Lale Devri - Επεισόδιο 92

0 σχόλια
Lale Devri
 

Παρακαλώ σεβαστείτε την δουλειά μας, και οποιαδήποτε χρήση της, θα ήταν σεβαστό να αναφερθεί
 

Επεισόδιο 92o
http://www.youtube.com/watch?v=VGGc8_GQZPM


Τσινάρ: Πες μου τι νιώθεις, αν δεν γνωρίζω ποιο είναι το πρόβλημα δεν μπορώ να το λύσω, μην με αφήνεις απελπισμένο και μίλα Τοπράκ! Τώρα θέλω αυτά τα μάτια να γελάσουν, πάντα να γελάμε μαζί. Κοίτα ήμασταν τόσο λυπημένοι και υποφέραμε πολύ επειδή δεν ακούγαμε ο ένας τον άλλον. Εξαιτίας της γελοίας περηφάνιας δεν μιλούσαμε ο ένας με τον άλλον, εξαιτίας του θυμού μας δεν ακούγαμε τι λέγαμε, πάντα παρεξηγήσεις, αλλά τώρα αρκετά, θέλω να σε κάνω ευτυχισμένη, να σου κρατήσω το χέρι και να μην σε αφήσω ποτέ Τοπράκ. Τώρα σε παρακαλώ πες μου ποιος είναι ο λόγος που το σκας από εμένα;

Τοπράκ: Φοβάμαι Τσινάρ, τι περάσαμε, τι συνέβη ανάμεσα μας, φοβάμαι πως δεν θα με πιστέψεις πάλι. Σίγουρα δεν λέω πως ο μόνος υπαίτιος είσαι εσύ, κι εγώ επίσης έκανα λάθη και πολλά, αλλά δεν είχα κανένα άλλον να εμπιστευτώ, μόνο εσένα. Ήταν τόσο δύσκολο να συνέλθω μετά από εσένα, ήμουν τόσο πληγωμένη, γι’ αυτό. Αν τώρα σε κρατήσω και πάλι με αφήσεις τότε αυτή τη φορά, θα είναι τόσο δύσκολο να σταθώ που θα πέσω κάτω. Γι’ αυτό άσε με να σταθώ στα πόδια μου, σε ικετεύω μη χαλάς την ισορροπία μου.

Τσινάρ: Δεν μπορώ, δεν θα σε αφήσω Τοπράκ, θα πεθάνω και δεν θα παραιτηθώ από εσένα, σου το υπόσχομαι, δεν θα σε κάνω να κλάψεις ξανά, το ορκίζομαι. Τοπράκ, ήσουν πάντα στη ζωή μου ακόμα κι όταν ήσουν μακριά μου, στο μυαλό μου, στην καρδιά μου, ήσουν μέρος της ζωής μου κι ακόμη είσαι, πες μου να πεθάνω αλλά μην μου λες να σε αφήσω, μην μου στερείς εσένα, την μυρωδιά σου, την ζεστασιά σου Τοπράκ.

Τοπράκ: Νομίζεις πως είναι εύκολο για εμένα; Ότι είναι εύκολο να μείνω μακριά σου ενώ είμαι τρελά ερωτευμένη μαζί σου; αλλά φοβάμαι.

Τσινάρ: Μην φοβάσαι, σου το ορκίζομαι δεν θα αφήσω κανέναν, κανένα εμπόδιο να μπει ανάμεσα μας, εμπιστεύσου με Τοπράκ.

Τσινάρ: Δεν μπορώ να το πιστέψω Τοπράκ, είσαι ξανά μαζί μου, μέσα στην αγκαλιά μου.

Τοπράκ: αλλά

Τσινάρ: Τι έγινε; Συνέβη κάτι;

Τοπράκ: Τσινάρ είμαι παντρεμένη με τον Αχμέτ.

Τσινάρ: Τι πάει να πει παντρεμένη; Ποιος είναι ο Αχμέτ; Είναι μόνο μια υπογραφή, όλο αυτό εξαιτίας της υπόθεσης της επιμέλειας, να πάρει. Μακάρι να είχα ελέγξει τον εαυτό μου και να μην είχα ανοίξει αυτήν την υπόθεση.

Τοπράκ: Μακάρι, αλλά αυτή είναι η κατάσταση, και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι.

Τσινάρ: Τι πάει να πει δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι; Θα χωρίσεις και όλα θα τελειώσουν. Τι πάει να πει θα μείνουμε χωριστά εξαιτίας ενός γελοίου γάμου;

Τοπράκ: Όχι! Αυτό σου είπα ήδη, εννοώ δεν μπορώ να είμαι μαζί σου πριν χωρίσω με τον Αχμέτ, δεν μπορώ να φερθώ έτσι, το ξέρεις.

Τσινάρ: Το ξέρω, με καθιστάς άπραγο αλλά και πάλι μου αρέσει αυτή η στάση.

Τοπράκ: Θα μιλήσω με τον Αχμέτ, θα του πω πως θέλω να χωρίσουμε, είμαι σίγουρη πως θα με καταλάβει. (>>σε ποιον πλανήτη είπαμε ζει αυτή;;;)

Τσινάρ: Μην μιλάς τώρα γι’ αυτό, ας μείνουμε έτσι.

Τοπράκ: αλλά ο Κάαν, όλη την μέρα έλειπα, τώρα θα πεινάει.

Τσινάρ: Έχεις δίκιο, εντάξει θα φύγουμε, αλλά πρέπει να ξέρεις πως δεν μπορώ να περάσω ούτε μια μέρα χωρίς εσένα, σε παρακαλώ ας διώξουμε όλα τα εμπόδια.

Τοπράκ: Κι εγώ.

Η συζήτηση του Τσινάρ και της Τοπράκ μετά την συμφιλίωση.

Τοπράκ: Καλή σου νύχτα.

Τσινάρ: Και εσύ να έχεις ένα καλό βράδυ. Τοπράκ σε αγαπώ τόσο πολύ.

Τοπράκ: Σε αγαπώ περισσότερο. Σε φιλώ. Θα τα πούμε αργότερα.

Σερέφ: Που ήσουν μέχρι τώρα;

Τοπράκ: Μαμά συμφιλιωθήκαμε με τον Τσινάρ.

Σερέφ: Το κατάλαβα αυτό αλλά σε ρωτάω που είναι το μυαλό σου;

Τοπράκ: Σε παρακαλώ μαμά, μην αρχίζεις πάλι!!

Σερέφ: αλλά μπορώ να δω πως έχεις αρχίσει να κάνεις τα ίδια λάθη! Αλλά κοίτα κόρη μου, προσπάθησε να λογικευτείς, δεν είσαι πλέον μόνη σου, αν πληγωθείς, θα πληγωθεί και ο γιος σου επίσης.

Τοπράκ: Μαμά ο Τσινάρ μου υποσχέθηκε πως κανένας πλέον δεν θα πληγωθεί.

Σερέφ: κι εσύ το πίστεψες; Έτσι ε;

Τοπράκ: Κοίτα μαμά είμαι πολύ ευτυχισμένη τώρα, αν με αγαπάς έστω και λίγο, μην μου λες τίποτα και απλά προσπάθησε να είσαι χαρούμενη!

(Ο Σίτκι και η Νερμίν αποφάσισαν να παντρευτούν)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Η συζήτηση του Τσινάρ και της Ικμπάλ.

Ικμπάλ: Ωωω γιε μου δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσο ευτυχισμένη είμαι τώρα. Άιιιι. Πράγματι από την αρχή ο χωρισμός σου ήταν ένα μεγάλο λάθος και σε εκείνο το θέμα ήταν όλο το λάθος και το φταίξιμο δικό μας.

Τσινάρ: Ωωω μαμά απλά άφησε όλες εκείνες τις ημέρες πίσω. Κοίτα έχουμε μιλήσει για όλα με την Τοπράκ. Μακάρι αν μπορούσες να μας δεις σε εκείνο το μεγάλο πάρκο, ήμασταν σαν ερωτευμένα σχολιαρόπαιδα. Το να αποχωριστούμε ο ένας τον άλλον ήταν τόσο δύσκολο.

Ικμπάλ: Ελπίζω με την βοήθεια του Θεού, ποτέ ξανά να μην χωρίσετε και να ζήσετε για πάντα ήρεμα.

Τσινάρ: Αμήν μαμά, μακάρι, Ποτέ, ποτέ δεν θα την πληγώσω.

Ικμπάλ: Περάσατε πολλά αλλά δες στο τέλος καταλάβατε και οι δυο ο ένας την αξία του άλλου. Είμαι τόσο χαρούμενη, πήγαινε και κοιμήσου Τσινάρ, μετά από πολύ καιρό κι εγώ θα κοιμηθώ ήσυχα.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Κάαν ψυχή μου, αν μπορούσες να ξέρεις πόσο ευτυχισμένη είμαι τώρα. Σήμερα συμφιλιωθήκαμε με τον μπαμπά σου.

Τοπράκ: Ορίστε Τσινάρ.

Τσινάρ: Αγάπη μου, μου έλειψες.

Τοπράκ: Κι εσύ μου έλειψες.

Τσινάρ: Αύριο θα ξυπνήσεις νωρίς ώστε να μπορέσουμε να πάμε για πρωινό.

Τοπράκ: αλλά αύριο το πρωί δεν μπορώ…θα πάω στην δουλειά!

Τσινάρ: αλλά αν κάνεις έτσι τότε πότε θα βλέπουμε ο ένας τον άλλον;

Τοπράκ: Θα συναντηθούμε μετά την δουλειά.

Τσινάρ: Εννοείς πως θα συναντηθούμε το απόγευμα; Τότε αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να περιμένω έως το απόγευμα. Εντάξει, όπως επιθυμείς.

Τοπράκ: Καληνύχτα

Τσινάρ: Θα σε δω αύριο και καληνύχτα,

Μετά από λίγη ώρα ο Τσινάρ στέλνει ένα μήνυμα στην Τοπράκ.
Τσινάρ: Σε αγαπώ.
Τοπράκ: Σε αγαπώ πιο πολύ.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Το πρωί η Τοπράκ στο ανθοπωλείο.

Υπάλληλος: Καλημέρα.

Τοπράκ: Καλημέρα. Που τα πηγαίνουν τα λουλούδια;

Υπάλληλος: Κάποιος τηλεφώνησε και είπε ότι αγοράζει όλα τα λουλούδια.

Τσινάρ: Μπορώ να δω πως δεν έχουν απομείνει λουλούδια στο μαγαζί κυρία μου. Αυτά είναι δικά σου.

Τοπράκ: Πότε θα με ακούσεις;

Τσινάρ: Όταν πρόκειται για εσένα, ποτέ.

Τοπράκ: Θα συναντιόμασταν το απόγευμα, γιατί το έκανες αυτό;

Τσινάρ: Τι μπορούσα να κάνω; Δεν μπορούσα να περιμένω.

Τοπράκ: Που τα πηγαίνουν τα λουλούδια;

Τσινάρ: Να είσαι σίγουρη σε ένα καλό μέρος. Πάμε τώρα. Πεινάω. Εσύ δεν πεινάς; Πάμε. Θα πάμε και θα φάμε μια ωραία ομελέτα, τι λες;

Την ώρα του πρωινού, στο τραπέζι.

Τσινάρ: Έλα άνοιξε το στόμα σου. Πάρε μια φέτα ακόμη.

Τοπράκ: Άι Τσιναρ αρκετά, αυτό ήταν πάρα πολύ, θα εκραγώ.

Τσινάρ: Δεν θέλω αντίρρηση, πρέπει να το πάρεις. Πρέπει να είσαι υγιής. Πάρ’ το.

Τοπράκ: αλλά τότε θα παχύνω.

Τσινάρ: Είναι εντάξει. Καμία ανησυχία. Το να πάρεις βάρος σου πηγαίνει.

Τοπράκ: Γιατί με κοιτάζεις έτσι;

Τσινάρ: Να Τοπράκ πως θα μπορούσα να μην σε κοιτάζω έτσι; Εσένα, τα φρύδια σου, τα μάτια σου, το χαμόγελο σου, το δέρμα σου, τα μαλλιά σου, δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου. Σκεπτόμουν τα βράδια που πέρασα χωρίς εσένα, τι να κάνει η Τοπράκ τώρα, πως μάζεψε τα μαλλιά της, είναι καλά, είναι ευτυχισμένη τώρα ή κλαίει, ωστόσο όταν άνοιγα τα μάτια μου μπορούσα να συνειδητοποιήσω ότι έκλαιγα όλη την νύχτα!

Τοπράκ: Κοίτα είμαι εδώ τώρα.

Τσινάρ: Κρυώνεις;

Τοπράκ: Λιγάκι.

Τσινάρ: Άσε με να σε σκεπάσω με αυτό.
Τοπράκ: Σε ευχαριστώ.

Τσινάρ: Εάν θέλεις μπορούμε να πάμε μια βόλτα.

Τοπράκ: Είναι εντάξει.

Τσινάρ: Θα είναι καλό και θα σε ζεστάνει.

Τοπράκ: Είναι όμορφο και ήσυχο μέρος.

Τσινάρ: Παντού σε αυτόν τον κόσμο μαζί σου είναι ήρεμα.

Τοπράκ: Τσινάρ κοίτα τους χαρταετούς πόσο ψηλά είναι.

Τσινάρ: Ο κύριος πρέπει να το έφτιαξε καλά. Έχεις ποτέ πετάξει χαρταετό;

Τοπράκ: Ναι πετούσα όταν ήμουν παιδί! Συνηθίζαμε να παίζουμε με τα παιδιά αλλά πάντα το σκοινί κολλούσε.

Τσινάρ: και έκλαψες ποτέ γι’ αυτό;

Τοπράκ: Όχι γιατί να έκλαιγα; Ο μπαμπάς μου συνήθιζε να έρχεται και να το φτιάχνει.

Τσινάρ: Είναι φανερό πως κάποιος επίμονος σαν εσένα…

Τοπράκ: Τσινάααααρ……

Τσινάρ: Τίιιιιιιιιιιιιι….; Γελάν, ας πάμε να δοκιμάσουμε τους χαρταετούς.

Τοπράκ: Σοβαρολογείς;

Τσινάρ: Ναι…

(( Δανείζονται τους χαρταετούς από τα παιδιά και το διασκεδάζουν πολύ))
Ενώ επιστρέφουν η

Τοπράκ: Έχω παράξενα συναισθήματα. Σαν να κάνουμε κάτι απαγορευμένο και λάθος!

Τσινάρ: Τοπράκ τι λες πως είναι λάθος.

Τοπράκ: Εντάξει Τσινάρ αλλά είμαι ακόμη παντρεμένη…

Τσινάρ: Σσσσσςςς. Κοίτα Τοπράκ αν υπάρχει κάποια υπογραφή εδώ είναι η υπογραφή που βάλαμε ο ένας στην καρδιά του άλλου. Εντάξει;

Τοπράκ: Εντάξει.

(στο αμάξι καθώς επιστρέφουν)
Τσινάρ: Λέω πως πρέπει να ξεκινήσουμε τις διαδικασίες του διαζυγίου όσο το δυνατόν το γρηγορότερο.

Τοπράκ: Ναι έχεις δίκιο! Δεν υπάρχει λόγος να περιμένουμε.

Τσινάρ: Τότε θα τηλεφωνήσω στον Οκάν να ετοιμάσει τα χαρτιά!

Τοπράκ: Εντάξει.

(Η Αζρά και ο Κερέμ θα δουλέψουν μαζί στο πρότζεκτ)




>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Η συζήτηση της Τοπράκ και της Σερέφ.

Τοπράκ: Γεια σου μαμά.

Σερέφ: Επιτέλους ήρθες.

Τοπράκ: Μαμά ο Τσινάρ μου έκανε μια ωραία έκπληξη.

Σερέφ: Ο γιος μου ο Αχμέτ επίσης μου έκανε μια έκπληξη.

Τοπράκ: Ο Αχμέτ; Τι έκπληξη;
Σερέφ: Μου έφερε το μηχάνημα της αιμοκάθαρσης.

Τοπράκ: Μαμά γνωρίζω πως ο Αχμέτ είναι ένας καλός άνθρωπος αλλά σε παρακαλώ μην τον προστατεύεις ενάντια σε εμένα.

Σερέφ: Γιατί λοιπόν;

Τοπράκ: Επειδή αγαπώ τον Τσινάρ και πάντα θα τον αγαπώ. Ξεκινώ την διαδικασία του διαζυγίου με τον Αχμέτ.

Σερέφ: Τι να σου πω Τοπράκ.

Τοπράκ: Μην μου λες τίποτα, απλά να είσαι χαρούμενη για εμένα. Άσε να ελέγξω τον Κάαν.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Η συζήτηση του Αχμέτ και της Σερέφ στην πόρτα μετά την συζήτηση του με την Τοπράκ.

Σερέφ: Γιε μου μην αναστατώνεσαι.

Αχμέτ: Τέλοσπάντων, πρέπει να φύγω.

Σερέφ: Περίμενε και άκουσε με. Αυτά τα πράγματα δεν θα διαρκέσουν πολύ. Μετά από δύο ημέρες η επιθυμία του θα τελειώσει και δεν θα φροντίζει ούτε τον γιο του ούτε την Τοπράκ, και φυσικά και η Τοπράκ θα ξυπνήσει από αυτό το όνειρο.

Αχμέτ: Εντάξει αλλά η Τοπράκ αγαπάει τον Τσινάρ.

Σερέφ: Γιε μου αυτό δεν είναι αγάπη, αυτής είναι κάτι άλλο. Πίστεψε με η Τοπράκ επίσης θα καταλάβει ότι αυτό δεν μπορεί να προχωρήσει! Αν η αγάπη σου είναι αληθινή, κάνε υπομονή και περίμενε.

((Η Τοπράκ ακούει και λέει στην μαμά της να σταματήσει να δίνει ελπίδες στον Αχμέτ επειδή αυτή απλά την δυσκολεύει και τίποτα περισσότερο))

(( Καλεί στον Τσινάρ και τον ρωτάει γιατί πήγε εκεί και του λέει αυτό που έκανε δεν είναι καλό επειδή τους οφείλει και αυτοί πραγματικά την βοήθησαν και ήταν πολύ καλοί μαζί της και του ζητά να μην δυσκολεύει την κατάσταση και χωρίς να πληγώσει κανενός τα αισθήματα, θα τελειώσουν το θέμα και ο Τσινάρ δέχεται! Γι’ αυτό μετά από λίγο αυτός πηγαίνει πάλι στον Αχμέτ με μια επιταγή επειδή νομίζει πως έτσι το θέμα θα κλείσει))

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ο Τσινάρ και η Τοπράκ στο εστιατόριο.

Τοπράκ: Τσινάρ αυτό το μέρος είναι πανέμορφο.

Τσινάρ: Ήθελα να είναι μόνο για εμάς τους δυο.

Τοπράκ: Όταν είμαι μαζί συ, δεν θέλω να δω κανέναν ή τίποτα εκτός από εσένα.

Τσινάρ: Ορκίζομαι πως θα κάνω ότι χρειαστεί για να κρατήσει αυτή η ευτυχία.

Χορεύουν με το τραγούδι, το οποίο λέει:
Σ’ αγάπησα μια φορά , σε αγάπησα μια φορά, δεν μπορώ να αγαπήσω κανέναν άλλον. Τι κι αν με λένε τρελό, δεν θα αλλάξω. Ο πιο δύσκολος άνθρωπος που ξέρω στη ζωή. Να γίνω κάποιος που δέχεται τις συνήθειες χωρίς να αλλάζει, η αγάπη δεν είναι μια συμφωνία, να αγαπάς χωρίς λόγο, μερικές φορές για μια στιγμή μπορείς να δώσεις την ζωή σου. Σ’ αγάπησα μια φορά, δεν μπορώ να αγαπήσω κανέναν άλλον, δεν θα αλλάξω, λένε πως είσαι ακόμη στην αρχή του δρόμου, πως αλλάζεις, ωστόσο ο δρόμος οδηγεί ευθεία σε εσένα.

Τσινάρ: Σε αγαπώ πάρα πολύ.

Τοπράκ: Σε αγαπώ πιο πολύ.

Τσινάρ: Πάμε μια βόλτα;

Τοπράκ: Ναι.

Τσινάρ: Τοπράκ το να γελάς σου πάει πολύ. Προσπάθησε πάντα να γελάς έτσι.

στην βόλτα

Τοπράκ: Όμορφο και ήσυχο μέρος.

Τσινάρ: Θα το πω ξανά. παντού σε αυτόν τον κόσμο είναι ήρεμα μαζί σου. Συμπληρώνεις τα πάντα.

Τοπράκ: Δεν είναι αυτά ωραία;

Τσινάρ: Εύχεσαι με αυτά, θέλεις να δοκιμάσεις;

Τοπράκ: Ναι, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ.

Τσινάρ: Εντάξει, έλα. Θείε, δώσε μας μερικά, απλά δώσε μου τα όλα.

Τσινάρ: Τι ευχήθηκες;

Τοπράκ: Δεν θα σου πω. Αν σου το πω, δεν θα πραγματοποιηθεί.

Τσινάρ: …αλλά ξέρω τι ευχήθηκες.

Τοπράκ: Τότε πες μου, τι ευχήθηκα;

Τσινάρ: Δεν μπορώ. Αν πω δεν θα πραγματοποιηθεί. Ευχήθηκα για εσένα, να είσαι πάντα δική μου.

Τοπράκ: Είμαι δική σου και πάντα θα είμαι δική σου.

στο σπίτι

Τσινάρ: Αυτό είναι το σπίτι το δικό σου και του Κάαν.

Τοπράκ: αλλά Τσινάρ, αυτό το σπίτι είναι τόσο…

Τσινάρ: Σσσσςς, πάμε να δεις το δωμάτιο του μωρού. Πως είναι; Σου αρέσει;

Τοπράκ: Πάρα πολύ.

Τσινάρ: Πως είναι;

Τοπράκ: Είναι θαυμάσιο.

στην κρεβατοκάμαρα

Τοπράκ: Τσινάρ…

Τσινάρ: Μου έχεις λείψει τόσο πολύ.

Τοπράκ: Και σε εμένα Τσινάρ αλλά…

Τσινάρ: Μην ανησυχείς. Πάλι θα γίνεις γυναίκα μου και θα σε κουβαλήσω με το νυφικό σου σε αυτό το δωμάτιο και μέχρι τον θάνατο θα είσαι δική μου.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ο καυγάς του Τσινάρ και του Αχμέτ.

Αχμέτ: Τσινάααααααρ…. Να σε πάρει, θα σε σκοτώσω.

Τσινάρ: Φύγε τρελέ.

Αχμέτ: Έχασα την Τοπράκ εξαιτίας σου. Αν δεν έμπαινες ανάμεσα μας και δεν μπέρδευες το μυαλό της, θα μπορούσα να μην την χάσω.

Τσινάρ: Η Τοπράκ πάντα με αγαπούσε και πάντα θα με αγαπάει. Προσπάθησε να το βάλεις αυτό στο μυαλό σου.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τελευταίο μέρος επεισοδίου.

Τοπράκ: Ναι παρακαλώ;

Αστυνομικός: Είναι ο Τσινάρ Ιλγκάζ εδώ;

Τοπράκ: Ναι, τι συνέβη;

Τσινάρ: Ναι, παρακαλώ;
Αστυνομικός: Υπάρχει μια καταγγελία για εσάς από τον Αχμέτ. Πρέπει να έρθετε μαζί ας στο αστυνομικό τμήμα!

Τσινάρ: Θεέ μου Θεέ μου. Αδέλφια μου μην με τραβάτε μπορώ να περπατήσω μόνος μου.

Αστυνομικός: Φυσικά, αν δεν δημιουργείτε προβλήματα μπορείτε να περπατήσετε αλλά δεν ησυχάζετε.

Τσινάρ: Πώς να ησυχάσω; Ήρθε στο σπίτι μου και μου επιτέθηκε και τώρα με φέρνετε εδώ ως ένοχο αντί αυτόν.

Τοπράκ: Που τον πηγαίνετε;

Αστυνομικός: Στον επιμελητή επειδή έχει δημιουργηθεί θέμα με την αστυνομία και έπειτα όταν πάρουν την κατάθεση του, ο δικαστής θα αποφασίσει γι’ αυτόν.

Τσινάρ: Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που συμβαίνει. Ναι, όλο το φταίξιμο είναι δικό μου, ήμουν γενναιόδωρος μαζί του και δεν ήθελα το θέμα να πάρει διαστάσεις και κοίτα τώρα αντί γι’ αυτόν, εγώ είμαι αυτός που είναι εδώ.

Αστυνομικός: Κυρία μου, δεν μπορείτε να έρθετε μέσα,

Τσινάρ: Μην ανησυχείς, δεν θα με κρατήσουν για πολύ εδώ.

Τοπράκ: Τσινάρ δεν μπορώ να σε αφήσω εδώ.

Ο άλλος αστυνομικός: Αφήστε την να φύγει.

Τσινάρ: Θέλω τον δικηγόρο μου.

Αστυνομικός: Αφήστε να έρθει ο δικαστής! Αφού σας πάρουν κατάθεση, θα βρείτε τον δικηγόρο σας εδώ.

Τσινάρ: Φιλιά Τοπράκ, μην ανησυχείς γλυκιά μου.

Τοπράκ: Τσινάααρ……

Τσινάρ: Μην ανησυχείς Τοπράκ, μετά από αυτό κανένας δεν μπορεί να μας χωρίσει. Τίποτα δεν μπορεί να κάνει…
ΤΕΛΟΣ (μετάφραση Σταυρούλα Κ.)


Δημοσίευση σχολίου