Lale Devri - Επεισόδιο 96

0 σχόλια

http://www.youtube.com/watch?v=0ZHF2wUHu6U



Λάλε Επεισόδιο 96

Τσινάρ: Δεν γνωρίζεις σε τι κατάσταση βρισκόμαστε Τοπράκ, πως μπόρεσες να φερθείς έτσι χωρίς να σκεφτείς;

Τοπράκ: Τσινάρ! αλλά η Αζρά είπε ότι…

Τσινάρ: Τι είπε αυτή; Η Αζρά σκέφτεται για την δουλειά της, εγώ σκέφτομαι για εμάς για την ζωή μας, κοίτα εκεί έξω υπάρχουν σωματοφύλακες, δεν θέλω κανείς να βγαίνει έξω και εσύ, εσύ εμφανίζεσαι σαν στόχος.

Τοπράκ: Πραγματικά πιστεύω πως υπερβάλλεις, εντάξει καταλαβαίνω πως ανησυχείς αλλά είναι μόνο μια φωτογραφία.

Τσινάρ: Δεν είναι έτσι Τοπράκ, δεν είναι απλό πράγμα Τοπράκ, είσαι το πρόσωπο της καμπάνιας, ξέρεις τι σημαίνει να είσαι το πρόσωπο αυτής της καμπάνιας;

Τοπράκ: Γνωρίζω, τέλοσπάντων θα επιμείνεις.

Τσινάρ: Τοπράκ πρέπει να παρακολουθείς όλες τις συναντήσεις της οργάνωσης, να πηγαίνεις σε κάθε μέρος της Τουρκίας, να δουλεύεις νύχτα μέρα, εσύ! Εσύ δεν μπορείς να το κάνες.

Τοπράκ: Γιατί όχι;

Τσινάρ: Επειδή ο Κάαν είναι ακόμη μικρός, επιπλέον τον θηλάζεις, και η Λάλε και ο Μπέρκ σε χρειάζονται.

Τοπράκ: Μην ανησυχείς καθόλου, θα δουλεύω και θα φροντίζω τα παιδιά μου.

Τσινάρ: Αδύνατον Τοπράκ.

Τοπράκ: Γιατί Τσινάρ; Οι άλλοι πως μπορούν να το κάνουν δηλαδή;

Τσινάρ: Μην ανακατεύεις τους άλλους, το θέμα εδώ είσαι εσύ, δεν μπορείς να το κάνεις, επιπλέον αν θέλεις μια δικαιολογία δεν έχεις καθόλου επαγγελματική εμπειρία.

Τσινάρ: Θα την αφαιρέσεις από όλες τις εφημερίδες, μια μια Αζρά.

Αζρά: Αδύνατον κ.Τσινάρ.

Τσινάρ: Δεν δέχομαι αντίρρηση, κάνε ότι λέω.

Αζρά: κ.Τσινάρ δεν είναι μόνο στις εφημερίδες, η καμπάνια ξεκίνησε και ακόμη είναι και σε όλες τις πινακίδες.

Τσινάρ: Μπράβο σε όλους σας, μπράβο, δεν μπορώ να βρω μια λέξη γι’ αυτήν την ανοησία.

Τοπράκ: Τι εννοείς «ανοησία»; Πως μπορείς να περιφρονείς αυτό που κάνω;

Τσινάρ: Ήδη αυτό είναι ένα πρόβλημα, δεν είναι η δουλειά σου.

Τοπράκ: Τσινάρ! Μου ζήτησαν κάτι και δέχτηκα.

Τσινάρ: Τους είπα να επιλέξουν μια επαγγελματική ομάδα γι’ αυτήν την δουλειά, εσύ, εσύ είσαι η γυναίκα μου, η Τοπράκ Ιλγκάζ, δεν μπορείς να είσαι το πρόσωπο της καμπάνιας.

Τοπράκ: Τσινάρ, μόλις έχω εργαστεί, ήθελα να σε βοηθήσω στη καμπάνια σου.

Τσινάρ: Κοίτα Τοπράκ η μεγάλη σου βοήθεια για εμένα θα είναι να μείνεις σε αυτό το σπίτι και να φροντίσεις τα παιδιά μου, εχθές σου είχα πει πως δεν θέλω να εργαστείς.

Τοπράκ: Κι εγώ επίσης, δεν θέλω να κάθομαι χωρίς να κάνω τίποτα.

Τσινάρ: Ήδη δε θα μείνεις χωρίς να κάνεις τίποτα, ο Κάαν είναι ακόμη μικρός, επιπλέον τον θηλάζεις, και η Λάλε και ο Μπέρκ χρειάζονται μια μητέρα, όταν τους φροντίζεις δε θα έχεις καθόλου ελεύθερο χρόνο, κοίτα το μόνο πράγμα που θέλω από εσένα είναι να είσαι γυναίκα μου και μητέρα των παιδιών μου.

Τοπράκ: Δεν κατάλαβα.

Τσινάρ: Τώρα τι είναι αυτό που σε εξαγριώνει Τοπράκ; Είναι σφάλμα να σου ζητώ να είσαι μητέρα; Και δεν σου αρέσει αυτό;

Τοπράκ: Είμαι, και δεν παραπονιέμαι καθόλου, αυτό που με εξαγριώνει είναι η συμπεριφορά σου Τσινάρ, συμπεριφέρεσαι σαν να είμαι άχρηστη εκτός από το να είμαι μητέρα, κοίτα μπορώ να εργαστώ και να φροντίζω τα παιδιά μου.

Τσινάρ: Δεν είπα κάτι τέτοιο, φυσικά και είσαι, αυτό που με εξαγριώνει είναι που σχεδιάζεις πράγματα πίσω από την πλάτη μου.

Τοπράκ: Δεν κάνω πράγματα πίσω από την πλάτη σου, απλά ήθελα να είναι έκπληξη, σκέφτηκα πως θα σου άρεζε όταν το έβλεπες.

Τσινάρ: Δεν με ξέρεις Τοπράκ;! Δεν θέλω να έρχομαι αντιμέτωπος με ένα τετελεσμένο γεγονός, τώρα! Σαν να μην είσαι εσύ αλλά η Γεσίμ μπροστά μου, εννοώ πως άρχισες να φέρεσαι όπως εκείνη.

Τοπράκ: Έχω καταλάβει ότι πρέπει να καταλάβω.

Τσινάρ: Τοπράκ, ξέρεις πως δεν ήθελα να πω αυτό, να πάρει…

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Η Ικμπάλ λέει στον Τσινάρ πως υπερβάλλει και πως δεν αξίζει καθόλου… και πως αυτή βρίσκεται σχεδόν στη περίοδο μετά τον τοκετό και πως αυτή πρόσφατα γέννησε… ποιος ξέρει πόσο πολύ στενοχωρημένη είναι τώρα… έπειτα ο Τσινάρ της λέει πως ίσως αυτός ήταν λιγάκι στρυφνός.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



Τσινάρ: Τοπράκ

Τοπράκ: Τσινάρ! Σε παρακαλώ φύγε.

Τσινάρ: «Ζωή μου» συγνώμη, έχεις δίκιο, συμπεριφέρθηκα λανθασμένα, ας πάμε να μιλήσουμε στο σπίτι.

Τοπράκ: Θέλω να μείνω για λίγο μόνη.

Τσινάρ: «Ζωή μου» κοίτα θύμωσα επειδή κάνεις πράγματα από πίσω μου, η πρόθεση μου δεν ήταν να κάνω σύγκριση, ορκίζομαι.

Τοπράκ: Δυστυχώς, αυτό δεν πρόκειται να με κάνει να αισθανθώ καλύτερα αφού με έχεις πληγώσει.

Τσινάρ: Έχεις δίκιο, συμπεριφέρθηκα λανθασμένα, δεν θα έπρεπε να συμπεριφερθώ έτσι σ’ ένα άτομο που πρόσφατα γέννησε.

Τοπράκ: Ώστε γι’ αυτό ήρθες εδώ, όχι επειδή βρίσκεις πως έχω δίκιο.

Τσινάρ: Κοίτα! Πάλι συμπεριφέρεσαι υπερευαίσθητα, δεν προσπαθείς να καταλάβεις γιατί είμαι θυμωμένος, υπερασπίζεσαι σθεναρά μια ανοησία.

Τοπράκ: Τσινάρ! Δεν έκανα μια ανοησία, εργάστηκα σε κάτι που πιστεύω πως είναι καλό με την καλή μου πρόθεση, δεν μετανιώνω γι’ αυτό που έκανα.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Η Τοπράκ όταν κλειδώθηκε στο μπάνιο:

Τσινάρ: Τοπράκ, μπορείς σε παρακαλώ να βγεις έξω; Κοίτα! Πρέπει να πάω στο γραφείο, έχω μια σημαντική σύσκεψη, δεν μπορώ να πάω χωρίς να συμφιλιωθώ μαζί σου, σε παρακαλώ βγες έξω.

Τοπράκ: Καλή δουλειά Τσινάρ αγάπη μου, πήγαινε στην δουλειά σου και εγώ θα μείνω στο σπίτι και θα φροντίζω την δουλειά μου.

Τσινάρ: Οφφφφ Τοπράκ, ναι Ρεϋχάν εντάξει εντάξει έρχομαι, Τοπράκ «ζωή μου» πρέπει να πάω στην σύσκεψη.

Τοπράκ: Αντίο αντίο

Τσινάρ: Εντάξει.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Τοπράκ – Αζρά – Τσινάρ στο γραφείο:

Αζρά: Με καλέσατε κύριε Τσινάρ.

Τσινάρ: Έλα εδώ και εξήγησε μου αυτή την διαφήμιση στη εφημερίδα.

Τοπράκ: Δεν μιλήσαμε γι’ αυτό Τσινάρ;

Τσινάρ: Ίσως, θέλω όμως να το ακούσω ακόμη μια φορά από την Αζρά, τα μοντέλα που μου έδειξες δεν μου άρεσαν, και σου ζήτησα να μου βρεις ένα νέο μοντέλο;

Αζρά: Ναι

Τσινάρ: αλλά το πρωί κοιτώ στην εφημερίδα και βλέπω πολλές φωτογραφίες της συζύγου μου και επιπλέον είμαστε νιόπαντροι και έχουμε πολλά προβλήματα να διαχειριστούμε.

Αζρά: Εγώ…

Τσινάρ: Πως πήρες αυτήν την απόφαση;

Αζρά: Σκέφτηκα πως μιλούσατε για την Τοπράκ όταν περιγράψατε το προφίλ του μοντέλου.

Τσινάρ: Εάν ήταν έτσι, θα το είχα πει στην Τοπράκ ξεκάθαρα, όταν καταλαβαίνεις λανθασμένα αυτό που σου λέω τότε προκαλείς τραγικά λάθη σαν αυτό, το καθένα παίρνει τον δρόμο του.

Τοπράκ: Γιατί εμπλέκεις την Αζρά; Μου πρόσφερε κάτι και εγώ δεχτηκα, επιπλέον ακόμη σκέπτομαι πως δεν είναι κάτι λάθος, πιστεύω πως αυτό το πρότζεκτ θα είναι πολύ όμορφο, ήδη αν σκεπτόμουν το αντίθετο δεν θα είχα λάβει μέρος σε αυτό, γι’ αυτό πιστεύω πως η Αζρά πρέπει να είναι σε αυτήν την δουλειά.

Τσινάρ: Το θέμα δεν έχει κλείσει ακόμη.

Αζρά: Για την ακρίβεια, δίνω δίκιο στον κύριο Τσινάρ, ποιος ξέρει πως είναι μετά απ’ ότι έχει σκεφτεί.

Τοπράκ: Ίσως Αζρά, πιστεύω πως η αντίδραση του Τσινάρ είναι παρορμητική και περιττή.

Αζρά: Τέλοσπάντων ότι συνέβη, συνέβη, αλλά και πάλι σας ευχαριστώ πολύ, εννοώ που με υπερασπίζεστε.

Τοπράκ: Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς, διότι έχουμε έχουμε δίκιο.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Η αστυνομία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ήταν απλά μια κακή σύμπτωση.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Ο Νετζίπ λέει στην Τοπράκ πως είναι η Τοπράκ Ιλγκάζ τώρα και πρέπει να φέρεται ανάλογα, κι όταν του απάντησε πως δεν έκανε κάτι λάθος, αυτός της είπε πως «Κάνεις λάθος και δεν μας αρέσει αυτό το πράγμα ειδικά αυτόν τον καιρό», μπροστά στην Ζουμρούτ.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Δεν κοιμήθηκες ομορφιά μου;

Τοπράκ: Όχι, σε περίμενα, μου είπες πως έρχεσαι.

Τσινάρ: ‘Ζωή μου» ήμουν στη σύσκεψη, οι κύριοι είναι ξένοι αγαπούν αυτά τα πράγματα, το φαγητό, το ποτό, να περιφέρονται, είσαι έτσι επειδή σου έλειψα πολύ; Ποιο είναι το πρόβλημα Τοπράκ;

Τοπράκ: Όλοι ήταν στο δείπνο εκτός από εσένα, πόσες φορές μίλησα μαζί σου, είπες έρχομαι, έρχομαι, κοίτα την ώρα που ήρθες.

Τσινάρ: « Ζωή μου» ήμουν σε επαγγελματικό δείπνο, έτσι είναι η δουλειά, τι μπορώ να κάνω; Πρέπει να πηγαίνω είτε μ’ αρέσει είτε όχι.

Τοπράκ: Έτσι ε; Ήταν πολύ καλά για εσένα, σου έφυγε το άγχος, χαλάρωσες;

Τσινάρ: Τι σχέση έχει αυτό Τοπράκ; Αν εννοείς αυτό που συνέβη το πρωί είμαι ακόμη θυμωμένος απλά δεν θέλω να το συζητήσω για να μην το μεγαλοποιήσω κι άλλο.

Τοπράκ: Τότε γιατί δεν πήγαμε μαζί σε εκείνο το δείπνο;

Τσινάρ: Τι θα έκανες «ζωή μου» εσύ σ’ ένα επαγγελματικό δείπνο; Επιπλέον οι κύριοι είναι ξένοι, είναι αγγλόφωνοι, μιλούσαμε στα αγγλικά όλη την ημέρα, δεν θα καταλάβαινες, και θα βαριόσουν.

Τοπράκ: Έχεις δίκιο, εξάλλου πρέπει να μείνω σπίτι να φροντίζω τα παιδιά, εσύ πήγαινε και περιφέρσου και διασκέδασε, ξενάγησε ανθρώπους, κι εγώ θα μείνω στο σπίτι να φροντίζω τα παιδιά, περιμένοντας σε να γυρίσεις σπίτι.

Τσινάρ: Κοίτα που έχεις πάει το θέμα πάλι.

Τοπράκ: Ω Θεέ μου, τέλοσπάντων σου λέω…

Τσινάρ: Ώστε το πρόβλημα είναι ότι είμαι όλη την ημέρα έξω και εσύ μένεις σπίτι, εντάξει ας κάνουμε το εξής, αυτή η πιστωτική κάρτα είναι δική σου από εδώ και πέρα, με αυτήν πήγαινε σε όποιο μέρος θέλεις, περιφέρσου, διασκέδασε ακόμη πάρε και τα παιδιά, επισκέψου τους φίλους σου, ψώνισε, ααα η μητέρα λατρεύει τα ψώνια, πήγαινε και μαζί της μερικές φορές.

Τοπράκ: Δεν μπορώ να πιστέψω τι έχεις κάνει Τσινάρ.

Τσινάρ: Τι έκανα πάλι;

Τοπράκ: Ώστε όλο μου το πρόβλημα είναι να βγαίνω έξω και να ξοδεύω τα λεφτά σου;

( Η Τοπράκ φεύγει από το δωμάτιο)

Τσινάρ: Τοπράκ, τι κάνεις τώρα;

Τοπράκ: Δεν είναι προφανές;

Τσινάρ: Μην είσαι ανόητη Τοπράκ, επειδή διαφωνήσαμε θα κοιμηθούμε χωριστά; Και μάλιστα την πρώτη μας νύχτα;

Τοπράκ: Άφησε με μόνη Τσινάρ.

Τσινάρ: Εντάξει, εντάξει, εντάξει, αν είναι έτσι, εσύ κοιμήσου εδώ και εγώ με αυτά θα κοιμηθώ μέσα.

Τοπράκ: Άφησε το μαξιλάρι μου, θα κοιμηθώ εκεί, άφησε το.

Τσινάρ: Όχι, εγώ είμαι αυτός που θα κοιμηθεί εκεί.

Τοπράκ: Τσινάρ θα το αφήσεις αυτό;

Τσινάρ: Όχι, δεν θα το αφήσω, εγώ είμαι αυτός που θα κοιμηθεί εκεί, μην γίνεσαι παιδί.

Τοπράκ: Γιατί όχι; Μπορεί να θέλεις ένα πολύ ηλίθιο άτομο.

Τσινάρ: Εγώ απλώς προσπαθώ να σε καταλάβω.

Τοπράκ: Μην κάνεις τον κόπο καθόλου, επειδή είσαι το άτομο εκείνο που πληγώνει περισσότερο, που είναι το πιο αγενές, και αυτό που περισσότερο δεν ενδιαφέρεται απ’ όσους έχω γνωρίσει.

(έπειτα την φιλάει)

Τσινάρ: Και ακόμη κι όταν εσύ είσαι θυμωμένη είσαι η πιο όμορφη γυναίκα στον κόσμο.

>>>>>>>>>>>>>>>>>
Τσινάρ: Μου έλειψες τόσο πολύ Τοπράκ.

Τοπράκ: Κι εμένα.

Τσινάρ: Ονειρεύτηκα αυτήν την στιγμή τόσο πολύ, να αγγίζω το δέρμα σου, να χαϊδεύω τα μαλλιά σου, να νιώθω την ζεστασιά σου.

Τοπράκ: Κοίτα είμαι εδώ, τώρα είμαι εδώ για πάντα.

Τσινάρ: Ποτέ δεν θα αφήσω κανέναν να σε πάρει από εμένα ξανά, είσαι δική μου.

Τοπράκ: Φυσικά είμαι δική σου.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
Τσινάρ: Πόσο πολύ ονειρεύτηκα να είμαι μαζί σου πάλι.

Τοπράκ: Κι εγώ.

Τσινάρ: Θα κάνω ότι μπορώ για να κάνω αυτήν την στιγμή να διαρκέσει για πάντα, δεν μπορώ να ζήσω χωρίς την ανάσα σου και χωρίς να νιώθω την ζεστασιά σου.

Τοπράκ: Κι εγώ, δεν μπορώ, σε αγαπώ τόσο πολύ.

Τσινάρ: Κι εγώ, σε αγαπώ τόσο πολύ.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Το πρωί στο πρωινό:

Νετζίπ: Μίλησα με τον Saad el allah, όλοι στο Ντουμπάι είναι εντυπωσιασμένοι με το πρότζεκτ.

Τσινάρ: Ήταν μια σπουδαία δουλειά.

Ζουμρούτ: Ο Τσινάρ όπως πάντα ένα επιτυχημένος επιχειρηματίας.

Νετζίπ: Τότε πότε είναι το ταξίδι, θα πας με την Ρεϋχάν στην σύσκεψη, αυτό μου είπε η Ρεϋχάν.

Τσινάρ: Για την ακρίβεια έτσι είπαμε αλλά δεν θέλω να αφήσω την Τοπράκ μόνη, μόλις παντρευτήκαμε, θα μιλήσω με την Αζρά θα συνοδέψει την Ρεϋχάν στην θέση μου.

Νετζίπ: Όπως επιθυμείς γιε μου.

Ζουμρούτ: Καλή όρεξη.

Τοπράκ: Τι κάνεις; Κάποιος μπορεί να μας δει.

Τσινάρ: Ας μας δουν, δεν είσαι γυναίκα μου; Σε ποιον πρέπει να δώσω εξηγήσεις; Θεέ μου, Θεέ μου…

Μουρβέτ: Οι καλεσμένοι που περιμένατε, ήρθανε.

Τσιναρ: Καλώς ήρθες Οσμάν.

Οσμάν: Καλώς σας βρήκα, έφερα τους καταλόγους, ας τους δούμε.

Τσινάρ: Δεν είναι για εμένα αυτά, αυτή η όμορφη κυρία είναι να αποφασίσει.

Τοπράκ: Δεν κατάλαβα, για ποιο πράγμα πρέπει να αποφασίσω;

Τσινάρ: «Ζωή μου» παραπονιέσαι πως μένεις σπίτι, μια ιδέα μου ήρθε στο μυαλό, θα φτιάξω ένα καινούριο σπίτι στο Μπόντρουμ, αυτά είναι τα σχέδια, τώρα θα τα δούμε μέσα, πες τους πως θέλεις αυτό το σπίτι και ο κύριος Οσμάν θα το κάνει, έπειτα θα το διακοσμήσεις μέσα όπως επιθυμείς, θα μείνουμε εδώ με τα παιδιά το καλοκαίρι, τι λες; Ας πάμε μέσα.



Τοπράκ: Το κάνεις επίτηδες Τσινάρ; Είμαι θυμωμένη και πληγωμένη γιατί το επιβαρύνεις κι άλλο;

Τσινάρ: Προσπαθώ να σε βοηθήσω.

Τοπράκ: Κάνοντας αυτό; Εσύ πηγαίνεις και βγάζεις χρήματα δουλεύοντας, κι εγώ θα ξοδεύω τα χρήματα σου για τις ιδιοτροπίες μου;

Τσινάρ: Νόμιζα πως θα ήσουν χαρούμενη αν διακοσμούσες το σπίτι μας.

Τοπράκ: Πως;! Τσινάρ είναι ο αρχιτέκτονας που φτιάχνει τα σχέδια και ο διακοσμητής εσωτερικού χώρου, τι θα κάνω; Θα τους πω « βάψτε τον τοίχο μπλε…

Τσινάρ: Με τι έχει να κάνει αυτό;

Τοπράκ: Με πολλά έχει να κάνει, επειδή στα μάτια σου το μυαλό μου μόνο αυτό μπορεί να κάνει, η Τοπράκ στα μάτια σου μπορεί μόνο αυτό να καταλάβει.

Τσινάρ: Πραγματικά! Δεν βρίσκω τι να πω.

Τοπράκ: Είναι προφανές.

Τσινάρ: Το καλύτερο είναι να σταματήσουμε την συζήτηση εντάξει; Επειδή διαφωνούμε.

Τοπράκ: Αυτό είναι σίγουρο.

Τσινάρ: Εντάξει, εντάξει κάνε ότι θέλεις, φεύγω.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Ο τύπος που ήρθε στην έπαυλη, το όνομα του είναι «Τιμπέτ» και είπε ότι είναι ο γιος του Νετζίπ.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ο Χαλούκ ήταν φυλακισμένος επειδή η Ζουμρούτ τον κατήγγειλε στην αστυνομία εξαιτίας των βρώμικων δουλειών του.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ο Χαλούκ λέει στην Ζουμρούτ ότι είναι άρρωστος και του απομένουν τρείς μήνες ζωής.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



Ο Τσινάρ λέει όταν μπήκε στον φούρνο: « καλή ευκολία στην δουλειά σας».


ΤΕΛΟΣ (μετάφραση Σταυρούλα Κ.)


το κειμενο απο τα αγγλικα στην σελιδα...https://www.facebook.com/notes/lale-devri-english-fanpage/the-english-transcript-of-lale-devri-96-episode/323291337779262


Δημοσίευση σχολίου