Lale Devri - Επεισόδιο 97

0 σχόλια

Λάλε Επεισόδιο 97

http://www.youtube.com/watch?v=ODEzm5U5s38


Τσινάρ: Φεύγουμε
>>>>>>>>>>>>>>>>>
Οι γιατροί στην Αμερική είπαν στον Χαλούκ πως έχει λίγο καιρό ζωής (3 μήνες), γι’ αυτό αυτός θέλεις να τελειώσει με ότι απομένει πριν πεθάνει.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
Τοπράκ: Μακάρι να μην έμπαινες στον κόπο, Τσινάρ, μπορούμε να επιστρέψουμε μόνοι μας.

Τσινάρ: Είστε η προτεραιότητα μου Τοπράκ.

Αχμέτ: Σ’ ευχαριστούμε πάρα πολύ Τοπράκ, να έρθεις ξανά, καλά;

Τοπράκ: Φυσι…

Αχμέτ: Ήδη ο πατέρας σου είναι συνέταιρος στον φούρνο, μπορείς να έρθεις όποτε θέλεις.

Τοπράκ: Σε ευχαριστώ.

Τσινάρ: Πάμε, έλα εδώ κόρη μου, που είναι ο μπαμπάς Ρεμζί;

Νερμίν: Δεν υπάρχει λόγος βιασύνης, ας πιούμε όλοι μαζί ένα τσάι.

Σερέφ: Καλά θα ήταν.

Τσινάρ: Φυσικά θα ήταν καλά, ο οδηγός στην πόρτα θα σας περιμένει, το βράδυ θα σας φέρει στην έπαυλη, και πιείτε άνετα το τσάι σας, κι εγώ και η γυναίκα μου θα πάμε πίσω στην έπαυλη.

Τοπράκ: Εντάξει! Είμαστε ήδη έτοιμοι.

Νερμίν: Τοπράκ! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ αν δεν ήσουν εδώ δεν θα μπορούσαμε να τελειώσουμε την παραγγελία.

Τοπράκ: Σας ευχαριστώ όλους, αυτό με κάνεις χαρούμενη, τα λέμε.

Ασλί: Τοπράκ έλα πάλι, θα μου λείψουν πολύ τα παιδιά.

Τοπράκ: Θα τα πούμε Ασλί.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
Η μητέρα του Τιμπέτ πέθανε, πριν πεθάνει του είπε ότι ο Νετζίπ είναι ο πατέρας του, έτσι αυτός ήθελε να τον βρει και να τον κάνει να τον αποδεχτεί.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
Τοπράκ: Και τι; Θα μείνουμε θυμωμένοι ο ένας στον άλλον σαν παιδιά.

Τσινάρ: Εσύ συμπεριφέρεσαι σαν παιδί.

Τοπράκ: Γιατί δεν θέλεις να καταλάβεις; Πήγαμε για μια επίσκεψη.

Τσινάρ: Τι επίσκεψη Τοπράκ; Φορούσες ποδιά και δούλευες εκεί.

Τοπράκ: Σου είπα πως έλαβαν μια παραγγελία όταν ήμασταν εκεί και δεν είδες το χέρι της Νερμίν; Αν δεν ήμουν εκεί δεν θα μπορούσαν να την τελειώσουν.

Τσινάρ: Γιατί ενδιαφέρεσαι για την παραγγελία τους;

Τοπράκ: Ότι κι αν σου πω, δεν θα καταλάβεις, καλύτερα να μην μιλάμε καθόλου.

Τσινάρ: Δέχεσαι πως έχω δίκιο.

Τοπράκ: Είναι σωστό να έρχεσαι και να με παίρνεις βιαστικά; Σου είπαν να έρθεις και κοίτα την απάντηση σου. Ξέρεις πόσο πολύ ντροπιαστικό ήταν;

Τσινάρ: Πόσες φορές σου τηλεφώνησα, δεν μου απάντησες, πήγα να τρελαθώ πως κάτι σου συνέβη, κι εσύ τους υπερασπίζεσαι.

Τοπράκ: Τσινάρ σου βοήθησα, τους βοήθησα, τους βοήθησα.

Τσινάρ: Το κατάλαβα Τοπράκ, είσαι αποφασισμένη να με εκνευρίσεις, είναι προφανές, από εδώ και πέρα δεν ανακατεύομαι, κάνε ότι θέλεις.

Τοπράκ: Αυτό σου είπα εγώ τώρα;

Τσινάρ: Εντάξει, σε παρακαλώ ας κλείσουμε αυτό το θέμα.

Τσινάρ: Νυστάζεις κόρη μου;

Λάλε: Όχι

Μουρβέτ: Κύριε Τσινάρ, θα τα κοιμίσω εγώ.

Τσινάρ & Τοπράκ: Όχι! Θα το φροντίσω εγώ.

Μουρβέτ: Εντάξει.

Λάλε: Φεύγει, όλοι θα δουν…

Τσινάρ: Τι;

Λάλε: Κοίτα τι έγραψα.

Τσινάρ: Τι έγραψες;

Λάλε: Αυτός κλαίει, κλαίει.

Τσινάρ: Τα αδέλφια σου κλαίνε;

Τσινάρ: Θα πάμε έξω να φάμε.

Τοπράκ: Εντάξει.

Τσινάρ: Εντάξει, ετοιμάσου, κι εγώ θα πω στην μητέρα πως δεν θα είμαστε εδώ στο δείπνο.

Τοπράκ: Εντάξει.

Ρεμζί: Γεια σου γαμπρέ.

Τσινάρ: Γεια, μητέρα Σερέφ, μπορώ να μιλήσω μαζί σας;

Σερέφ: Ας μιλήσουμε.

Τσινάρ: Τι έγινε σήμερα, το να πάτε στο Καντίλι, ήταν για εσάς;

Σερέφ: Γιατί να ήταν για εμένα; Πως σου ήρθε αυτό;

Τσινάρ: Μην το κάνετε αυτό σας παρακαλώ, γνωρίζω πόσο πολύ αγαπάτε τον Αχμέτ, ακόμη δεν μπορείτε να με αποδεχτείτε, η Τοπράκ είναι κόρη σας, δεν θέλετε να είναι ευτυχισμένη;

Σερέφ: Φυσικά και θέλω, το μόνο πράγμα που θέλω στη ζωή είναι η κόρη μου να είναι ευτυχισμένη, αλλά συνεχώς μαλώνετε, κάθε μέρα υπάρχει κάτι.

Τσινάρ: Τώρα, δεν μαλώνουμε, προσπαθούμε να ζούμε ευτυχισμένοι και ήρεμοι, κοίτα! Ο Αχμέτ μπορεί να είναι ένας καλός άνθρωπος, μπορείτε να τον αγαπάτε, αλλά δεν αντέχω να τον βλέπω κοντά στην γυναίκα μου, η Τοπράκ είναι η γυναίκα μου, ααα εσείς συνεχίστε μαζί του σαν φίλοι δεν θα εμπλακώ σε αυτό αλλά μην ανακατεύεται την Τοπράκ σε αυτό.

Σερέφ: Δεν εμπλέκω κανέναν, ίσως η Τοπράκ…

Τοπράκ: Γιατί πράγμα μιλάτε;

Τσινάρ: Τίποτα! Πεθερά και γαμπρός μιλάνε για κάτι.

Τσινάρ: Είσαι τόσο όμορφη.

Τοπράκ: Σε ευχαριστώ.

Τσινάρ: Τοπράκ σε παρακαλώ! Από τώρα και στο εξής ας μην μαλώνουμε, όταν το πρόσωπο σου είναι λυπημένο δεν μπορώ να είμαι χαρούμενος.

Τοπράκ: κι εγώ επίσης δεν μου αρέσει να μαλώνω μαζί σου και να σε θυμώνω.

Τσινάρ: Τότε μην με θυμώνεις, αστειεύομαι, εγώ θέλω απλά να ζω ευτυχισμένα και ήρεμα μαζί σου.

Τοπράκ: Κι εγώ Τσινάρ.

Τσινάρ: Σου υπόσχομαι ότι θα ελευθερωθούμε από αυτό το άγχος, αύριο έχω μια σύσκεψη και θα διαρκέσει έως το απόγευμα, όταν τελειώσει μεθαύριο θα πάμε μήνα του μέλιτος.

Τοπράκ: Σοβαρά, που;

Τσινάρ: Για σκι.

Τοπράκ: αλλά δεν ξέρω πώς να κάνω σκι.

Τσινάρ: Θα σε διδάξω εγώ σκι.

Τοπράκ: και τα παιδιά;

Τσινάρ: μόνο για δυο μέρες, νομίζω πως μπορούν να τα φροντίσουν, το χρειαζόμαστε αυτό Τοπράκ, να μείνουμε μόνοι οι δυο μας.

Τοπράκ: Θα έρθω μαζί σου σε οποιοδήποτε μέρος οποιαδήποτε στιγμή θέλεις, επειδή σε αγαπώ τόσο πολύ.

Τσινάρ: κι εγώ, σε αγαπώ τόσο πολύ.

Τοπράκ: Αν πάντα ξάπλωνα εδώ έτσι, μερικές φορές όταν ξυπνώ το πρωί, υπάρχει ένας φόβος μέσα μου, δεν ανοίγω τα μάτια μου, αν τα ανοίξω και δεν σε βρω δίπλα μου, τα πάντα αν ήταν απλά ένα όνειρο; τότε τα ανοίγω σιγά σιγά, κοιτάζω και δε βρίσκω δίπλα μου.

Τσινάρ: Έως το τέλος της ζωής μας, θα είμαι δίπλα σου όταν ξυπνάς, σου το υπόσχομαι.

Ικμπάλ: Καλημέρα σε όλους, ο Τσινάρ δεν ξύπνησε ακόμη;

Τοπράκ: Σήμερα έφυγε νωρίς, έχει να τελειώσει μερικές δουλειές.

Ικμπάκ: Το χέρι του δεν έγινε καλά ακόμη, έπρεπε να πάρει το πρωινό του πρώτα κι έπειτα να φύγει, δεν φροντίζει τον εαυτό του.

Τοπράκ: Αύριο θα πάμε μήνα του μέλιτος για δυο ημέρες, γι’ αυτό δεν ήθελε να αφήσει την δουλειά του χωρίς να την τελειώσει.

Ικμπάλ: Πες το από την αρχή κόρη μου, είναι μια καλή ιδέα.

Ρεμζί: Όλοι χρειάζονται διακοπές, έτσι Σερέφ;

Σερέφ: Ναι! Για κάποιους ανθρώπους είναι πάντα διακοπές.

Αζρά: Καλημέρα.

Τοπράκ: Καλώς ήρθες.

Ζουμρούτ: Αζρά γεια, καλώς ήρθες.

Αζρά: Καλή όρεξη.

Ζουμρούτ: Ξέρω πως δεν έχουμε κάποια σύσκεψη σήμερα, ή κάτι τέτοιο.

Αζρά: Όχι! Εννοώ υπάρχει αλλά δεν έχει να κάνει μαζί σας, για την ακρίβεια ήρθα εδώ να μιλήσω στην κυρία Τοπράκ.

Τοπράκ: Φυσικά να μιλήσουμε, κάθισε.

Αζρά: Σας ευχαριστώ, εγώ πήρα πρωινό, αλλά παρακαλώ μην βιάζεστε, θα μιλήσουμε μετά το πρωινό.

Τοπράκ: Όχι, ήδη έχω τελειώσει με το πρωινό μου, έλα ας μιλήσουμε.

Αζρά: Εντάξει.

Τοπράκ: Καλή όρεξη.

Τοπράκ: Αζρά θέλω να έρθω για το γεύμα αλλά γνωρίζεις τα προβλήματα που είχα με τον Τσινάρ εξαιτίας αυτής της καμπάνιας, δεν θέλω να μπλέξω πάλι σε αυτό, γι’ αυτό δεν θα έρθω.

Αζρά: Εντάξει! Εσύ ξέρεις, αλλά τα παιδιά στο νοσοκομείο θα είναι πολύ λυπημένα, όλη την ημέρα τριγυρνούσαν με την φωτογραφία σου, ήδη θα απογοητευτούν αν δεν έρθεις στο γεύμα, δεν είναι δυνατόν να έρθεις στο νοσοκομείο;

Τοπράκ: Εντάξει, θα έρθω.

Αζρά: Είσαι υπέροχη, πραγματικά θα τους χαροποιήσεις, και θα είναι καλό γι’ αυτούς, πίστεψε με.

Τοπράκ: Πόσο όμορφες οι αφίσες.

Αζρά: Είμαι χαρούμενη που σου άρεσαν.

το άρρωστο κοριτσάκι: Γεια σου αδελφή Αζρά.

Αζρά: Γεια σου Νιλάι, κοίτα! Σε ποια θα σε συστήσω «η αδελφή Τοπράκ».

το άρρωστο κοριτσάκι: Γεια

Τοπράκ: Γεια σου Νιλάι, πως είσαι;

το άρρωστο κοριτσάκι: Καλά, εσύ;

Τοπράκ: Καλά.

Χ: Καλώς ήρθατε κυρία Αζρά.

Αζρά: Γεια, καλώς σας βρήκα.

Χ: Είμαι ο Καταντζί, μας τιμάτε με την παρουσία σας κυρία Τοπράκ.

Τοπράκ: Γεια σας, χαίρομαι που σας γνωρίζω.

Χ: Είναι χαρούμενα που σας βλέπουν, είστε σαν πριγκίπισσα σε παραμύθι.

Τοπράκ: κι αυτά είναι σαν άγγελοι.

Χ: Κάνετε μια θαυμάσια δουλειά γι’ αυτό το πρότζεκτ που εύχομαι οι άλλες μεγάλες εταιρείες να παραδειγματιστούν από εσάς.

Τοπράκ: Αυτό μας κάνει ευτυχείς.

Χ: Δεν μπορώ να σας πω πόσο μεγάλο προνόμιο είναι « ένα μηχάνημα αιμοκάθαρσης ή μια μεταμόσχευση νεφρού.

το άρρωστο κοριτσάκι: Αδελφή Τοπράκ.

Τοπράκ: Ναι

το άρρωστο κοριτσάκι: Έχεις παιδιά;

Τοπράκ: Έχω, τρία παιδιά.

το άρρωστο κοριτσάκι: Ζωγραφίζουν;

Τοπράκ: Φυσικά ζωγραφίζουν.

το άρρωστο κοριτσάκι: Ξέρετε κι εμείς επίσης, θα ζωγραφίσουμε.

Τοπράκ: Πόσο όμορφα, θα πάω έξω για λίγο.

Τοπράκ: Πόσο μικρά είναι αλλά πόσο πολύ υποφέρουν.

Αζρά: Ναι! Η παρουσία σου τους έκανε αν νιώσουν καλά, γι’ αυτούς είσαι σαν την ηρωίδα τους, κοίτα πόσο ευτυχισμένα έγιναν.

Τοπράκ: Χρειάζεται να συνεχίσουμε σε αυτό το πρότζεκτ, όχι μόνο για τα άρρωστα παιδιά αλλά για όλα τα παιδιά.

Αζρά: Έχεις δίκιο, αυτό ήδη θα το κάνουμε, θα πας στην έπαυλη;

Τοπράκ: Όχι! Κι εγώ θα πάω στο γεύμα.

Αζρά: Είσαι υπέροχη Τοπράκ, θα είναι τόσο καλό.

Τοπράκ: Θα το πω στον Τσινάρ.

Αζρά: Νομίζω, πως θα ήταν καλύτερα αν μιλούσατε κατ’ ιδίαν, εξάλλου, πρέπει να περάσουμε από την εταιρεία.

Τοπράκ: Εντάξει.

Ζουμρούτ: Γεια σου Τοπράκ.

Αζρά: Κυρία Ζουμρούτ έχω καλά νέα για εσάς, η Τοπράκ θα πάει στο γεύμα.

Ζουμρούτ: Αυτό είναι υπέροχο, κι εγώ επίσης θα φέρω την Λάλε, θα είναι θαυμάσιο.

Τοπράκ: Μακάρι, θα δούμε, θα πάω να δω τον Τσινάρ.

Ζουμρούτ: Φυσικά γλυκιά μου, όταν ο Τσινάρ ακούσει τα νέα θα τρελαθεί, το σχέδιο μας δουλεύει καλά, αυτήν την φορά θα τους χωρίσουμε.

Τσινάρ: Τι κάνεις εδώ;

Τοπράκ: Αν δεν σου άρεσε, θα φύγω.

Τσινάρ: Από πού ήρθες;

Τοπράκ: Από το νοσοκομείο, πήγα με την Αζρά για την καμπάνια, Τσινάρ αν έβλεπες τα παιδιά πόσο μικρά είναι, πόσο απελπισμένα είναι.

Τσινάρ: Κρίμα, θα κάνουμε ότι μπορούμε να στηρίξουμε αυτά τα παιδιά, μπορεί να μην μπορούμε να τα βοηθήσουμε όλα αλλά θα τα βοηθήσουμε όσο μπορούμε.

Τοπράκ: κι εγώ, θα κάνω ότι μπορώ γι’ αυτά τα παιδιά, ήταν χαρούμενα όταν με είδαν γι’ αυτό αποφάσισα να πάω στο γεύμα, εσύ δεν μου είπες ότι θα κάνεις ότι θέλω;

Τσινάρ: Θα υπάρχουν πολλοί δημοσιογράφοι εκεί, θα σου κάνουν άστοχες ερωτήσεις, δεν θέλω να πας, δεν θα πας.

Τοπράκ: δεν με ενδιαφέρουν οι δημοσιογράφοι, είναι προφανές για ποιο σκοπό θα βρίσκομαι εκεί.

Τσινάρ: αλλά αυτοί δεν σκέφτονται έτσι, θα σε ρωτήσουν ερωτήσεις για το παρελθόν και το παρόν που δεν έχουν καμία σχέση με το πρότζεκτ.

Τοπράκ: Δεν ήρθα εδώ να πάρω την άδεια σου αλλά να σε ενημερώσω, επίσης αν το μόνο σου πρόβλημα είναι οι ερωτήσεις των δημοσιογράφων, θα τους δώσω απαντήσεις στις ερωτήσεις τους.

Τσινάρ: Όπως ξέρεις…

Τοπράκ: και, εσύ δεν θα είσαι εκεί; οι ερωτήσεις που δεν μπορώ να απαντήσω θα τις απαντήσεις εσύ.

Τσινάρ: Εγώ έχω δουλειές που πρέπει να τελειώσω, δεν θα έρθω, εσύ καν’ το με την κυρία Ζουμρούτ.

Τοπράκ: Εντάξει Τσινάρ! Θα το κάνω, επίσης σ’ ευχαριστώ που πιστεύεις σε εμένα.

Ζουμρούτ: Έλα Τοπράκ, τι έκανες; Μίλησες με τον Τσινάρ;

Τοπράκ: Μίλησα, και είναι θυμωμένος, δεν θέλει να πάω.

Αζρά: Ω Θεέ μου, αλλά αν έρθεις θα είναι καλό.

Τοπράκ: Αυτό πρόκειται να γίνει, επειδή θα έρθω.

Ζουμρούτ:Ααα Τοπράκ, πραγματικά θαυμάζω την περήφανη στάση σου.

Αζρά: Τότε ας πηγαίνουμε, ώστε να μην αργήσουμε.

Τορπάκ: Ναι Αζρά αλλά τι θα φορέσω.

Αζρά: Μην ανησυχείς γι’ αυτό, γνωρίζω μια μπουτίκ, θα μας στείλουν κάτι σικ, φοράς νούμερο 34, σωστά;

Τοπράκ: Ναι, αλλά δεν θα ήταν καλύτερα αν διαλέγαμε;

Αζρά: αλλά θα αργήσουμε, εμπιστεύσου με.

Τοπράκ: Εντάξει.

>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ο Νετζίπ λέει στον Τιμπέτ τι είδους ψεύτης είναι και αρνείται πως γνωρίζει την «Νιλουφέρ Ακσόυ» και τον πέταξε έξω από το σπίτι.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
Τοπράκ: Πραγματικά Αζρά έκανες θαυμάσια δουλειά, σε ευχαριστώ.

Αζρά: Όλη η ομάδα εργάστηκε πολύ σκληρά, αλλά άξιζε, Τοπράκ.

Τοπράκ: Λοιπόν θα ζωγραφίσουμε σε αυτό;

Αζρά: Ναι

Τοπράκ: Είναι τόσο συναρπαστικό.

Χ: κυρία Αζρά τα ρούχα είναι έτοιμα και ο κομμωτής επίσης, σας περιμένουν.

Αζρά: Πάμε Τοπράκ.

Τοπράκ: Φυσικά.

>>>>>>>>>>>>>>>>>
Η Τοπράκ δεν μπορεί να διαλέξει από τα φορέματα επειδή τα βρίσκει πολύ επιτηδευμένα και αυτή θέλει ένα απλό φόρεμα αλλά η Αζρά και η Ζουμρούτ την πείθουν να φορέσει ένα από αυτά.
>>>>>>>>>>>>>>>>>

Αζρά: Τοπράκ δείχνει υπέροχη.

Τοπράκ: Είσαι σίγουρη;

Αζρά: Ναι

Τοπράκ: Σ’ ευχαριστώ.

Αζρά: αλλά είναι σαν να μην ταιριάζει αυτό το κολιέ με το φόρεμα, θέλουμε ένα κομψό.

Τοπράκ: αλλά αγαπώ αυτό το κολιέ.

Αζρά: Αγαπάς αυτό το κολιέ αλλά δεν ταιριάζει με το ντύσιμο, περίμενε ένα λεπτό.

Τοπράκ: Δεν ήταν ανάγκη, σε ευχαριστώ.

Χ: Μια υπέροχη διοργάνωση κυρία Τοπράκ, τα παιδιά είναι τόσο ενθουσιασμένα, σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

Τοπράκ: Δεν είμαι εγώ αυτή που πρέπει να ευχαριστήσετε, είναι η κυρία Αζρά που το αξίζει, εργάστηκε τόσο σκληρά γι’ αυτό το πρότζεκτ. Νελάι πως είσαι;

Νελάι: Καλά και εσύ;

Τοπράκ: Είμαι καλά σ’ ευχαριστώ, άσε με να σου συστήσω την κόρη μου την Λάλε που είναι περίεργη για την ζωγραφική όπως εσύ.

Νελάι: Εντάξει.

Τοπράκ: Λάλε, κοίτα αυτή είναι αδελφή Νελάι.

Τοπράκ: Πρώτα απ’ όλα, καλώς ήρθατε.

Q (δημοσιογράφος) : Αρχικά δεν δεχτήκατε να είστε το πρόσωπο αυτού του πρότζεκτ, είναι αλήθεια;

Τοπράκ: Όχι, ειλικρινά στην αρχή δεν γνώριζα τι είδους πρότζεκτ είναι αυτό, αλλά όταν άκουσα πως είναι για τα παιδιά, δέχτηκα χωρίς δισταγμό.

Ζουμρούτ: Παρακαλώ, το κορίτσι δεν νιώθει καλά, μπορείτε να την πάτε στην μητέρα της, δεν με ακούσατε νομίζω, παρακαλώ μπορείτε να την πάρετε;

Q (δημοσιογράφος): Θα παρευρίσκεστε στα εγκαίνια των άλλων χώρων όπου η οργάνωση συμμετέχει.

Τοπράκ: Αν μπορώ, ναι.

Τοπράκ: Αχα Λάλε έλα εδώ.

Q (δημοσιογράφος): Το κοριτσάκι δεν είναι η κόρη του κύριου Τσινάρ από την πρώτη του σύζυγο;

Τοπράκ: Ναι.

Q (δημοσιογράφος): Πως είναι η σχέση ανάμεσα στις δυο σας;

Τοπράκ: Πολύ καλή, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Q (δημοσιογράφος): Ο χορηγός του πρότζεκτ, ο σύζυγος σας Τσινάρ Ιλγκάζ που είναι; Γιατί δεν παρευρίσκεται στα εγκαίνια;

Τοπράκ: Ο Τσινάρ…

Τσινάρ: Εδώ είμαι, συγνώμη, όπως γνωρίζετε τα κυκλοφοριακό της Κωνσταντινούπολης, πως είσαι αγάπη μου;

Τσινάρ: Μωρό μου έλα εδώ, ναι, θα απαντήσω στις ερωτήσεις σας.

Οι δυο γυναίκες: Ταιριάζουν ο ένας με τον άλλον απόλυτα, κι αυτή φροντίζει την κόρη του συζύγου της, μπράβο.

Ζουμρούτ: Φεύγω, δεν μπορώ να βλέπω αυτήν την εικόνα.

Αζρά: Κυρία Ζουμρούτ δεν γνώριζα πως ο κύριος Τσινάρ θα ερχόταν.

Ζουμρούτ: Αυτό σημαίνει πως δεν μπόρεσες να ελέγξεις την κατάσταση.

Τοπράκ: Δεν πρόσεξα όταν η Σερμίν ήρθε στην Λάλε, που πηγαίνουμε;

Τσινάρ: Θα δεις.

Τοπράκ: Τσινάρ σε ευχαριστώ πάρα πολύ που δεν με άφησες μόνη.

Τσινάρ: Επειδή έπρεπε να είμαι εκεί, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως μου αρέσει η κατάσταση.

Τοπράκ: Θα ξεκινήσουμε πάλι.

Τσινάρ: Κοίτα γυναίκα μου, το είδες και μόνη σου, τα εγκαίνια πήραν όλη μέρα, κοίτα! Αν παραμελείς τα παιδιά και την οικογένεια σου εξαιτίας αυτής της δουλειάς… Σου το λέω από την αρχή…

Τοπράκ: Πότε με είδες να παραμελώ τα παιδιά;

Τσινάρ: Όχι, δεν το έκανες, λέω αν το κάνεις.

Τοπράκ: Κοίτα! Νομίζεις πως δεν μπορώ να συνδυάσω τις δυο δουλειές, αλλά κάνεις λάθος, δεν έχω παραμελήσει την δουλειά μου ή άφησα τα παιδιά χωρίς μητέρα.

Τσινάρ: Δεν έχω δει άλλον πεισματάρη όσο είσαι εσύ γυναίκα μου, αλλά δεν έχω δει άλλη τόσο όμορφη όσο εσύ, η ομορφιά σου σήμερα πραγματικά μου έκοψε την ανάσα, κυρία «βαμβακερά χέρια».

>>>>>>>>>>>>>>>>>
Τοπράκ: Γιατί ήρθαμε εδώ;

Τσινάρ: Στην πραγματικότητα ήθελα να έρθουμε εδώ μετά τον γάμο μας αλλά όπως ξέρεις δεν μπορούσαμε, σήμερα όταν σε είδα εκεί, σε ερωτεύτηκα για ακόμη μια φορά, συνειδητοποίησα πως δεν μπορώ να μείνω μακριά σου, ούτε για μια ώρα.

Τοπράκ: Σε αγαπώ τόσο πολύ, που θέλω να περνάω κάθε μέρα μαζί σου, ακόμη και για πάντα.

Τσινάρ: Ήδη αυτό πρόκειται αν συμβεί, δεν μπορείς να απαλλαχθείς από εμένα, μικρή κυρία.

Τοπράκ: Κάτι κακό;

Τσινάρ: Θα πάω στο Ντουμπάι, η Ρεϋχάν είναι άρρωστη.

Τοπράκ: Δεν θα πάμε…;

Τσινάρ: «Ζωή μου», είναι μόνο για δυο ή τρεις ώρες, μην ανησυχείς, θα επιστρέψω, τα υπόλοιπα θα τα φροντίσει η Αζρά.

Τοπράκ: Η Αζρά θα πάει μαζί σου;

Τσινάρ: Θα πήγαινε με την Ρεϋχάν, δεν θα πάρει πολύ, θα επιστρέψω αμέσως, στο υπόσχομαι.

>>>>>>>>>>>>>>>>>
Η Ικμπάλ είναι τόσο υπερήφανη για την Τοπράκ και η Σερέφ δεν της αρέσει αυτό που έκανε και αυτό που φορούσε, έπειτα η Τοπράκ της λέει πως ότι κάνει αυτή δεν μπορεί να την ευχαριστήσει.
>>>>>>>>>>>>>>>>>

Λάλε: Κοιμίσου, κοιμίσου, μπαμπά.

Τοπράκ: Εντάξει, Λέλε, ο μπαμπάς θα έρθει, έρχεται, μην ανησυχείς, κοίμισε τον αδελφό σου, μπράβο.

Τσινάρ: Τι κάνεις Τοπράκ;

Τοπράκ: Καλά είμαι, τα παιδιά κοιμήθηκαν και εγώ κοιτάζω τις φωτογραφίες από το θέρετρο που θα πάμε αύριο.

Τσινάρ: έτσι ε;

Τοπράκ: Είμαι τόσο ενθουσιασμένη, είσαι στο αεροδρόμιο;

Τσινάρ: Όχι! Η σύσκεψη παρατάθηκε.

Τοπράκ: Ώστε δεν θα έρθεις;

Τσινάρ: Έτσι φαίνεται, αγάπη μου.

Τοπράκ: Καταλαβαίνω, τι μπορούμε να κάνουμε, η δουλειά είναι πιο σημαντική, θα πάμε την επόμενη εβδομάδα.

Τσινάρ: «Ζωή μου» πρέπει να επιστρέψω στην σύσκεψη.

Τοπράκ: Εντάξει, αντίο.

>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ο Τσινάρ και η Αζρά διασκεδάζουν στης σουίτα του πίνοντας και γελώντας, και της υπόσχεται να της δώσει ένα μεγάλο πρότζεκτ επειδή τον έσωσε από την σύσκεψη.

Ο Νετζίπ εν δράσει σχεδόν την νίκησε και έδωσε στην Ζουμρούτ το διαζύγιο.

>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ο Τσινάρ δεν μπορεί να αφήσει την Αζρά να πεθάνει στον καναπέ έτσι την πήγε στο κρεβάτι της και φυσικά έβγαλε το ρολόι του και της το έδωσε να το κρατήσει σαν ενθύμιο από εκείνον.

ΤΕΛΟΣ (μετάφραση Σταυρούλα Κ.)

Η μετάφραση έγινε από το αγγλικό κείμενο της σελίδας : https://www.facebook.com/notes/lale-devri-english-fanpage/the-english-transcript-of-lale-devri-97-episode/325772804197782


Δημοσίευση σχολίου