Lale Devri - Επεισόδιο 98

0 σχόλια
Lale Devri 

Λαλέ Devri Περίληψη 98ου επ.

Ο Τσινάρ δεν γνωρίζει για τις φωτοφραφίες που τράβηξε η Αζρά. Η Τοπράκ στεναχωρήθηκε πολυ που δεν μπόρεσε να έρθει σπίτι ο Τσινάρ. Ωστόσο ο Τσινάρ κάνει αυτό που πρέπει για να επανενωθεί με τη συζυγό του! Ο Νετζίπ είναι αποφασισμένος να χωρίσει την Ζουμρούτ. Ωστόσο οι δηλώσεις που θα κάνει η Ζουμρούτ σχετικά με τον Χαλούκ θα μπερδέψουν τον Νετζίπ. Η Τοπράκ και ο Τσινάρ περνάνε υπέροχες στιγμές στο μήνα του μέλιτος. Η Τοπράκ είναι πολύ ευτυχισμένη, αλλά τα μυστηριώδη μηνύματα του Τσινάρ θα την ανησυχήσουν. Εν τω μεταξύ η Τοπράκ θα λάβει ένα δώρο απο τον Τσινάρ που θα την τρελάνει. Η Τοπράκ είναι κοντά στο να πραγματοποιήσει τα ονειρά της! Η Αζρά που συναντιέται με την Τοπράκ, θα καταφέρει να κάνει την Τοπράκ να έχει αμφιβολίες σχετικά με τον Τσιναρ! Αλλά το πραγματικό χτύπημα έρχεται απο έναν φάκελο. Όταν η Τοπράκ ανοίξει τον φάκελο, θα σοκαριστεί!

μεταφραση Νικη


*****************************************************************************


Λάλε Επεισόδιο 98

http://www.youtube.com/watch?v=p3UU7DHNWIo


Τσινάρ: Ναι «ζωή μου».

Τοπράκ: Σε ξύπνησα.

Τσινάρ: Δεν πειράζει «ζωή μου», συνέβη κάτι; Γιατί δεν κοιμήθηκες;

Τοπράκ: Όχι! Τίποτα δεν συνέβη, μου λείπεις.

Τσινάρ: Και εμένα, μου λείπεις, αλλά τι μπορούμε να κάνουμε, κακή τύχη.

Τοπράκ: Ναι, έτσι είναι.

Τσινάρ: Ξέρω πως είσαι λυπημένη, αναγκαστήκαμε να αναβάλλουμε τον μήνα του μέλιτος, αλλά αύριο το βράδυ θα είμαι εκεί, πήγαινε να κοιμηθείς τώρα.

Τοπράκ: Εντάξει, καληνύχτα.


Τσινάρ: Καληνύχτα.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Φοβήθηκα μέχρι θανάτου Τσινάρ.

Τσινάρ: Ώστε έτσι; Λυπάμαι.

Τοπράκ: Είπες πως δεν θα έρθεις, με ξεγέλασες.

Τσινάρ: Δεν ήθελες να με βλέπεις πάντα όταν ξυπνάς; Ήρθα.

Τοπράκ: Πως ήρθες; Δεν υπήρχε καμία πτήση σήμερα.

Τσινάρ: Νοίκιασα ένα ιδιωτικό αεροπλάνο.

Τοπράκ: Είσαι τρελός.

Τσινάρ: Όχι, είμαι τρελά ερωτευμένος.

Τοπράκ: Σε αγαπώ τόσο πολύ, καλώς ήρθες.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Ναι, επιτέλους είμαστε μόνοι.

Τοπράκ: Είμαι τόσο χαρούμενη, σε αγαπώ τόσο πολύ Τσινάρ.

Τσινάρ: Κι εγώ, σε αγαπώ πάρα πολύ.

Τοπράκ: Μπορείς να κάνεις μια στάση εδώ; Ξέχασα να φέρω νερό.

Τσινάρ: Μόλις ξεκινήσαμε τον δρόμο μας, αν κάνουμε έτσι συνέχεια στάσεις έχουμε πολύ δουλειά να κάνουμε, ή επειδή φοβάσαι να κάνεις σκι.

Τοπράκ: Εγώ; Όχι αγάπη μου, γιατί να φοβάμαι να κάνω σκι, καθόλου.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ο Τσινάρ στέλνει ένα μήνυμα στην Αζρά «Τι κάνεις; Επέστρεψες;»

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Σε ποιον στέλνεις μήνυμα;

Τσινάρ: Σε κανέναν, ένα μήνυμα για την δουλειά, αν είσαι έτοιμη, μπορούμε να πηγαίνουμε κυρία μου;

Τοπράκ: Προχωρήστε κύριε.

Τσινάρ: Εντάξει κυρία μου.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Πρόσεχε, ναι;

Τοπράκ: Τσινάρ είναι ένα υπέροχο μέρος εδώ.

Τσινάρ: Πραγματικά σου άρεσε;

Τοπράκ: Το αγαπώ, ένα εκπληκτικό μέρος, κοίταξε εκεί.

Τσινάρ: Δεν έχεις δει ακόμη την άλλη μεριά.

Τοπράκ: Κοίταξε τα αυτά, αυτά τα παπούτσια είναι σκληρά, είναι σαν παπούτσια αστροναύτη, δεν μπορώ να περπατήσω.

Τσινάρ: Έλα εδώ.

Τοπράκ: Πως ήμουν; Ήμουν καλή για πρώτη φορά, παραδέξου το.

Τσινάρ: Όχι και κακή.

Τοπράκ: Δεν ήμουν κακή, πρέπει να είσαι δίκαιος, ήμουν καλή.

Τσινάρ: Εντάξει, τέλεια, ήσουν σαν την «Λίντσεϊ Βον».

Τοπράκ: Περίμενε, μην το κάνεις, μην το κάνεις, κοίτα με, για όνομα του Θεού μην το κάνεις Τσινάρ.

Τσινάρ: Δεν μπορείς να ξεφύγεις, κυρία μου.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Είσαι τόσο όμορφη, σε αγαπώ πάρα πολύ Τοπράκ.

Τοπράκ: Κι εγώ, σε αγαπώ πάρα πολύ, σε ευχαριστώ που με έφερες εδώ, διασκέδασα πολύ.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Γέλα, γέλα, εξαιτίας σου όλο το χιόνι πέφτει πάω μου, κοίτα με.

Τσινάρ: Αυτή είναι η αστεία πλευρά όταν παίζεις με το χιόνι, τι συνέβη; Κρυώνεις;

Τοπράκ: Λιγάκι.

Τσινάρ: Έλα εδώ, τώρα που θα φάμε θα σε ζεστάνω, τι θα κάνουμε θα φάμε στο εστιατόριο ή θα ψήσουμε σουτζούκια;

Τοπράκ: Σουτζούκια, σουτζούκια.

Τσινάρ: Εντάξει, ξέρεις ποια είναι η στιγμή της διασκέδασης;

Τοπράκ: Ποια είναι;

Τσινάρ: Όταν είσαι κουρασμένος και πεινασμένος και μυρίζεις την μυρωδιά από τα σουτζούκια… ακούγοντας bez bez (σ.σ. δεν ξέρω τι είναι, λυπάμαι), αυτό αξίζει όλο τον κόσμο, έλα πάμε.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Σε ευχαριστώ.

Τσινάρ: Ξεκουράστηκες;

Τοπράκ: ε, λιγάκι.

Τσινάρ: Τι συνέβη «ομορφιά μου»; Τι σκέφτεσαι;

Τοπράκ: Μου λείπουν τα παιδιά, τι να κάνουν τώρα; Περίμενα θα τηλεφωνήσω.

Τσινάρ: Μόλις μιλήσαμε μαζί τους, επιπλέον αν γίνει κάτι θα μας τηλεφωνήσουν.

Τοπράκ: Καλά!! Εντάξει.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Ώστε έτσι; Εντάξει, στείλε μου τις φωτογραφίες και θα σου πω αργότερα, τέλοσπάντων θα μιλήσουμε αργότερα.

Τοπράκ: Αν δεν είχες κλείσει το τηλέφωνο.

Τσινάρ: Τέλοσπάντων, δεν είναι σημαντικό αγάπη μου.

Τοπράκ: Για την δουλειά πάλι;

Τσινάρ: Ας απολαύσουμε τον μήνα του μέλιτος μας. Ω Θεέ μου, ρωτάς τόσο πολλά, κοίτα τι θα κάνουμε, τώρα θα κάνω ένα ντους και θα πάμε με μια βόλτα στο δάσος. Τι λες;

Τοπράκ: Εντάξει.

Τσινάρ: Υπέροχα, περίμενε θα πάρω το τηλέφωνο μου ώστε να μην κρυφοκοιτάξεις.

Τοπράκ: Πότε με έχεις δει να κρυφοκοιτάζω το κινητό σου;

Τσινάρ: Ποτέ δεν ξέρουμε, μυρίζεις σαν άρωμα.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Όλα ήταν πανέμορφα, σ’ ευχαριστώ.

Τσινάρ: Απλά ζήτησε το και θα έρθουμε ξανά, ακόμη κι αν αυτή είναι η αρχή, από εδώ και πέρα θα σε πάω στα πιο ρομαντικά μέρη του κόσμου, σ’ ένα προς ένα.

Τοπράκ: Ποιος είναι Τσινάρ, είναι γραμμένο μόνο «Α».

Τσινάρ: Δεν είναι σημαντικό.

Τοπράκ: Δεν συνηθίζεις να πληκτρολογείς τόσο πολύ μηνύματα, είσαι σίγουρος;

Τσινάρ: ή ζηλεύεις;

Τοπράκ: Γιατί να ζηλέψω, απλά είμαι περίεργη.

Τσινάρ: Τοπράκ, λέω να αλλάξουμε το νηπιαγωγείο της Λάλε.

Τοπράκ: Πως σου ήρθε αυτό;

Τσινάρ: Δεν την φροντίζουν όπως παλιά.

Τοπράκ: αλλά το να αλλάξουμε το νηπιαγωγείο δεν είναι καλό πράγμα, και στο κάτω κάτω θα επηρεάσει την ψυχολογική της κατάσταση, οι δάσκαλοι, οι φίλοι, όλα θα αλλάξουν για το παιδί.

Τσινάρ: αλλά θα συνηθίσει με τον καιρό, είναι ακόμη μικρό παιδί.

Τοπράκ: κατά την γνώμη μου ας πάμε πρώτα και να τους μιλήσουμε και να τους κάνουμε τα παράπονα μας.

Τσινάρ: Ίσως έχεις δίκιο αλλά έκλεισα ένα ραντεβού με ένα καινούριο νηπιαγωγείο, ας πάμε να μιλήσουμε μαζί τους.

Τοπράκ: Τώρα;

Τσινάρ: Ναι

Τοπράκ: Ας πάμε πρώτα στο σπίτι, μου έλειψαν πολύ τα παιδιά.

Τσινάρ: Μα είναι εξάλλου στον δρόμο μας, δεν θα πάρει πολύ ώρα.

Τοπράκ: Καλά, εντάξει.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Ναι, τι λες; Πως το βρίσκεις;

Τοπράκ: Μου αρέσει, αλλά σαν να υπάρχουν κάποια πράγματα που λείπουν, κι εσύ, πως το βρίσκεις;

Τσινάρ: Τι δεν σου άρεσε;

Τοπράκ: Δεν ξέρω, είναι λίγο ψυχρό, τα παιδιά δεν θα κρυώνουν;

Τσινάρ: Αυτό δεν είναι πρόβλημα, θα το λύσουμε, επιπλέον σε εμπιστεύομαι, εδώ όπως θέλεις μπορείς να το κάνεις.

Τοπράκ: Πως μπορώ να το κάνω; Είναι η δουλειά του ιδιοκτήτη.

Τσινάρ: Πράγματι, τώρα ο ιδιοκτήτης του σχολείου είναι μέσα στα χέρια μου.

Τοπράκ: Δεν κατάλαβα.

Τσινάρ: Άκουσε καλά, τώρα εδώ είναι η φωλιά της Τοπράκ και εσύ μπορείς να το ονομάσεις όπως θέλεις.

Τοπράκ: Τι έκανες Τσινάρ;

Τσινάρ: Πάντα να γελάς έτσι, να γελάς ενώ με κοιτάς μέσα στα μάτια, έλα εδώ Αλτάν.

Αλτάν: Γεια σας κύριε Τσινάρ, κυρία Τοπράκ.

Τσινάρ: Κοίτα! Αυτός είναι ο μυστήριος άνθρωπος «Α» στον μήνα του μέλιτος μας, χάρη σε αυτόν, αυτός έλυσε όλα τα διαδικαστικά για εμάς.

Τοπράκ: Πως έγινε αυτό; Δεν μπορώ να το πιστέψω, αυτό εδώ είναι δικό μου.

Τσινάρ: Ναι, δικό σου, αλλά πρώτα πρέπει να υπογράψεις αυτά τα χαρτιά.

Τοπράκ: Το μεγαλύτερο μου όνειρο, σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Είσαι πραγματικά ευτυχισμένη;

Τοπράκ: και πως;

Τσινάρ: Όταν εσύ είσαι ευτυχισμένη έτσι και γελάς έτσι, γίνομαι ο πιο ευτυχισμένος και ο πιο ήρεμος άντρας στον κόσμο.

Τοπράκ: Κι εγώ, είμαι η πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο, έκανες τα όνειρα μου πραγματικότητα το ένα μετά το άλλο, χάρη σε εσένα, ζω τα όνειρα μου, σε ευχαριστώ για όλα, φυσικά που το αποδέχτηκες στο τέλος;

Τσινάρ: Τι αποδέχτηκα;

Τοπράκ: Να είμαι μητέρα και εργαζόμενη ταυτόχρονα, το δέχτηκες, τα παράτησες.

Τσινάρ: Φυσικά αγάπη μου εγκατέλειψα, ένα τέτοιο πείσμα, είναι αδύνατον να μην τα παρατήσεις, αλλά κοίτα Τοπράκ! Αν εξαιτίας της δουλειάς παραμελήσεις τα παιδιά και επιτρέψεις να τους λείψεις και πούνε «που είναι η μαμά» τότε θα αλλάξω μυαλά.

Τοπράκ: Μην ανησυχείς δεν θα συμβεί, αδύνατον, επειδή είναι τα πάντα για εμένα, ποτέ δεν θα τα παραμελήσω.

Τσινάρ: Μακάρι.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Θα πάμε μια βόλτα ίσως να νυστάξεις, πόσο όμορφα, ο αδελφός σου και η αδελφή σου κοιμήθηκαν, Τσινάρ Μπέρκ γιατί δεν νιώθεις καλά σήμερα γιε μου, ή σου λείπει ο πατέρας σου; Μην ανησυχείς θα έρθει το απόγευμα.

Μουρβέτ: Θα βγείτε κυρία Τοπράκ;

Τοπράκ: Ναι αδελφή Μουρβέτ, δεν ήθελε να κοιμηθεί, είπα πως ίσως να κοιμηθεί όταν τον πάω μια βόλτα.

Μουρβέτ: αλλά είστε κουρασμένη από το ταξίδι, και με την Λάλε, αν θέλετε θα τον πάρω εγώ.

Τοπράκ: Όχι! Μην μπαίνεις σε κόπο, θα το φροντίσω εγώ.

Μουρβέτ: Είπατε πως θα δουλέψετε γι’ αυτό.

Τοπράκ: Τα παιδιά είναι πιο σημαντικά από την δουλειά κι απ’ όλα, αν δεν κοιμηθούν δεν θα νιώθω καλά και δεν μπορώ να πάω στην δουλειά.

Μουρβέτ: Όπως επιθυμείτε.

Τοπράκ: Μπορείτε να με βοηθήσετε;

Ικμπάλ: Θα βγεις έξω;

Τοπράκ: Ναι! Δεν κοιμήθηκε, έτσι σκέφτηκα να τον πάω μια βόλτα.

Ικμπάλ: Πολύ καλά σκέφτηκες.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τιμπέτ: Νομίζω πως το φακελάκι κόλλησε στην ρόδα.

Τοπράκ: Ω Θεέ μου κόλλησε.

Τιμπέτ: Θα το κάνω εγώ αν θέλετε.

Τοπράκ: Σε ευχαριστώ, πόσο όμορφα είναι.

Τιμπέτ: Χαίρομαι που σας αρέσουν, μ’ αρέσει να το κάνω… αλλά η ευχαρίστηση μου είναι όταν κάνω την τούρτα, φαίνεται εύκολο αλλά χρειάζεται φινέτσα.

Τοπράκ: Ώστε εσύ είσαι αυτός που τα έκανε αυτά;

Τιμπέτ: Ναι, σεφ ζαχαροπλαστικής.

Τοπράκ: Δουλεύεις σε ζαχαροπλαστείο;

Τιμπέτ: Όχι, δηλαδή μόλις ήρθα από το εξωτερικό, ψάχνω για δουλειά.

Τοπράκ: Νομίζω δεν θα είναι δύσκολο να βρεις δουλειά, απ’ ότι βλέπω είσαι πολύ ταλαντούχος.

Τιμπέτ: Ευχαριστώ, κι εγώ αυτό είναι που εύχομαι, αλλά δυστυχώς δεν είναι εύκολο να βρω δουλειά, δεν γνωρίζω από πρέπει να ξεκινήσω.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Καλώς ήρθες Αζρά, τι ωραία έκπληξη.

Αζρά: Ο κύριος Τσινάρ μου είπε, είπα πως θα περάσω, συγχαρητήρια.

Τοπράκ: Σε ευχαριστώ, πως το βρήκες;

Αζρά: Μου αρέσει, πολύ όμορφο, μπορούμε να κάνουμε μια υπέροχη διαφήμιση, πάρτι γενεθλίων… εδώ για να προσελκύσουμε πελάτες, φυσικά αν θέλεις.

Τοπράκ: Όχι, δεν έχω τέτοια πρόθεση, να προσελκύσω πελάτες και να κερδίσω χρήματα, ακόμη θέλω να βοηθήσω μαθητές που δεν έχουν χρήματα.

Αζρά: Εντάξει, κατάλαβα, αν έχεις χρόνο ας πιούμε έναν καφέ και να μιλήσουμε.

Τοπράκ: Είναι καλό που ήρθες.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Αζρά: Πραγματικά Τοπράκ, μια δουλειά που σου ταιριάζει, είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις πολύ καλά.

Τοπράκ: Σ’ ευχαριστώ, αλλά πραγματικά είμαι λιγάκι ενθουσιασμένη.

Αζρά: Θα συνηθίσεις, μην ανησυχείς, πως ήταν το ταξίδι του μέλιτος; Το σκι;

Τοπράκ: Φυσικά δοκίμασα το σκι, ήταν διασκεδαστικό, χάρη στον Τσινάρ που έπρεπε να ασχοληθεί μαζί μου όλη την μέρα.

Αζρά: Πόσο ευτυχισμένη είσαι, μετά απ’ όσα περάσατε, η αγάπη σας ξεπέρασε τα πάντα.

Τοπράκ: Πράγματι.

Αζρά: Τοπράκ ρωτάω απλά από περιέργεια, δεν φοβάσαι μήπως ζήσεις τα ίδια και χωρίσετε, αν εγώ είχα περάσει τα ίδια πράγματα, πιθανόν δεν θα είχα ξαναπροσπαθήσει.

Τοπράκ: Για την ακρίβεια, φοβάμαι μερικές φορές, εννοώ ο Τσινάρ όλη μέρα στο γραφείο, συσκέψεις, φοβάμαι αν κάτι κακό συμβεί, μετά από αυτό πετώ αμέσως αυτές οι σκέψεις από το μυαλό μου.

Αζρά: Είναι φυσιολογικό, αλλά κατά την γνώμη μου ο κύριος Τσινάρ είναι τόσο ερωτευμένος μαζί σου που τίποτα δεν μπορεί να καταστρέψει την ευτυχία σας.

Τοπράκ: Το ελπίζω αυτό, κι εγώ είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί του, μου λείπει όταν δεν τον βλέπω.

Αζρά: Θα φύγω τώρα, ήδη σε απασχόλησα.

Τοπράκ: Όχι καθόλου, ήταν καλό για εμένα να είμαι εδώ.

Αζρά: Το λογαριασμό παρακαλώ.

Τοπράκ: Αζρά, εγώ θα πληρώσω, σε παρακαλώ.

Αζρά: Ας το θεωρήσουμε σαν εορτασμό για την δουλειά.

Τοπράκ: Εντάξει, σε ευχαριστώ.

Αζρά: Παραλίγο να το ξεχάσω, το ρολόι του κύριου Τσινάρ, το ξέχασε στον δωμάτιο μου στο Ντουμπάι, ξέχασα να του το δώσω στο γραφείο τουλάχιστον θα το δώσω σε εσένα.

Τοπράκ: Θα του το δώσω φυσικά, σ’ ευχαριστώ.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ο Τιμπέτ θέλει μόνο χρήματα για το λεωφορείο και για φαγητό.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Κοίτα, ο Τσινάρ Μπέρκ κοιμήθηκε, κι εσύ κόρη μου άκουσε την μαμά και κοιμήσου σιγά σιγά, τι θα κάνουμε; Όταν τα παιδιά κοιμηθούν τα βγούμε έξω.

Τοπράκ: Όχι Τσινάρ, είμαι πολύ ευτυχισμένη εδώ μαζί σου και τα παιδιά, ας μείνουμε σπίτι.

Τσινάρ: Εντάξει, όπως επιθυμείς.

Τοπράκ: Ας τα αφήσουμε να κοιμηθούν μαζί μας απόψε.

Τσινάρ: Όλα αυτά τα τέρατα; Εντάξει.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Η ρομαντική κομεντί (ταινία) είναι έτοιμη, απλά επειδή και μόνο το θέλεις εσύ την βλέπω.

Τοπράκ: Εντάξει αγάπη μου, την επόμενη φορά θα δούμε μια αστυνομική ταινία.

Τσινάρ: Θα φοβηθείς…

Τοπράκ: Εντάξει, σου υπόσχομαι πως είναι η τελευταία.

Τσινάρ: Εντάξει, τι να κάνω, αγγλικά ή τούρκικα;

Τοπράκ: Τούρκικα.

Τσινάρ: Εντάξει.

Τοπράκ: Τσινάρ είναι ένα γλυκό κορίτσι στο σχολείο, ξέρεις από τι φοβάται;

Τσινάρ: Από τι;

Τοπράκ: Από… από την ιστορία του βιβλίου.

Τσινάρ: Ποιος ξέρει τι ονειρεύονται αυτά τα μικρά παιδιά. Κι εσύ, τι φοβάσαι;

Τοπράκ: Δεύτερη φορά χωρίς εσένα.

Τσινάρ: Τότε δεν υπάρχει λόγος να φοβάσαι, επειδή αυτό δεν πρόκειται να συμβεί.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Κοίταξε τα χέρια του, τόσο μικρά.

Τσινάρ: Πόσο όμορφα είναι όλα, είμαι τόσο χαρούμενος μαζί σου, σε αγαπώ τόσο πολύ.

Τοπράκ: Κι εγώ, τώρα θα είμαστε για πάντα ευτυχισμένοι.

Τσινάρ: Ισόβια, όλοι μαζί θα είμαστε ευτυχισμένοι.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Τσινάρ δεν ήταν ανάγκη να με συνοδεύσεις ως το γραφείο, κι εσύ επίσης έχεις δουλειά.

Τσινάρ: Θέλω να σε δω πως δουλεύεις.

Τοπράκ: Γιατί; Δεν με εμπιστεύεσαι;

Τσινάρ: Όχι καθόλου, σε εμπιστεύομαι, ακόμη περισσότερο απ’ ότι εμπιστεύομαι τον εαυτό μου.

………………………………

Η γυναίκα δεν ήταν χαρούμενη για τα καινούρια παιδιά επειδή δεν ήταν από την ίδια κοινωνική τάξη (ήταν φτωχά) και πολλοί άλλοι γονείς θα έχουν την ίδια σκέψη επειδή είναι ένα ιδιωτικό σχολείο αλλά η Τοπράκ της απάντησε πως αν θέλει μπορεί να πάρει πίσω την εγγραφή του γιου της επειδή θα συνεχίσει αυτή έτσι επειδή κάθε παιδί έχει το δικαίωμα να μορφωθεί, φτωχό ή πλούσιο.

………………………………

Τοπράκ: Κοίταξε αυτήν την γυναίκα, είδες τι είπε;

Τσινάρ: Τα μάτια μου μόλις είδαν μια ισχυρή γυναίκα με αυτοπεποίθηση και γεμάτη αγάπη, είμαι περήφανος για εσένα.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Η Ζουμρούτ βοηθάει την Ρεϋχάν για να κερδίσει την εμπιστοσύνη της ώστε να μπορεί να καταστρέψει την εταιρεία.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Γραμματέας: Κυρία Τοπράκ, αυτό είναι για εσάς.

Τοπράκ: Από ποιον;

Γραμματέας: Ένας ταχυδρόμος, όταν είδα πως δεν είναι γραμμένο, σκέφτηκα πως το περιμένατε, δεν ρώτησα από ποιον.

Τοπράκ: Εντάξει, σε ευχαριστώ.

Τσινάρ: «Αγάπη μου» είχες δίκιο, το ξέχασες στο αυτοκίνητο, τι συνέβη Τοπράκ; Συνέβη κάτι;



ΤΕΛΟΣ (μετάφραση Σταυρούλα Κ.)
H μετάφραση στα ελληνικά έγινε από την σελίδα https://www.facebook.com/notes/lale-devri-english-fanpage/the-english-transcript-of-lale-devri-98-episode/329380923836970



Δημοσίευση σχολίου