Lale Devri - Επεισόδιο 93

0 σχόλια

Lale Devri 93

Παρακαλώ σεβαστείτε την δουλειά μας, και
οποιαδήποτε χρήση της, θα ήταν σεβαστό να αναφερθεί.

http://www.youtube.com/watch?v=DTN-sB71toM


Λάλε Επεισόδιο 93

Τοπράκ: Μακάρι να μην ήταν έτσι.

Τσινάρ: Μην είσαι λυπημένη, είσαι δίπλα μου, για τα υπόλοιπα δεν με ενδιαφέρει, μην στενοχωριέσαι.

Αστυνομικός: Κυρία! Τώρα, πρέπει να φύγετε.

Τοπράκ: Θα μείνω λιγάκι ακόμη.

Αστυνομικός: Μην δημιουργείται πρόβλημα.

Τσινάρ: Μην ανησυχείς, δεν θα μείνω εδώ για πολύ καιρό, από εδώ και πέρα κανένας δεν μπορεί να μας χωρίσει.

Τοπράκ: Θα περιμένω έξω.

Τσινάρ: Μην είσαι τόσο λυπημένη, μην στενοχωριέσαι.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Η Νερμίν είναι θυμωμένη με τον Αχμέτ επειδή αυτός ήταν που δημιούργησε το πρόβλημα και παραπονιέται, και…
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Η Αζρά λέει στην Ζουμρούτ « Βλέποντας τι έχεις κάνει για την Γεσίμ μπορώ να πω πως ήταν μια πολύ τυχερή κοπέλα… Τουλάχιστον αυτή ήξερε πόσο πολύ την αγαπούσες» και η Ζουμρούτ της λέει « ας συνεχίσουμε με την πραγματοποίηση του σχεδίου μας».
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Η Αζρά λέει στην Ζουμρούτ ότι γνωρίζει τον τομέα των χρηματοδοτήσεων και πως μπορεί να την βοηθήσει και ότι δεν μπορεί να προκαλέσει μεγάλη ζημιά στην μητρική εταιρεία με αυτό το μικρό κοινωνικό πρότζεκτ και πως χρειάζεται ένα μεγάλο πρότζεκτ να το κάνει αυτό, και απλά να αφήσει αυτό το πρότζεκτ για να κερδίσει εμπιστοσύνη.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Αχμέτ: Καλώς ήρθες

Τοπράκ: Γιατί έκανες μήνυση στον Τσινάρ, Αχμέτ; Γιατί ήταν αναγκαίο;

Αχμέτ: Επειδή με αυτό που έκανε πλήγωσε την καρδιά μου, οπότε ήταν αναγκαίο κάποιος να τον σταματήσει.

Τοπράκ: και πήγες και έκανες επιδρομή στο σπίτι του; έτσι ε; τι είναι αυτή η ανοησία;

Αχμέτ: Μιλάς έτσι, ώστε δεν ξέρεις τίποτα, ήδη αν ήξερες θα εκπλησσόμουν…

Τοπράκ: Δεν καταλαβαίνω, τι εννοείς Αχμέτ;

Αχμέτ: Εμπιστεύεται τα λεφτά του, μου πρότεινε μια επιταγή.

Τοπράκ: Μια επιταγή για ποιόν λόγο;

Αχμέτ: Νιώθεις πως μας οφείλεις, έτσι αυτός ήθελε να το ξεπληρώσει.

Τοπράκ: Έχεις δίκιο, ξεπέρασε λιγάκι τα όρια, εξάλλου δεν είναι κάτι που μπορεί να ξεπληρωθεί με χρήματα.

Αχμέτ: Δεν είναι αυτό που εννοώ, όλο αυτό που κάναμε ήταν με την θέληση μας, όχι για να λάβουμε κάτι ως αντάλλαγμα.

Τοπράκ: Το ξέρω Αχμέτ, πίστεψε με είμαι τόσο κουρασμένη με αυτήν την διαμάχη μεταξύ σας.

Αχμέτ: και εσύ με ρωτάς… τέλοσπαντων, επειδή είσαι τόσο λυπημένη θα αποσύρω την μήνυση, εντάξει;

Τοπράκ: Εντάξει, θα πάω να δω την Νερμίν.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Θα σου τηλεφωνούσα τώρα, έλα ζωή μου, καλώς ήρθες, τι συνέβη; Τι έχεις;

Τοπράκ: Ήρθα από τον Αχμέτ.

Τσινάρ: Τι έκανες με αυτόν τον άνδρα;

Τοπράκ: επειδή ήμουν θυμωμένη για την μήνυση του, αλλά τώρα είμαι τόσο θυμωμένη μαζί σου.

Τσινάρ: Τι έκανα πάλι;

Τοπράκ: Τσινάρ τι πάει να πει να δώσεις μια επιταγή στον Αχμέτ; Κοίτα Τσινάρ, δεν μπορείς να αγοράσεις αυτούς τους ανθρώπους με χρήματα, δεν ενδιαφέρονται γι’ αυτά τα πράγματα, και δεν είναι κάτι που μπορείς να πληρώσεις με χρήματα.

Τσινάρ: Δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου.

Τοπράκ: Κοίτα! Σκέψου το έτσι, πηγαίνεις και κάνεις μια καλή πράξη και αυτοί σου δίνουν χρήματα, δεν θα θυμώσεις; Ή δεν θα πληγώσει την υπερηφάνεια σου;

Τσινάρ: Έχεις δίκιο, αλλά η πρόθεση μου δεν ήταν κακή, σε παρακαλώ μην είσαι στενοχωρημένη.

Τοπράκ: Προσευχήσου. Αν δεν διορθωθούν τα πράγματα, κοίτα ο Οκάν μου τηλεφώνησε πριν λίγο, η ακρόαση είναι αύριο, αν ο Αχμέτ δημιουργήσει πρόβλημα; Τι θα κάνουμε;

Τσινάρ: Τίποτα δεν θα συμβεί, μην ανησυχείς, δεν θα χωρίσουμε ποτέ.

Τοπράκ: Τσινάρ! Τώρα πίστεψε με είναι τόσο κουρασμένη απ’ το να πληγώνω τον εαυτό μου και τους άλλους, θέλω μόνο ηρεμία και να είμαστε ευτυχισμένοι.

Τσινάρ: Αυτό είναι που θα συμβεί, μην ανησυχείς.

Τοπράκ: Σε παρακαλώ μην έρθεις αύριο στην ακροάση.

Τσινάρ: Αδύνατον.

Τοπράκ: Σε παρακαλώ, σου το ζητώ, εσείς οι δυο είστε πολύ εκνευρισμένοι τώρα, αν κάτι συμβεί ανάμεσα σας, δεν μπορώ να το αντέξω άλλο, σε παρακαλώ.

Τσινάρ: Εντάξει, αλλά θα μου τηλεφωνήσεις.

Τοπράκ: Εντάξει, σου το υπόσχομαι, θα τηλεφωνήσω στην μητέρα μου. Πως είναι ο Κάαν, κοιμήθηκε;

Σερέφ: Κοιμήθηκε, που είσαι;

Τοπράκ: Είμαι με τον Τσινάρ.

Σερέφ: Ουφ Τοπράκ αύριο είναι η ακρόαση, τι κάνεις έξω;

Τοπράκ: Μαμά.

Σερέφ: Κάνε ότι θέλεις.

Τοπράκ: Θα σε δω αργότερα.

Τσινάρ: Είναι θυμωμένη μαζί μου, αλλά μην ανησυχείς όταν δει πόσο καλά θα σε θεραπεύσω όλα θα διορθωθούν.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Τι έγινε ζωή μου, δεν σου άρεσε;

Τοπράκ: Όχι, μου άρεσε.

Τσινάρ: Σκέφτεσαι την υπόθεση;

Τοπράκ: Ας τελειώσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα Τσινάρ.

Τσινάρ: Μην ανησυχείς θα τελειώσει, κοίτα είμαι εδώ δίπλα σου, μην σκέφτεσαι αυτά τα πράγματα.

Τοπράκ: Εντάξει.

Τσινάρ: Χαμογέλασε έτσι, όταν χαμογελάς σου πάει τόσο. Απ’ την στιγμή που δεν τρως πάμε.

Τοπράκ: Που; Στο σπίτι;

Τσινάρ: Όχι στο σπίτι, σ’ ένα άλλο μέρος.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Η Σερέφ ζήτησε από τον Αχμέτ να μην χωρίσει την Τοπράκ, αλλά η Νερμίν λέει στον Αχμέτ ότι η Τοπράκ τον βλέπει σαν φίλο έτσι ο Αχμέτ εκπλήσσεται πως αυτή άλλαξε γνώμη, και του λέει ότι ήταν τυφλή και δρούσε με την καρδιά της και είπε ότι σήμερα όμως κατάλαβε ότι δεν θα κερδίσουν έτσι την Τοπράκ.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ο Τσινάρ ρωτά την Σερέφ και τον Ρεμζί αν είναι ευχαριστημένοι στο σπίτι, ο Ρεμζί του λέει ότι δεν είναι μεγάλο όπως την έπαυλη αλλά είναι εντάξει, αλλά η Σερέφ τον ευχαρίστησε.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Είσαι σίγουρη πως δεν θέλεις να έρθω;

Τοπράκ: Μιλήσαμε γι’ αυτό πριν Τσινάρ.

Τσινάρ: Εντάξει, τουλάχιστον τηλεφώνησε μου να έρθω να σε πάρω.

Τοπράκ: Όχι δεν χρειάζεται, ευχαριστώ, Τσινάρ ο Οκάν έρχεται τώρα, πρέπει να κλείσω.

Τσινάρ: Εντάξει αγάπη μου, αλλά μην ξεχνάς ποτέ πως σε αγαπάω.

Τοπράκ: Αντίο.

Οκάν: Είσαι έτοιμη;

Τοπράκ: Είμαι λιγάκι νευρική Οκάν.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ο Αχμέτ δεν δέχεται να χωρίσει με την Τοπράκ επειδή την αγαπάει.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Δεν τον πιστεύω αυτό που έκανες Αχμέτ, πραγματικά με απογοήτευσες.

Αχμέτ: Δεν είσαι η μόνη που απογοητεύτηκε.

Τοπράκ: είσαι πραγματικά εσύ αυτός που βρίσκεται μπροστά μου; Μιλάς σαν να σου υποσχέθηκα κάτι γι’ αυτόν τον γάμο και δεν κράτησα την υπόσχεση μου. Πήραμε αυτόν τον δρόμο μόνο για τον γιο μου, όταν σου είπα όχι, ξέχασες κατευθείαν πόσο προσπάθησες να με πείσεις; Αχμέτ, εγώ ποτέ δεν σε αγάπησα όπως νομίζεις, πραγματικά με εκπλήσσεις, πίστευα πως είμαστε φίλοι.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Μετά από μια εβδομάδα…

Τσινάρ: Είσαι σίγουρη πως δεν θέλεις να έρθω;

Τοπράκ: Όχι Τσινάρ, σε παρακαλώ.

Τσινάρ: Εντάξει, μην στενοχωριέσαι.

Τοπράκ: Εντάξει, καληνύχτα.

Τσινάρ: Καληνύχτα.

Τοπράκ: Φίλησε μου τα παιδιά.

Τσινάρ: Εντάξει.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ο Αχμέτ δέχεται να χωρίσει με την Τοπράκ παρόλο που την αγαπάει, επειδή δεν πιστεύει πως σε έναν γάμο που υπάρχει μονόπλευρη αγάπη.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Αχμέτ, σε ευχαριστώ πολύ.

Αχμέτ: Τοπράκ αυτό που έκανα πάντα, μέχρι και σήμερα, ήταν για να μην σε στενοχωρήσω, να μην σε πληγώσω, να μην αφήσω εκείνον τον άντρα να σε πληγώσει, αλλά αυτό που βλέπω τώρα είναι πως ότι κι αν κάνω δεν έχει αποτέλεσμα.

Τοπράκ: Όλα αυτά που είπες τα έζησα επειδή αγαπώ τον Τσινάρ, με προστατεύεις από τον άντρα που αγαπώ, ζήσαμε πολλά αλλά πιστεύω πως πήραμε το μάθημα μας, δεν πιστεύω θα ζήσουμε τα ίδια πράγματα τώρα.

Αχμέτ: Νομίζω πως δρας πάλι χωρίς να σκέφτεσαι, το να εμπιστευτείς πάλι έναν άντρα που σου είπε ψέματα, που δεν σε πίστεψε, που σε άφησε, εσύ θα είσαι η δυστυχισμένη, ο άντρας αυτός έχει μια μεγάλη ασθένεια, τρέχει πίσω από κάποιον μέχρι να τον έχει, έπειτα βρίσκει κάποιον άλλον, κατά την γνώμη μου, εσύ τον ξέρεις καλύτερα από εμένα.

Τοπράκ: Έχεις πολύ δίκιο, γνωρίζω τον Τσινάρ καλύτερα από εσένα, γι’ αυτό ήδη τον εμπιστεύομαι.

Αχμέτ: Τέλοσπάντων, δεν στα είπα αυτά για να σε κάνω να θυμώσεις Τοπράκ, αλλά αυτή είναι η αλήθεια, αυτό που είπα δεν το έζησες; Ας τα αφήσουμε όλα αυτά, εγώ αυτό που θέλω είναι να είσαι ευτυχισμένη, να υπάρχει το χαμόγελο στο πρόσωπο σου, γι’ αυτό.

Τοπράκ: Το ξέρω Αχμέτ.

Αχμέτ: Δεν σε αγαπώ μ’ έναν εγωιστικό τρόπο Τοπράκ, αν ήταν έτσι δεν θα σου έδινα ποτέ διαζύγιο, για εσένα, μπορώ να το εγκαταλείψω για εσένα, αρκεί να είσαι ευτυχισμένη, είναι αρκετό για εμένα.

Τοπράκ: Σε ευχαριστώ, Αχμέτ ποτέ δεν σε αγάπησα όπως εσύ νόμιζες, αλλά είσαι πολύ ιδιαίτερος για εμένα, είσαι πολύτιμος για εμένα, ας μείνουμε για πάντα φίλοι, εντάξει;
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Κάαν ο πατέρας σου έμαθε τα νέα, αλλά ακόμη δεν τηλεφώνησε, αυτό σημαίνει πως έχει πολύ δουλειά, δεν έχει σημασία, λίγη αναμονή για την επανασύνδεση μας με τον πατέρα σου, ο πατέρας σου πάντα θα είναι μαζί μας, ναι, θα έρχεται κάθε βράδυ γιε μου.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Η συζήτηση του Τσινάρ και της Αζρά για το σπίτι της Γεσίμ.

Αζρά: Καλώς ήρθες.

Τσινάρ: Ζεις εδώ;

Αζρά: Ναι, εννοώ επειδή η κυρία Ζουμρούτ δεν χρησιμοποιεί αυτό το σπίτι και μου είπε πως μπορώ να μείνω εδώ. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;

Τσινάρ: Αυτό είναι το σπίτι της Γεσίμ.

Αζρά: αλήθεια; Εγώ πραγματικά δεν το γνώριζα αυτό κύριε Τσινάρ.

Τσινάρ: Δεν είναι σημαντικό, ας γυρίσουμε στις δουλειές μας, ετοίμασες κάτι;

Αζρά: Ναι

Τσινάρ: Σε συγχαίρω, επέλεξες ένα εξαιρετικό πρότζεκτ, αλλά τους είπες ακριβώς τι θέλω;

Αζρά: Φυσικά, μην ανησυχείτε, αλλά κατά την γνώμη μου αφήστε εμάς, μην σπαταλάτε χρόνο, εμείς θα τελειώσουμε όλα τα υπόλοιπα πράγματα στο θέατρο, εντάξει;

Τσινάρ: Εντάξει, έκανες μια εξαιρετική δουλειά.

Αζρά: Σας ευχαριστώ.

Τσινάρ: Λοιπόν, φεύγω.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Η συζήτηση της Αζρά και της Τοπράκ.

Τσινάρ: Απάντησε στο τηλέφωνο και πες « είναι σε σύσκεψη ή κάτι άλλο», θα της τηλεφωνήσω αργότερα, εντάξει;

Αζρά: Εντάξει. Το τηλέφωνο του κ.Τσινάρ…

Τοπράκ: Ψάχνω για τον Τσινάρ.

Αζρά: Ο κ.Τσινάρ είναι σε σύσκεψη τώρα, όταν τελειώσει, θα σας καλέσει ή θα του πω πως τον καλέσατε.

Τοπράκ: Ποια είσαι εσύ;

Αζρά: Είμαι η Αζρά, συναντηθήκαμε μαζί στην έπαυλη.

Τοπράκ: Καλά, να του το πεις οπωσδήποτε, εντάξει;

Αζρά: Φυσικά, θα του το πω, καλό απόγευμα.

Τοπράκ: Επίσης.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Σερέφ: Τι συμβαίνει με εσένα; Ακόμη δεν τηλεφώνησε, ήταν φανερό πως αυτό επρόκειτο να συμβεί, αλλά δεν με ακούς, κοίτα χώρισες με τον Αχμέτ, αυτόν που ήταν ο ιδανικός Τοπράκ και συνεχώς στην διπλανή πόρτα, ποιος ξέρει τι επιδιώκει.

Τοπράκ: Μαμά σε παρακαλώ! Μην το κάνεις αυτό και από πού ξέρεις πως δε τηλεφώνησε; 2 λεπτά και έχεις αποφασίσει.

Σερέφ: Κόρη! Σε ξέρω, δεν αφήνεις από τα μάτια σου το τηλέφωνο, δεν μπορείς να μείνεις σε ένα μέρος, κοιτάς στην πόρτα, θα περιμένεις για πολύ τον Τσινάρ, αλλά τι λένε… έτσι θα καταλάβεις από τα λάθη σου, κάνω λάθος; Δεν τηλεφώνησε, δεν ξέρω τι πρέπει να σου πω.

Τοπράκ: Μην μου λες μαμά, σε παρακαλώ μην μου λες τίποτα.

Σερέφ: αλλά εσύ είσαι αυτή που είναι λυπημένη τελικά, πως θα μπορέσεις να το αντέξεις αυτό; Κοίτα αγαπητή μου άφησε αυτό το πείσμα, απ’ την στιγμή που χώρισες τον Αχμέτ, ο Τσινάρ τον διέγραψε επίσης, ας τον να κάνει ότι θέλει.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Που είσαι Τσινάρ; Σου τηλεφωνούσα όλη την μέρα και δεν ήσουν.

Τσινάρ: Συγνώμη αγάπη μου, αλλά πίστεψε με πολύ δουλειά, τέλοσπάντων, ετοιμάσου, έστειλα τον Χαμζά να σας πάρει, θα πάμε στο θέατρο.

Τοπράκ: Θέατρο; Δεν πάω πουθενά.

Τσινάρ: Ζωή μου κοίτα αυτό είναι τόσο σημαντικό για εμένα, είναι ένα πρότζεκτ για τα τραυματισμένα παιδιά, δεν σου το είπα νωρίτερα.

Τοπράκ: Όλη την μέρα Τσινάρ, έτσι είναι;

Τσινάρ: Χίλια συγνώμη, χίλια συγνώμη, σκέφτηκα να φάμε μαζί πριν το θέατρο, αλλά η σύσκεψη πήρε πολύ ώρα, δεν είχα την ευκαιρία να σε καλέσω, να ετοιμαστούν και ο πατέρας και η μητέρα σου επίσης, ακόμη θα περάσεις από την έπαυλη να αφήσεις τον Κάαν εκεί, είπα στα κορίτσια να προσέξουν τα παιδιά.

Τοπράκ: Όχι Τσινάρ, δεν επιθυμώ να πάω στο θέατρο, θα πω στους γονείς μου αν θέλουν να πάνε αυτοί.

Τσινάρ: Σε παρακαλώ μην το κάνεις αυτό Τοπράκ, αυτό το πρότζεκτ είναι τόσο πολύτιμο για εμένα, εσύ γνωρίζεις την ευαισθησία μου μετά την ασθένεια του Τσινάρ Μπέρκ, Τοπράκ σε παρακαλώ να είσαι δίπλα μου, σε παρακαλώ, κοίτα! Μου λείπεις τόσο πολύ.

Τοπράκ: Εντάξει, θα ετοιμαστώ και θα έρθουμε.

Τσινάρ: Εντάξει, θα περιμένω.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Σου άρεσε αγάπη μου;

Τοπράκ: Πάρα πολύ.

Τσινάρ: Πρέπει να πάω τώρα, θα επιστρέψω πριν το τέλος, εντάξει;
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Η πρόταση

Τσινάρ: Εστέρ

Εστέρ: Αντόνιο αγάπη μου.

Τσινάρ: Με αγαπούσες για χρόνια χωρίς να κουραστείς και να βαρεθείς, ξέρω πως πάντα με έψαχνες, η ατυχία δεν μας άφησε, και η μοίρα δεν μας ήθελε μαζί, η καρδιά σου ήταν γεμάτη με αναμονή.

Εστέρ: Ναι αγάπη μου πάντα μου έλειπες, πάντα σε περίμενα.

Τσινάρ: αλλά δυστυχώς, δεν είμαι δικός σου, αγαπώ κάποια άλλη, σαν τρελός, περισσότερο και από την ζωή μου.

Εστέρ: Όχι, αδύνατον, ποιο είναι αυτό το άτομο που σε έκλεψε από εμένα; Ποιο είναι αυτό το άτομο που αγαπάς;

Τσινάρ: Εκείνος ο άγγελος.

Ρεμζί: Αυτός είναι ο δικός μας ο Τσινάρ.

Τοπράκ: Τσινάρ

Τσινάρ: Αγάπη μου, πάντα σε αγαπούσα, περισσότερο απ’ οτιδήποτε, περισσότερο από τον καθένα, μέχρι να πεθάνω θα σε αγαπώ. Για να είμαστε περισσότερο ευτυχισμένοι, για μια μακρά ζωή, για μια ήρεμη ζωή, θα με παντρευτείς;

Τοπράκ: Φυσικά θα σε παντρευτώ, εκατομμύρια φορές ναι.



ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ


Τα πάντα είναι όμορφα μαζί σου, ακόμη και να περπατάμε στον δρόμο

Ακόμη και το να πηγαίνουμε σε αδύνατα όνειρα.

Τα πάντα είναι όμορφα μαζί σου, ακόμη και αυτό το έδαφος, αυτή η πέτρα.

Ακόμη και αυτός ο φόβος, ακόμη κι αυτό το δάκρυ στο μάτι μου.

Αν ο χωρισμός μας πέρασε σε μια απρόσμενη στιγμή, ακόμη και μια μέρα να μοιραστώ μαζί σου είναι αρκετό για εμένα.

Τα πάντα είναι όμορφα μαζί σου, ακόμη και αυτός ο ήχος που ακούω, όχι μόνο το νερό που πίνω ακόμη και η ανάσα που παίρνω.

Τα πάντα είναι όμορφα μαζί σου, ακόμη και αυτή η βροχή, αυτό το χιόνι, ακόμη και τα ίχνη από τα δάκρυα στο πρόσωπο μου.

Αν ο χωρισμός μας πέρασε σε μια απρόσμενη στιγμή, ακόμη και μια μέρα να μοιραστώ μαζί σου είναι αρκετό για εμένα.


ΤΕΛΟΣ (μετάφραση Σταυρούλα Κ.)


Δημοσίευση σχολίου