξει, εντάξει, τόσο βρώμικα, φεύγω, καλό καθάρισμα.
Τοπράκ: Καταστροφή παντού, να πάρει,…,ουφ Ωωω Θεέ μου.
Τοπράκ: Το ξέχασες αυτό Τσινάρ.
Τσινάρ: Το πείσμα σου σκάει γάιδαρο, νομίζεις, πως με ξεφορτώθηκες, αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή.
………………………….
Η Τοπράκ βρίσκει μια δουλειά, θα δουλέψει σε ένα ανθοπωλείο.
………………………….
Η Ικμπάλ τηλεφωνεί στην Σερέφ και την προσκαλεί στην έπαυλη ώστε να δει τον εγγονό της, και χάριν του Ρεμζί εκείνη δέχεται.
………………………….
Ο Τσινάρ λέει στην Τοπράκ ότι η Ικμπάλ τους προσκάλεσε, και πάλι καλά επειδή κάνει τόσο κρύο εδώ και ο Κάαν θα αρρωστήσει έτσι.
………………………….
Αχμέτ: Τοπράκ
Τοπράκ: Δεν θέλω να μιλήσω Αχμέτ.
Αχμέτ: Σε παρακαλώ, σε παρακαλώ Τοπράκ, σε παρακαλώ.
Τοπράκ: Πρέπει να φύγω, ο Κάαν με περιμένει.
Αχμέτ: Μόνο για δύο λεπτά, Τοπράκ είσαι τόσο θυμωμένη μαζί μου, έκανα κάτι κακό, αλλά πίστεψε με ακόμη και εγώ δεν ξέρω πως συνέβη, σε παρακαλώ επίτρεψε μου να σε κάνω να με συγχωρήσεις.
Τοπράκ: Δεν είναι αυτό το θέμα που είμαι θυμωμένη ή πληγωμένη, είναι ένα άλλο πράγμα ανάμεσα μας, από εδώ και πέρα είναι αδύνατον να σε εμπιστευτώ, επιπλέον σε πίστεψα τόσο πολύ, σε τέτοιο σημείο που πάντα σε υπερασπιζόμουν μπροστά στον Τσινάρ, ο Αχμέτ δεν σκέφτεται έτσι, αλλά δυστυχώς εκείνος είχε δίκιο.
Αχμέτ: Δεν το αρνούμαι ότι είμαι ερωτευμένος μαζί σου, και δεν μετανιώνω γι’ αυτό, ξέρω πως ακόμη σκέφτεσαι τον Τσινάρ.
Τοπράκ: Αρκετά Αχμέτ, ας μην μιλάμε,
Αχμέτ: Σε παρακαλώ Τοπράκ, άκουσε με, είπα πως με τον καιρό θα με αγαπήσει, ξέρω πως θα έπρεπε να έχω μείνει μακριά σου, αλλά δεν το έκανα, η αγάπη μέσα μου μεγαλώνει κάθε μέρα, αλλά δεν είναι στο χέρι μου Τοπράκ.
Τοπράκ: Μακάρι να μου το είχες πει αυτό νωρίτερα, τότε ποτέ δεν θα σε παντρευόμουν, κανένας δεν θα πληγωνόταν.
Αχμέτ: Δεν με καταλαβαίνεις Τοπράκ, όταν είμαι μαζί σου δεν με πληγώνει αντιθέτως όταν είσαι μακριά μου διαλύομαι.
Τοπράκ: Αχμέτ! Μην μιλάς έτσι.
Αχμέτ: Εντάξει, μην με αγαπάς, αλλά άσε να είμαστε φίλοι, αλλά σε παρακαλώ να είσαι δίπλα μου.
Τοπράκ: Είναι αδύνατον, το καλύτερο πράγμα είναι να χωρίσουμε όσο τον δυνατόν πιο γρήγορα, λυπάμαι αλλά ο Κάαν περιμένει.
………………………….
Τοπράκ: Καλησπέρα, καλή όρεξη σε όλους.
Ικμπάλ: Ζητούμε συγνώμη, καθίσαμε, αλλά εσύ κάθισε δίπλα στον Τσινάρ.
Σερέφ: Ο πατέρας σου επέμενε όπως ξέρεις δεν έχει υπομονή.
Τσινάρ: Κάθισε Τοπράκ, κοίτα! Σε περίμενα…
Τοπράκ: Όχι Τσινάρ ευχαριστώ, δεν πεινάω, ευχαριστώ κυρία Ικμπάλ και επίσης πρέπει να φύγουμε όπως ξέρετε έχει κίνηση.
Τσινάρ: Μείνετε εδώ απόψε, αύριο θα σας πάω εγώ.
Ικμπάλ: Μείνετε εδώ κόρη μου.
Τοπράκ: Ευχαριστούμε, αλλά νιώθω πιο άνετα στο σπίτι μου.
Ικμπάλ: Όπως θέλεις.
Τσινάρ: Τουλάχιστον κάθισε μέχρι ο πατέρας σου να τελειώσει το γεύμα του.
………………………….
Τσινάρ: Σε παρακαλώ μην αρνείσαι, θα σας πάω εγώ.
Ρεμζί: Θέλεις να πας με το λεωφορείο με το μωρό;
Τσινάρ: Ο πατέρας σου έχει δίκιο, τουλάχιστον δέξου του για τον Κάαν, σε παρακαλώ.
Τοπράκ: Ένταξει, καλό απόγευμα.
Νετζίπ: Καλό απόγευμα.
Ζουμρού: Καλό απόγευμα, έρχομαι Νετζίπ. Τσινάρ καλέ μου, όπως ξέρεις η Αζρά σε περιμένει για την παράσταση, θα πας αφού πας την Τοπράκ;
Τσινάρ: Το ξέχασα τελείως, πες στην Αζρά να κάνει ότι είναι απαραίτητο, την εμπιστεύομαι.
………………………….
Νερμίν: Τι συνέβη; Μιλήσατε;
Αχμέτ: Θέλει διαζύγιο, την έχασα αδελφή.
Νερμίν: Τώρα αρκετά, είσαι δυστυχισμένος, αρκετά τώρα, αρκετά.
Αχμέτ: Άφησε με.
Νερμίν: Αρκετάαααααα!
Αχμέτ: Αδελφή σε παρακαλώ.
Νερμίν: Αρκετά, αρκετά, είσαι εσύ αυτός που είναι ερωτευμένος; Είναι αυτό αγάπη; Η αγάπη δεν είναι έτσι Αχμέτ, κοίτα τον Τσινάρ, ήρθε πολλές φορές σε αυτήν την πόρτα κάθε φορά η Τοπράκ τον έδιωχνε, κουραστήκαμε να έρχεται εδώ, αλλά δεν σταμάτησε να έρχεται εδώ, μόνο για να δείξει στην Τοπράκ πόσο πολύ την αγαπάει, τι έκανε αυτός ο άντρας; κι εσύ τι κάνεις; απλά επειδή σου είπε μια φορά όχι κοίτα την κατάσταση σου, είναι εντάξει;
Αχμέτ: Αδελφή σε παρακαλώ αρκετά.
Νερμίν: Δεν είναι αρκετά, δεν είναι αρκετά… όταν σου είπε «πάω» δεν μίλησες, πήγε να καθορίσει την ζωή της, τώρα λέει «όχι, θέλει να χωρίσει» και εσύ τι κάνεις; Πίνεις. Είναι εύκολο να χωρίσεις; Για να ακούσεις μόνο εκείνο το «ναι» δεν ήσουν εναντίον σε εμένα και την γειτονιά;
Αχμέτ: Δεν θέλει, με το ζόρι;
Νερμίν: Τώρα δεν θέλει, αν δεν προστατεύσεις την αγάπη σου και την τιμή σου, δεν υπάρχει άλλος που θα το κάνει αυτό, τότε πήγαινε και δώσε της διαζύγιο, έτσι το πεδίο μένει ελεύθερο στον Τσινάρ,
Αχμέτ: Σε αυτά που λες έχεις δίκιο, αν κάνω ότι η Τοπράκ θέλει, ο Τσινάρ θα ευνοηθεί, δεν θα χωρίσω ότι και να γίνει.
………………………….
Τσινάρ: Μπορεί να πηγαίνει τόσο πολύ σ’ ένα άτομο να θυμώνει;
Τοπράκ: Ποιος νομίζεις πως είσαι Τσινάρ; Γιατί δεν με αφήνεις ήσυχη; Τι άλλο πρέπει να σου πω;
Τσινάρ: Μην λες τίποτα, μόνο κοίτα με έτσι με αγάπη.
Τοπράκ: Τι σου λέω εγώ, και κοίτα τι λες εσύ. Ποιο είναι το πρόβλημα σου;
Τσινάρ: εσύ είσαι, εσύ είσαι το πρόβλημα μου και η θεραπεία μου, τα πάντα μου.
Τοπράκ: Τσινάρ, κοίτα! Είτε με αφήσεις ήσυχη είτε…
Τσινάρ: Είτε;
Τοπράκ: Τσινάρ! Τι κάνεις;

ΤΕΛΟΣ (μετάφραση Σταυρούλα Κ.)


Δημοσίευση σχολίου