Lale Devri - Επεισόδιο 99

0 σχόλια
Lale Devri 

Περιληψη 99

Ο Τσινάρ τρελαίνεται όταν βλέπει τις φωτογραφίες. Η Τορπάκ περιμένει μια εξήγηση και ένα συγγνώμη. Ωστόσο ο Τσινάρ, μη γνωρίζοντας τα αισθήματα της Τοπράκ, κάνει ενέργειες να βρει ποιος είναι υπεύθυνος γι’ αυτό το περιστατικό. Ο Τσινάρ θα έρθει πρόσωπο με πρόσωπο με την Αζρά. Η Αζρά που προσπαθεί να απαντήσει στις κατηγορίες του Τσινάρ, στριμώχνεται στη γωνία. Θα σωθεί από μια σύμπτωση. Ωστόσο η απόφαση της Ζουμρούτ είναι οριστική. Η Αζρά θα παραιτηθεί. Η Τοπράκ έχει αμφιβολίες όταν η Αζρά παραιτείται από τη δουλειά της. Η Τοπράκ πιστεύει ότι άδικα ζήλεψε και δεν είναι ήσυχη η συνείδησή της. Ωστόσο η Σερέφ θα την προειδοποιήσει να μην είναι αφελής. Ο Τσινάρ για να μην επαναλάβει τα παλιά λάθη, αποφασίζει να φέρει πρόσωπο με πρόσωπο τη Τοπράκ με την Αζρά. Προτείνει να πάνε για δείπνο οι τρεις τους. Η Τοπράκ αρνείται κατηγορηματικά. Μια μεγάλη έκπληξη περιμένει τον Τσινάρ στο εστιατόριο που πήγε. Όμως η πραγματική έκπληξη κατά τη διάρκεια της βραδιάς θα προέλθει από την Τοπράκ.

Μεταφραση Μαρθα


****************************************************************************** 


Λάλε Επεισόδιο 99


http://www.youtube.com/watch?v=mChxP_Xe_dE


Τσινάρ: Τι συνέβη Τοπράκ; Γιατί κλαις ζωή μου; Απάντησε μου, γιατί κλαις; Μην με τρομάζεις, τι είναι αυτό;

Τσινάρ: Τι είναι αυτό; Ποιος μπορεί να το κάνει αυτό;

Τοπράκ: Το πιο σημαντικό, τι σημαίνει αυτό; Πιστεύω πως έχεις μια εξήγηση γι’ αυτό.

Τσινάρ: Όχι Τοπράκ, δεν έχω καμία εξήγηση, δεν βρίσκω ούτε μια λέξη γι’ αυτό, υπάρχει κάποιος που παίζει πίσω από την πλάτη μας, αλλά όταν μάθω ποιος…., θα τον πάρει και θα τον σηκώσει, ποιος μας λασπολογεί.

Γραμματέας: Συγνώμη

Τσινάρ: Εσύ είσαι που παρέλαβες τον φάκελο, ποιος τον έφερε; Ο ταχυδρόμος;

Γραμματέας: Δεν γνωρίζω, ίσως, ένα νεαρό παιδί αλλά…

Τσινάρ: Τι πάει να πει «δεν ξέρω»; Δεν ξέρεις ποιος μπαίνει και βγαίνει εδώ;

Γραμματέας: Κύριε ίσως ένας ταχυδρόμος αλλά δεν φορούσε κάποια στολή, και δεν ζήτησε κάποια υπογραφή, μου έδωσε τον φάκελο και μου ζήτησε να τον δώσω στην κυρία Τοπράκ και έφυγε.

Τσινάρ: Εντάξει! Μπορείς να φύγεις τώρα, ποιος μπορεί να το κάνει αυτό; Ποιος μας λασπολογεί, γιατί πάντα αυτά τα γελοία πράγματα συμβαίνουν σε εμάς;
>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Αν ήξερα ποιος το έκανε αυτό, θέλω να σου ζητήσω κάτι «Αλτάν» έτσι δεν σε λένε; Και αμέσως, τηλεφώνησε στο ξενοδοχείο στο Ντουμπάι και μάθε ποιος ήταν εκεί εκείνη την νύχτα.

Αλτάν: Θα το κάνω αλλά υπάρχει ένα άλλο ερώτημα, όπως είπατε, υπάρχει κάποιος που τράβηξε φωτογραφίες εδώ στην Κωνσταντινούπολη, δεν θα μπορούσε να είναι ο ίδιος άνθρωπος;

Τσινάρ: Μη μου βάζεις ιδέες, κάνε ότι σου λέω, όποιος κι αν το έκανε αυτό, φέρε μου τον εδώ.

Αλτάν: Εντάξει κύριε Τσινάρ.

Τσινάρ: Ας ρωτήσουμε επίσης και την Αζρά, ήταν μαζί μου εδώ και στο Ντουμπάι, μην ανησυχείς «αγάπη μου», θα μάθω ποιος το έκανε αυτό, μην στενοχωριέσαι εσύ εντάξει; Σου υπόσχομαι πως θα τον βρω.

Τοπράκ: Τσινάρ

Χ: Κυρία Τοπράκ ο Έρντεν έχει πυρετό, πρέπει να καλέσουμε την μητέρα του.

Τσινάρ: Φρόντισε εσύ την δουλειά σου, θα επιστρέψω.
>>>>>>>>>>>>>>>

Αχμέτ: Ξέχασα να τηλεφωνήσω στην Τοπράκ να της πω πως προσέλαβα τον Τιμπέτ.

Νερμίν: Τηλεφώνησε της, το βρίσκεις σαν δικαιολογία για να της τηλεφωνήσεις.

Αχμέτ: Τι σχέση έχει αυτό τώρα;

Τοπράκ: Ναι Αχμέτ

Αχμέτ: Γεια σου Τοπράκ, πως είσαι;

Τοπράκ: Σ’ ευχαριστώ, είμαι καλά κι εσύ;

Αχμέτ: Είμαι καλά αλλά εσύ ακούγεσαι χάλια, είσαι σίγουρη πως είναι όλα καλά;

Τοπράκ: Είμαι καλά, είμαι γριπωμένη γι’ αυτό.

Αχμέτ: Αν είναι έτσι, περαστικά σου, σου τηλεφώνησα για τον Τιμπέτ.

Τοπράκ: Ποιος είναι ο Τιμπέτ; Α θυμήθηκα τώρα.

Αχμέτ: Προσελάβαμε τον Τιμπέτ.

Τοπράκ: Ώστε έτσι, υπέροχα,

Αχμέτ: Νομίζω πως δεν είσαι ελεύθερη, θα σου τηλεφωνήσω αργότερα.

Τοπράκ: Εντάξει, τους χαιρετισμούς μου στην Νερμίν.

Αχμέτ: Εντάξει.

Νερμίν: Πως είναι;

Αχμέτ: Αυτή λέει καλά αλλά σίγουρα υπάρχει κάτι κακό.

Νερμίν: Εντάξει Αχμέτ, άσ’ το τώρα, είναι με τον άντρα της, τα υπόλοιπα δεν μας αφορούν, τελείωσε, εντάξει;

Αχμέτ: Εντάξει.
>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Που ήσουν; Εδώ και δυο ώρες σου τηλεφωνώ, γιατί δεν απαντάς;

Αζρά: Συγνώμη.

Τσινάρ: Τι σημαίνουν αυτές οι φωτογραφίες; Θα μου εξηγήσεις αμέσως τη σημασία αυτού του σκανδάλου.

Αζρά: Πιστέψτε με, κι εγώ δεν γνωρίζω τίποτα κύριε Τσινάρ, ο ίδιος φάκελος ήρθε και σε εμένα, δεν ήξερα τι να κάνω, ήμουν μπερδεμένη, δεν σας το είπα επειδή ντρεπόμουν.

Τσινάρ: Δώσ’ το αυτό σε εμένα, να πάρει, αυτό σημαίνει πως δεν γνωρίζεις πως και ποιος το έκανε.

Αζρά: Πιστέψτε με κύριε Τσινάρ, είμαι κι εγώ σαν εσάς έκπληκτη, κι εγώ έχω ντροπιαστεί, μοιάζει σαν κάτι να υπάρχει μεταξύ μας, είναι ένα ντροπιαστικό πράγμα, δεν θέλω να έρθουν τα πάνω κάτω στη ζωή μου.

Τσινάρ: Έχεις επισκέπτες;

Αζρά: Ναι

Τσινάρ: Τότε ποιος μπορεί να το κάνει αυτό και γιατί;

Αζρά: Κανείς δεν μου έρχεται στο μυαλό, η κυρία Τοπράκ δεν είδε αυτές τις φωτογραφίες; Σας παρακαλώ πείτε μου πως δεν τις είδε, να πάρει, είμαι τόσο ντροπιασμένη, λοιπόν τι είπε η κυρία Τοπράκ; Ελπίζω να μην το πήρε στραβά.

Τσινάρ: Όχι καλή μου! Γιατί να το πάρει στραβά; Η έγνοια της είναι ποιος το έκανε αυτό.

Τσινάρ: Θα ψάξω, σύντομα θα ξέρουμε.

Αζρά: Εντάξει, πείτε στην κυρία Τοπράκ πως λυπάμαι.
>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Χα Τοπράκ.

Τοπράκ: Τι συνέβη Τσινάρ; Ήρθες να μου δώσεις μια εξήγηση;

Τσινάρ: Τι εξήγηση;

Τοπράκ: Μιλάω γι’ αυτές τις τρυφερές φωτογραφίες, σίγουρα έχεις μια εξήγηση.

Τσινάρ: Μην το κάνεις αυτό Τοπράκ, μην μου πεις πως το πίστεψες αυτό, είσαι τρελή;

Τοπράκ: Δεν είμαι τρελή, είμαι πολύ σοβαρή.

Τσινάρ: Είναι ολοφάνερο πως είναι ένα παιχνίδι, μια συνομωσία, δεν το έκαναν η Γεσίμ και ο Σίτκι αυτό σε εμάς παλαιότερα; Κι εγώ σαν ηλίθιος το πίστεψα κι έπειτα τι συνέβη σε εμάς, σε παρακαλώ μην επιτρέψεις να ζήσουμε το ίδιο, μην το κάνεις αυτό Τοπράκ, σε παρακαλώ μην το πιστέψεις.

Τσινάρ: «Ζωή μου» κοίτα! Η Αζρά μετά την σύσκεψη στο Ντουμπάι ήπιε τόσο πολύ, την προειδοποίησα αλλά δεν με άκουσε, κι μετά μέθυσε, και την πήγα στο κρεβάτι της ακόμη εκεί ήταν ένας σερβιτόρος που με βοήθησε και δεν έμεινα ούτε για ένα λεπτό στο δωμάτιο της.

Τοπράκ: Ω Θεέ μου δε νομίζω πως δεν έμεινες ούτε για ένα λεπτό.

Τσινάρ: Τι σημαίνει αυτό;

Τοπράκ: Σημαίνει, πάρε αυτό…

Τσινάρ: Από πού ήρθε αυτό;

Τοπράκ: Το ξέχασες στο δωμάτιο της Αζρά εκείνη την νύχτα, και μου αυτή το έδωσε σε εμένα.

Τσινάρ: Να πάρει, σε παρακαλώ Τοπράκ, είναι ξεκάθαρο όταν την έβαλα στο κρεβάτι, το ρολόι μου έπεσε.

Τοπράκ: Αλήθεια; Τσινάρ αν έβαζες τον εαυτό σου στην θέση μου δεν θα μιλούσες το ίδιο άνετα.

Τσινάρ: Δεν το πιστεύω Τοπράκ, κοίταξε μας τώρα.

Τοπράκ: Εντάξει, τότε γιατί δεν μου είπες ότι πήγες και έπαιξες μπόουλινγκ και χόρεψες μαζί της στο δείπνο;

Τσινάρ: Τι να σου πω «ζωή μου» για όνομα του Θεού; Υπάρχουν πράγματα που δεν τους έδωσα σημασία, πως θα μπορούσα να σου δίνω αναφορά για το τι κάνω λεπτό προς λεπτό;

Τοπράκ: Έχεις δίκιο μην μου δίνεις αναφορά, και γιατί εξάλλου να μου δώσεις.

Τσινάρ: «Μονάκριβη μου» αν υπήρχε κάτι ανάμεσα σε εμένα και την Αζρά δεν θα ερχόμουν σε εσένα στη μέση της νύχτας από το Ντουμπάι με μια ιδιωτική πτήση, κι έπειτα στο ταξίδι του μέλιτος, έτσι δεν είναι; Είσαι η μοναδική μου αγάπη.

Τοπράκ: Τώρα δεν είμαι σίγουρη για τίποτα.

Τσινάρ: Μην το κάνεις αυτό Τοπράκ, είναι ήδη γελοίο που διαφωνούμε γι’ αυτό, αυτό είναι ένα παιχνίδι, και όποιος κι αν έπαιξε αυτό το παιχνίδι έχει επιτύχει το σκοπό του τώρα, κοίταξε μας.

Τοπράκ: Τότε πες μου, ποιος πιστεύεις πως μπορεί να παίξει ένα παιχνίδι σαν κι αυτό;
>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Ω Θεέ μου, πατέρα ποιος άλλος μπορεί να το κάνει αυτό εκτός από την Ζουμρούτ.

Νετζίπ: Ας μιλήσουμε όταν ο «Αλτάν» τελειώσει την έρευνα του, μην δρας αυθόρμητα.

Τσινάρ: Η Ζουμρούτ δεν ήρθε.

Γραμματέας(Τσ): Είπε πως θα βγει από την συνάντηση, νομίζω πως θα έρθει σύντομα.

Τσινάρ: Πες της να έρθει αμέσως.

Γραμματέας(Τσ): Εντάξει κύριε Τσινάρ.

Ζουρμούτ: Τι συμβαίνει, για όνομα του Θεού;

Τσινάρ: Θα μου εξηγήσεις αμέσως αυτά.
>>>>>>>>>>>>>>>

Σερέφ: Ααα Τοπράκ, δεν ήσουν στη δουλειά; Πότε ήρθες;

Τοπράκ: Ήμουν στην δουλειά και καθώς τελείωσα νωρίς ήρθα να δω τα παιδιά.

Σερέφ: Έκλαιγες;

Τοπράκ: Όχι δεν έκλαιγα, είμαι καλά.

Σερέφ: Πες μου τι συνέβη;

Τοπράκ: Σου είπα τίποτα δεν συνέβη, είμαι καλά.

Σερέφ: Γνωρίζω πότε δεν υπάρχει κάτι, έλα εδώ και πες μου τι συμβαίνει.
>>>>>>>>>>>>>>>

Ζουμρούτ: Τι σημαίνει τώρα αυτό;

Τσινάρ: Ω Θεέ μου, εγώ σε ρωτάω.

Ζουμρούτ: Γίνεσαι γελοίος Τσινάρ, ότι κι αν συμβαίνει σε εσένα, έρχεσαι σε εμένα, αρκετά, κουράστηκα να μου συμπεριφέρεσαι έτσι.

Τσινάρ: Κοίτα! Η Τοπράκ είναι πολύ στενοχωρημένη, λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ κανέναν άλλον εκτός από εσένα που μπορεί να την αναστατώσει.

Ζουμρούτ: Γιατί να ήθελα την Τοπράκ δυστυχισμένη; Πρώτα απ’ όλα αυτή και τα εγγόνια μου είναι ευτυχισμένα μαζί σου, δεν μπορώ να το κάνω αυτό σ’ αυτά.

Νετζίπ: Γιε μου! Ίσως έχεις δίκιο αλλά πρέπει να σκεφτούμε παραπέρα, σύντομα θα συμμετέχουμε σε μια μεγάλη δημοπρασία ίσως από αυτό.

Τσινάρ: Εσύ είσαι που έφερες την Αζρά σε αυτήν την εταιρεία, την συνάντησα εξαιτίας σου, ίσως από την αρχή την γνώριζες.

Ζουμρούτ: Δεν έχω καμία σχέση με την Αζρά εκτός από την δουλειά, επιπλέον εσύ είσαι που της έδωσες δουλειά όχι εγώ, δεν είναι φίλη μου ούτε συγγενής μου, αν θέλεις απέλυσε την.
>>>>>>>>>>>>>>>

Σερέφ: Σου το είπα, κάτι θα έρθει από τον Τσινάρ.

Τοπράκ: Μαμά σταμάτα συνεχώς να με κατσαδιάζεις και να προσπαθείς πάντα να γεμίσεις το μυαλό μου.

Σερέφ: Τότε άκουσε με.

Τοπράκ: Ότι έχεις πει για τον Τσινάρ είναι άδικο, δεν έχει ξανασυμβεί αυτό σε εμάς; Ίσως κι αυτό να είναι πάλι ένα παιχνίδι.

Σερέφ: Ένα παιχνίδι ή όχι τι μπορούμε να κάνουμε; Ο Τσινάρ δεν αγκάλιασε το κορίτσι; Το έκανε, υπάρχει καμία εξήγηση γι’ αυτό; Όχι, σε κάνει να κοιμάσαι όρθια. (σ.σ. Σ’ αυτήν και στην Ζουμρούτ ένα δίκλινο στο καλύτερο ψυχιατρείο της Πόλης).

Τοπράκ: Μαμά! Εμπιστεύομαι τον άντρα μου, ο Τσινάρ δεν μπορεί να κάνει τέτοιο πράγμα.

Σερέφ: Ναι ε; Που είναι τώρα;

Τοπράκ: Στην δουλειά.

Σερέφ: Στην δουλειά, στο κορίτσι δηλαδή.
>>>>>>>>>>>>>>>

Νετζίπ: Τι σημαίνει ότι θα παραιτηθείς; Μπορεί κάτι τέτοιο να συμβεί;

Αζρά: Σας ευχαριστώ, αλλά η απόφαση μου είναι οριστική, δεν είναι σωστό να μείνω εδώ μετά απ’ ότι συνέβη.

Ζουμρούτ: Κι εγώ αυτό νομίζω.

Αζρά: Για να μην δημιουργήσω επιπλέον προβλήματα, σας ευχαριστώ που με εμπιστευτήκατε μέχρι και σήμερα.

Ζουμρούτ: Έχεις δίκιο Αζρά μας δημιούργησες προβλήματα, κάναμε λάθος που σε εμπιστευθήκαμε.

Νετζίπ: Κυρία Ζουμρούτ.

Ζουμρούτ: Αυτά συμβαίνουν όταν ξεπερνάς τα όρια σου, από εδώ και πέρα θα μάθεις πώς να κρατάς μια απόσταση ανάμεσα σε εσένα και το αφεντικό σου.

Αζρά: Με συγχωρείτε, θα πάω να μαζέψω τα πράγματα μου.
>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Μαμά δεν θέλω να μιλήσω άλλο, ήδη είμαι τόσο μπερδεμένη, αντί να με υποστηρίζεις μου λες άλλα πράγματα.

Σερέφ: Τοπράκ
>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Καλώς ήρθες

Τσινάρ: Συγχαρητήρια το πρόβλημα μας τελείωσε.

Τοπράκ: Τι σημαίνει αυτό;

Τσινάρ: Η Αζρά παραιτήθηκε και έφυγε, μπορείς να χαλαρώσεις.

Τοπράκ: Ω Θεέ μου, λυπάμαι, αλλά γιατί να πω ψέματα, είμαι ανακουφισμένη.

Τσινάρ: Το πρόβλημα μεγαλοποιήθηκε από την στιγμή που φτάσαμε σε αυτό το σημείο, έτσι είναι, μόλις παντρευτήκαμε, πήγαμε ταξίδι του μέλιτος, τα πάντα ήταν υπέροχα αλλά εξαιτίας μιας φωτογραφίας ξαφνικά εσύ κατέρρευσες, αυτή είναι η αγάπη μας; Αυτή είναι η εμπιστοσύνη του ενός στον άλλον;

Τοπράκ: Αυτές οι τελευταίες ημέρες τα πάντα μπορεί να ήταν τέλεια, αλλά το παρελθόν μας είναι βρώμικο, τώρα θέλω να σε πιστέψω, αλλά ότι έκανες με την Γεσίμ και ότι η μητέρα σου είπε για εμένα και τις μέρες μου στην φυλακή δεν μπορούν να φύγουν από το μυαλό μου, από αυτές τις ημέρες φτάσαμε σε αυτήν την μέρα.

Τσινάρ: Νόμιζα πως ανοίξαμε μια νέα σελίδα αλλά έκανα λάθος.
>>>>>>>>>>>>>>>

Σερέφ: και εσύ λυπάσαι για την Αζρά, αφελής κόρη μου.

Τοπράκ: Μαμά.

Σερέφ: … τότε λέει ότι αυτή έφυγε από την δουλειά.

Τοπράκ: Αν είναι αλήθεια δεν υπάρχει τίποτα.

Σερέφ: Αναρωτιέμαι με ποιον μιλάω, Τοπράκ γιατί είσαι τόσο αφελής;

Τοπράκ: Μαμά, σε παρακαλώ μην το κάνεις αυτό για όνομα του Θεού, τι σχέση έχει αυτό με την αφέλεια;

Σερέφ: Κοίταξε με, αν ήμουν στην θέση σου, δεν θα ανακουφιζόμουν επειδή αυτή έφυγε, κοίτα θα το γράψω εδώ, αν αυτό δεν είναι ένα κόλπο να μην με λένε Σερέφ, ο Τσινάρ θα πάρει αυτό το κορίτσι πίσω στην δουλειά, θα το δεις.
>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Τοπράκ σε ικετεύω μην το κάνεις αυτό, σε αγαπώ τόσο πολύ, νοιώθω σαν να πνίγομαι χωρίς εσένα, κοίτα! Όταν αυτά τα όμορφα μάτια είναι λυπημένα, πεθαίνω, δεν το αντέχω αυτό.
>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: «Ζωή μου» συνέβη κάτι; Τι κάνεις εδώ;

Τοπράκ: Όχι! Άκουσα θόρυβο έξω, κοίταξα αν υπάρχει κάποιος καυγάς.

Τσινάρ: Έλα, ας πάμε μέσα στο κρεβάτι μας, ας μην βγούμε από το δωμάτιο μας αυτήν την νύχτα.

Τοπράκ: Εσύ πήγαινε, πρώτα θα ρίξω μια ματιά στα παιδιά έπειτα θα έρθω.
>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Πρέπει να πάω στην εταιρεία.

Νετζίπ: Θα έρθω μαζί σου, περίμενε.

Τσινάρ: Θέλεις να σε πάω στο νηπιαγωγείο καθώς θα πηγαίνω στην εταιρεία;

Τοπράκ: Δεν χρειάζεται, θα πάω μόνη μου.

Τσινάρ: Όπως επιθυμείς, τι γίνεται με τον λογαριασμό;

Τοπράκ: Το έλυσα, εξάλλου είναι απλά πράγματα.

Τσινάρ: Φυσικά είναι απλά πράγματα αλλά δεν το έχεις ξανακάνει παλαιότερα αν θέλεις μπορούμε να του ρίξουμε πάλι μια ματιά.

Τοπράκ: Δεν χρειάζεται, θα το φροντίσω εγώ.

Τσινάρ: Φυσικά και θα το κάνεις «όμορφη μου γυναίκα»…
>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Τοπράκ! Πως μπορώ να σου εξηγήσω το πρόβλημα όταν δεν με κοιτάζεις στα μάτια.

Τοπράκ: Τι πρόβλημα Τσινάρ; Όλα είναι ξεκάθαρα εδώ Τσινάρ.

Τσινάρ: Πραγματικά δεν σε αναγνωρίζω, αν ήταν παλαιότερα και έλεγα πως την απέλυσα θα ήσουν ενάντια σε αυτό, τώρα σκέψου το! Δεν ήταν φίλη σου; Δεν σε υποστήριξε στο πρότζεκτ; Δεν σε υποστήριξε στο γάμο μας; Τώρα την διαγράφεις με ένα στυλό.

Τοπράκ: Δεν ήθελα να την απολύσεις.

Τσινάρ: αλλά όταν το άκουσες , ανακουφίστηκες.

Τοπράκ: Ανακουφίστηκα επειδή νόμιζα πως η ένταση ανάμεσα μας έχει περάσει, έτσι ήμουν χαρούμενη, επίσης γιατί επέμενες να την πάρεις πίσω; Γι’ αυτό είμαι εξαγριωμένη.

Τσινάρ: Όχι! Δεν επέμενα, απλά επειδή έκανε την δουλειά της καλά εγώ δεν αποδέχτηκα την παραίτηση της, κοίτα! Είναι εξαγριωμένη γι’ αυτές τις φωτογραφίες όπως κι εμείς, σκέψου το! Αυτή η ανοησία επηρέασε όλη της την ζωή, και εγώ απλά έδρασα επαγγελματικά.
(σ.σ. Εσύ άνθρωπε μου είσαι άξιος της μοίρας σου, εσύ χαζός ή άλλη αφελής… δέσατε!)

Τοπράκ: Πριν την Αζρά η εταιρεία πάλι δούλευε.

Τσινάρ: αλλά ξεκινήσαμε αυτό το πρότζεκτ μαζί της, κοίτα! Το όνομα της είναι σε όλα τα ταμπλό, κι επίσης αύριο υπάρχει μια σημαντική σύσκεψη στην Άγκυρα, η Αζρά θα πάει μόνη, εγώ δεν θα πάω, μην ανησυχείς ξέρω πως σε ενοχλεί, κοίτα! Απλώς προσπαθώ να φερθώ δίκαια.

Τοπράκ: Τι σημαίνει αυτό; Πως είμαι εγώ είμαι αυτή που δημιουργεί πρόβλημα εδώ; Και γιατί να ήμουν θυμωμένη και λυπημένη; Και γιατί δεν πάμε μαζί, στο κάτω κάτω είμαι το πρόσωπο αυτού του πρότζεκτ.

Τσινάρ: Μιλήσαμε γι’ αυτό, τελείωσε πια.

Τοπράκ: Γιατί Τσινάρ;

Τσινάρ: Το αυριανό μίτινγκ είναι με ξένους που θα υποστηρίξουν αυτό το πρότζεκτ, και θα σε ρωτάνε κι εσύ δεν θα καταλαβαίνεις και δεν θα μπορείς να τους απαντήσεις, και τώρα έχεις την δική σου δουλειά και τις υποχρεώσεις.

Τοπράκ: Είναι αλήθεια, έχεις δίκιο, και η Αζρά θα φροντίσει για όλα εδώ, μην λες τίποτα Τσινάρ, θα πάω πίσω στην δουλειά μου και εσύ κάθισε εδώ και φρόντισε την δουλειά σου.

Τσινάρ: Δεν είπα κάτι κακό.
>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Δεν μπορώ να πιστέψω την συμπεριφορά της Τοπράκ.

Νετζίπ: Γιε μου! Η Τοπράκ έχει λιγάκι δίκιο, κατά την γνώμη μου δεν είναι υποχρεωτικό να πάρεις την Αζρά πίσω, αλλά κι εσύ επίσης έχεις δίκιο που δεν θέλεις να την αφήσεις χωρίς δουλειά.

Τσινάρ: Έχω δίκιο, αλλά είναι αδύνατον να το εξηγήσω αυτό στην Τοπράκ.


Νετζίπ: Γιε μου! Πρέπει να καταλάβεις την Τοπράκ, και κάθε γυναίκα θα συμπεριφερόταν έτσι, σκέψου το, αν δεις τις φωτογραφίες έτσι όπως η Τοπράκ.

Τσινάρ: Λες την αλήθεια, δε θα κάνω εδώ το λάθος που έκανα με την Γεσίμ, θα αντιμετωπίσω την Αζρά και την Τοπράκ όσο το δυνατόν το συντομότερο.

Νετζίπ: Πως θα το κάνεις αυτό;
>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Όταν με κοιτάζεις με ψυχρότητα, δεν το αντέχω, ειδικά όταν δεν έχω κακή πρόθεση.

Τοπράκ: Εντάξει Τσινάρ.

Τσινάρ: Δεν ήρθα να μιλήσουμε για το ίδιο πράγμα, μην ανησυχείς, θα διορθώσω αυτό το πρόβλημα και θα το αφήσουμε πίσω μας.

Τοπράκ: Πως;

Τσινάρ: Θα βγούμε έξω για δείπνο με την Αζρά, και θα μιλήσουμε για όλα ειλικρινά.

Τσινάρ: αλλά «ζωή μου» δεν υπάρχει άλλη επιλογή, ρώτα την όλες τις ερωτήσεις που σου έρχονται στο μυαλό, και αυτή θα σου απαντήσει.

Τοπράκ: Μην γίνεσαι γελοίος Τσινάρ, σε ποια κατάσταση θα είμαι « μια ζηλιάρα γυναίκα που δεν εμπιστεύεται τον σύζυγο της».

Τσινάρ: Όχι Τοπράκ, και είναι ένα πρόβλημα που μας ενοχλεί όλους μας.

Τοπράκ: Ωωω Τσινάρ τότε τι θα πω στο κορίτσι;

Τσινάρ: Ρώτησε της οτιδήποτε σου έρχεται στο μυαλό κι εκείνη θα σου απαντήσει, σε παρακαλώ.

Τοπράκ: Εντάξει
>>>>>>>>>>>>>>>

Τσινάρ: Θα δεις θα νιώσεις καλά μετά από το δείπνο, όταν τελειώσεις την δουλειά σου, πες μου και θα έρθω να σε πάρω.

Τοπράκ: Μην επιμένεις Τσινάρ, όταν το σκέφτομαι, το βρίσκω ακόμη πιο γελοίο, γι’ αυτό δεν έρχομαι.

Τσινάρ: Είπες ναι Τοπράκ και το είπα στην Αζρά, τι θα κάνω τώρα; Σε τι κατάσταση θα βρεθώ;

Τοπράκ: Κοίτα! Αν έρθω δεν θα νιώθω καλά γι’ αυτό λυπάμαι.

Τσινάρ: Εντάξει Τοπράκ, κάνε ότι θέλεις, θα πάω μόνος μου, σ’ ευχαριστώ.
>>>>>>>>>>>>>>>

Η Τοπράκ λέει στην Ικμπάλ δεν το αντέχει άλλο.
>>>>>>>>>>>>>>>

Ο Οκάν λέει στον Σίτκι ότι θα πει στην Σερμίν για την πρώην του την Γιασμίν και τον γιο του κι ότι στέλνει χρήματα στον γιο του κάθε μήνα αν ο Σίτκι πει στον Τσινάρ και στον Νετζίπ πως αυτός χτυπάει την Ρεϋχάν.
>>>>>>>>>>>>>>>

Τοπράκ: Καλησπέρα σε όλους.

>>>>>>>>>>>>>>>
*Η Ζουμρούτ είπε στον Νετζίπ ότι η Ρεϋχάν είχε ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα μετά από έναν καυγά που είχε με τον σύζυγο της.
*Η Ζουμρούτ ζήτησε από την Αζρά να παραιτηθεί και η Αζρά δεν ήταν χαρούμενη.
*Ο άντρας που ήρθε στο γραφείο του Τσινάρ του είπε πως αν η Αζρά θα είναι η υπεύθυνη του νέου πρότζεκτ όλα θα είναι εύκολα επειδή τους αρέσει.


ΤΕΛΟΣ (μετάφραση Σταυρούλα Κ.)

η μεταφραση εγινε απο τα αγγλικα της σελιδας :https://www.facebook.com/notes/lale-devri-english-fanpage/the-english-transcript-of-lale-devri-99-episode/334866436621752


Δημοσίευση σχολίου