Emir'in Yolu - Επεισόδιο 2

0 σχόλια

EMIR’ IN YOLU
ΠΕΡΙΛΗΨΗ 2ου ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ

(απόδοση στα ελληνικά της αντίστοιχης περίληψης από τη σελίδα http://sinematelevizyonlifestyle.com/)

ΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ: http://www.turkweb.tv/Izle/56913/emir-in-yolu-1-sezon-2-bolum

«Νταντά είμαι ερωτευμένη»… «Παίζω ένα πολύ μεγάλο παιχνίδι.».
Η Γκιουνές εξηγεί στη νταντά ότι ερωτεύτηκε, η νταντά τη ρωτάει πως έγινε αυτό και η Γκιουνές της απαντά ότι βγαίνει από την καρδιά της. …..
Κοράυ και Εμίρ: « Τώρα αυτό το κορίτσι είναι η αδελφή του Γιαβούζ Σαντζακτάρ και παίζεις ένα παιχνίδι χρησιμοποιώντας την. Τι λες; Συνειδητοποιείς τι λές;» «Δεν ζήτησα τη γνώμη σου ή τη συμβουλή σου» «Θα παίξεις ένα παιχνίδι με την αδελφή του Γιαβούζ για να εκδικηθείς για τον πατέρα σου, και εγώ θα σε ακούσω και θα σου χτυπήσω τη πλάτη επειδή δεν χρειάζεσαι τη συμβουλή μου» «Ξέρω τι κάνω» «Ξέρεις τι θα συμβεί στο τέλος; Το κορίτσι θα σε ερωτευτεί και τότε;» «Θα περιμένουμε και θα δούμε» «Θα περιμένουμε και θα δούμε. Κάνεις λάθος» «Ναι, ίσως κάνω λάθος, αλλά κάνω ένα σωστό λάθος» «Ελπίζω να μη το μετανιώσεις αδελφέ μου. Ελπίζω να μη το μετανιώσεις αυτό».
Η Γκιουνές λέει στη νταντά της το πόσο συνεπαρμένη είναι, ρωτώντας αν αυτό μπορεί να είναι σύμπτωση, ότι συναντήθηκαν την πρώτη μέρα που έκανε εξόρμηση στην πόλη, ότι αυτό πρέπει να είναι αληθινό. Η νταντά προσπαθεί να την πείσει ότι όλος αυτός ο ενθουσιασμός θα περάσει με τον καιρό, ότι δεν είναι τόσο εύκολο να ερωτευτείς, ότι όλα τα νεαρά κορίτσια αισθάνονται τέτοια συναισθήματα και ότι το μεγαλοποιεί. Η Γκιουνές δεν συμφωνεί. Η αγάπη δεν μεγαλοποιείται.
ΜΗΝΥΜΑ: Εμίρ : Πόσες ώρες είναι μέχρι αύριο; Γκιουνές: Μόνο όταν είμαι μαζί σου ο χρόνος περνάει γρήγορα.
 Η Γκιουνές λέει στη νταντά ότι το ύφος στο πρόσωπό της είναι σαν να της μίλησε για θάνατο. «Αυτό είναι αγάπη και είμαι ζωντανή. Τώρα ξέρω πως είναι». Της ζητάει να είναι χαρούμενη γι’ αυτή. Η νταντά απαντάει: «Είσαι τόσο αθώα. Δεν ξέρεις τους ανθρώπους και ειδικά τους άντρες» Η συζήτηση συνεχίζεται με το ίδιο θέμα. Όταν η Γκιουνές της λέει ότι θα συναντηθούν ξανά, η νταντά λέει ότι δεν είναι δυνατό, ότι είναι γυναίκα και πρέπει να κάνει τη δύσκολη και ότι πρέπει να μάθει περισσότερα γι’ αυτόν. Αρνείται να ακούσει και λέει ότι θα ακούει μόνο την καρδιά της…..
Η Γκιουνές ετοιμάζεται. Η νταντά προσπαθεί να καταλάβει πως η Γκιουνές την έπεισε να συμφωνήσει με το σχέδιό της. Η Γκιουνές είναι επίσης ενθουσιασμένη που για πρώτη φορά θα έχει το πορτοφόλι της. Ο Γιαβούζ ρωτάει που θα πάνε και η νταντά λέει θα δούμε.

Η Γκιουνές είναι ενθουσιασμένη που μπορεί να πάει όπου θέλει χωρίς οδηγό και σωματοφύλακες. Ο Γιαβούζ της λέει ότι εφόσον το δίπλωμά οδήγησης που έχει από την Ελβετία ισχύει και στην Τουρκία, αλλά δεν ξέρει τους δρόμους στην Τουρκία και μπορεί να χαθεί, καλύτερα να πάει και η νταντά μαζί της. Τον ικετεύει να την αφήσει να πάει μόνη της,. Του λέει ότι αν χαθεί θα ρωτήσει για το δρόμο. Ότι είναι ο μοναδικός τρόπος να μάθει τους δρόμους. Αυτό συμφωνεί αρκεί να έχει το τηλέφωνό της ανοιχτό. Υπόσχεται ότι θα επιστρέψει πριν σκοτεινιάσει. Η νταντά τη συμβουλεύει. Της λέει να εκτιμήσει όσα κάνει ο Γιαβούζ για να της δείξει ότι την εμπιστεύεται και της ζητάει να της υποσχεθεί ότι δεν κάνει τίποτα που θα τον εκνευρίσει. Αυτή συμφωνεί.
Ο πατέρας της Ζουλάλ είχε ένα ατύχημα και αυτή πρέπει να επιστρέψει στο χωριό.
Η Γκιουλσούμ πηγαίνει να πάρει τον Καν, λέγοντάς του ότι φεύγουν. Όταν η Πινάρ ρωτάει που πάνε, η Γκιουλσούμ τη ρωτάει με τι δικαίωμα τη ρωτάει, ότι θα πάει έξω με το γιο της και αν η Πινάρ θέλει καμιά ιδέα για το τι να κάνει όσο δεν θα είναι εκεί ο Καν, μπορεί να καθαρίσει το σπίτι.
«Κοίτα. Δεν υπάρχει πια νταντά ή οδηγός» «Ναι, τώρα είμαστε μόνο εσύ κι εγώ» «Γι θα κάνουμε;» «Δεν ξέρω. Τι θα ήθελες να κάνεις σήμερα;» «Στην πραγματικότητα δεν ξέρω. Εσύ; Εξάλλου δεν ξέρω την Κωνσταντινούπολη. Γιατί δεν μου τη δείχνεις;» «Εντάξει και ελπίζω ότι θα σου αρέσει να μας γνωρίσεις».
Ο Σελίμ λέει στη Τζάν ότι αν δεν τηλεφωνήσει αυτή στον κύριο Υψηλή Κοινωνία, θα τηλεφωνήσει ο ίδιος. Του λέει να μην την κάνει να μετανιώσει που του μίλησε και  τον ρωτάει τι θα έπρεπε να του πει αν τον πάρει τηλέφωνο. Κουβεντιάζουν σχετικά με τους άντρες και τις γυναίκες και το ποιος πρέπει να κάνει το πρώτο βήμα. Ο Σελίμ λέει ότι κάποιος ξεπέρασε τη θλίψη του. Ρωτάει τη Τζαν αν είναι καλά.Αυτή του λέει ότι είναι καλά, γιατί να μην είναι. Μόλις είδε τον Εμίρ με ένα κορίτσι.
Η Γκιουνές εκπλήσεται του βλέπει τα ζητιανάκια στο δρόμο που της ζητάνε να αγοράσει τσίχλες. Ένα άλλο προσπαθεί να πουλήσει ένα πακέτο χαρτομάντηλα. Ρωτάει: «Δεν θα έπρεπε να είναι στο σχολείο;» «Δεν είναι όλα τα παιδιά τυχερά» «Υπάρχει μια παροιμία. Περίμενε, περίμενε» «Σήμερα είμαστε έξω και τριγυρνάμε».» Αφού είσαι σίγουρος  ότι δεν σας ακολουθούν, δεν υπάρχει πρόβλημα». «Το μόνο μου πρόβλημα είναι ότι είμαι μ’ αυτή την κακομαθημένη πριγκίπισσα. Θα σου τηλεφωνήσω πάλι» «Τι ήταν αυτό;» «Θυμάσαι; Σου είπα ότι υπάρχει μια παροιμία. Ναι μερικά παιδιά δεν έχουν γεννηθεί τυχερά, αλλά αν θέλουν μπορούν να φτιάξουν μόνα τους τη τύχη τους.»
Ο Κοράυ γυρίζει σπίτι νωρίς για έκπληξη, ρωτάει που είναι ο Καν. Η Πινάρ του λέει ότι είναι έξω με τη μαμά του και ότι αυτή πέρασε την ώρα της βλέποντας τον Πήτερ Παν. Ο Κοράυ της λέει ότι αυτή είναι η αγαπημένη του ιστορία και αυτή του απαντάει: «Ώστε είσαι από τα παιδιά που δεν μεγαλώνουν». Μετά συζητούν για την ιστορία του Πήτερ Παν και συγκρίνουν τους χαρακτήρες με τους ίδιους.
Η Λάρα αποφάσισε να φέρει την αδελφή της τη Ζεϋνέπ να ζήσει μαζί τους. Είναι μόνη της και δεν έχει άλλη οικογένεια. Η Τζανσού συμφωνεί με αυτό.
Η Γκιουλσούμ ρωτάει τον Καν αν θέλει να τα ξαναβρούν οι γονείς του και να ζουν μαζί και ο Καν απαντά πως ναι. Του ζητάει τη βοήθειά του λέγοντάς του ότι όσο η Πινάρ είναι στο σπίτι δεν μπορεί να επιστρέψει επειδή η Πινάρ είναι κακός άνθρωπος και του υπενθυμίζει την ιστορία που του είχε πει σχετικά με την κακιά μάγισσα  Χαντέ. Λοιπόν τώρα η κακιά μάγισσα είναι η Πινάρ. Της λέει ότι κατάλαβε.
«Πρώτα περιήγηση στην παλιά Κωνσταντινούπολη και τώρα βόλτα με το σκάφος» «Δεν μπορείς να πεις ότι  έχεις δει την Κωνσταντινούπολη, αν δεν την έχεις δει από το Βόσπορο». « Όταν ήμουν μικρότερη, συνηθίζαμε να ξανοιγόμαστε με ένα σκάφος σαν κι αυτό. Φοβόμουν πάντα. Όταν κοιτούσα μακριά φαινόταν λες και η θάλασσα ενωνόταν με τον ουρανό και στο τέλος θα μας κατάπινε όλους. Μετά αγκάλιαζα τον αδελφό μου που με καθησύχαζε και μου έλεγε να μην ανησυχώ, ότι ήταν δίπλα μου και ότι τίποτα δεν μπορούσε να μου συμβεί. Ήταν και η νταντά μου που μου έλεγε την ιστορία του κάστρου. Όταν ήμουν μικρή πάντα πίστευα ότι πράγματι υπήρχε μια πριγκίπισσα που ζούσε εκεί και έλεγα στον αδελφό μου ότι ήθελα κι εγώ να ζήσω εκεί.» «Η σχέση σου με τον αδελφό σου φαίνεται ότι είναι πολύ καλή. Όλες σου οι αναμνήσεις τον περιλαμβάνουν» «Φυσικά και είναι καλή. Ήμουν πολύ μικρή όταν πέθανε η μητέρα μου και ο πατέρας μου συνέχεια δούλευε και το τέλος τον χάσαμε κι αυτόν. Έτσι έχω μόνο τον αδελφό μου και τη νταντά μου. Αυτοί είναι η ζωή μου» «Ενώ είσαι τόσο κοντά με τον αδελφό σου, θα πρέπει να ήταν δύσκολο να τον αποχωριστείς» «Φυσικά και ήταν, αλλά έτσι το ήθελε. Ο αδελφός μου είναι διαφορετικός. Εννοώ ότι είναι διαφορετικός από αυτό που προσπαθεί να δείξει προς τα έξω. Προσπαθεί να φαίνεται σκληρός, κατηγορήθηκε άδικα, πέρασε πολλές δυσκολίες και όλες αυτές οι δυσκολίες τον έκαναν σκληρό» «Κατηγορήθηκε άδικα ε; Είσαι πολύ αφοσιωμένη στον αδελφό σου, παρόλο που σε έχει τόσο περιορισμένη». «Φυσικά και του είμαι αφοσιωμένη. Δεν έχουμε κανέναν άλλο, παρά ο ένας τον άλλο. Μόνο αυτόν και τη νταντά μου. Γι’ αυτό μ’ έχει τόσο περιορισμένη, αλλά μαθαίνει. Κοίτα, σήμερα δεν υπάρχει ούτε οδηγός ούτε νταντά» «Έχεις δίκιο, δεν υπάρχει κανένας άλλος εκτός από εμάς».
Η Λάρα δείχνει στη Ζεϋνέπ το δωμάτιό της. Η Ζεϋνέπ δεν εντυπωσιάζεται και λέει στη Λάρα ότι πρέπει να αγοράσει μερικά έπιπλά και ότι παρόλο που το παλιό της σπίτι δεν ήταν σε καλό σημείο της πόλης, το υπνοδωμάτιό της ήταν αυτό που αρμόζει σε μια νεαρή κοπέλα χάρη στον πατέρα της.  Η Λάρα της απαντάει τότε ότι έπρεπε να μεταφέρει τα έπιπλά της εκει. Η Ζεϋνέπ γίνεται αυθάδης και λέει στη Λάρα: « Όπως είπες ήταν παλιά και μη μου πεις ότι η επιτυχημένη Λάρα δεν μπορεί να αγοράσει νέα έπιπλά για την καινούργια της αδελφή». Η Λάρα της λέει ότι έχει να ασχοληθεί με σημαντικότερα θέματα, όπως να τη γράψει στο σχολείο, πράγμα το οποίο θα κάνει το πρωί. Μετά μπορούν να πάνε να δούνε για έπιπλα. Όταν βγαίνει η Λάρα από το δωμάτια η Ζεϋνέπ λέει: «Τελικά τα κατάφερα. Είμαι εδώ
Η Γκιουνές μιλάει για μια γυναίκα που αγόρασε μια ιδιοκτησία μέσω ίντερνετ και η γυναίκα εξεπλάγη όταν της το εξήγησε. Μετά μιμείται τη γυναίκα να λέει την ιστορία. Λέει στον Εμίρ ότι δεν είναι μαθημένη σε τόσο γρήγορους ρυθμούς. Ο Εμίρ απαντάει: «Γρήγορους ρυθμούς;» «Μόλις γνωριστήκαμε και όλα συμβαίνουν τόσο γρήγορα» «Πολύ γρήγορα; Τι έγινε πολύ γρήγορα; Γιατί κοιτάζεις του άλλου κι όχι εμένα;» «Επειδή όταν σε κοιτάζω γίνομαι έτσι» «Πως;» «Όπως δεν ήμουν ποτέ πριν» «Τότε δεν διαφέρουμε. Δεν διαφέρουμε καθόλου. Πίστεψέ με ποτέ δεν ήμουν έτσι όταν ήμουν με κάποια άλλη γυναίκα». «Ποιος είσαι λοιπόν; Στην πραγματικότητα ξέρω ποιος είσαι. Όπως στις ταινίες. Ένας άντρας με υπερβολική αυτοπεποίθηση. Δεν έχεις έπαρση αλλά ξέρεις τον εαυτό σου. Συμπεριφέρεσαι σαν να λες: ας δούμε ποιο κορίτσι μπορεί να μου αντισταθεί. Όμως δεν υπάρχει πονηριά και δεν φέρεσαι σαν κακομαθημένος. Έχεις μια ευγένεια. Πραγματικά κάνεις τον άλλο να αισθάνεται ασφαλής» «Πίστεψέ με, αφότου σε είδα ό,τι αισθάνεσαι, το αισθάνομαι κι εγώ» «Σε εμπιστεύομαι με όλη μου την καρδιά».
Ο Εμίρ λέει στον Κοράυ να περάσει μέσα, αλλά αυτός λέει ότι δεν μπορεί επειδή θέλει να δει τον Καν πριν κοιμηθεί, όμως θέλει να μάθει πόσο μακριά σκοπεύει ο Εμίρ να τραβήξει αυτό το ανόητο παιχνίδι και για πόσο καιρό θα επηρεάζει τα σχέδιά τους για τη δουλειά. Είναι περίεργος «Μην ανησυχείς» «Καλά, τότε δεν πρόκειται να μου εξηγήσεις τίποτα. Ας είναι» «Το παιχνίδι μου και η αδιαφορία μου για τη δουλειά δεν θα πάρουν τόσο πολύ όσο νομίζεις». ….
Ο Καν θέλει να κοιμηθεί με τον πατέρα του. ….
Ο Ομέρ συστήνεται στη Ζεϋνέπ που λέει καλησπέρα και μπαίνει μέσα και λέει ότι είναι ο γιος του θυρωρού.
«Κοιμήθηκε αμέσως» «Τι παραμύθι του είπες;» «Έκλαιγες;» «Στενοχωρήθηκα λίγο, αλλά τώρα είμαι καλά» «Το ξέρεις ότι ο Καν σ’ αγαπάει πραγματικά, έτσι;» «Φυσικά και το ξέρω. Είναι παιδί. Ίσως χωρίς να το καταλάβω να έκανα κάτι που τον πείραξε. Θα το χειριστούμε μόνοι μας. Μην ανακατευτείς.» «Δεν έχω αμφιβολία.» «Γιατί το είπες αυτό;» «Με την υπομονή σου, τη συμπόνια σου και το πείσμα σου δεν υπάρχει κανείς που να μένει ανεπηρέαστος.» «Δεν υπάρχει κανείς άλλος που μπορεί να επηρεάσει τα παιδιά καλύτερα από εμένα. Είναι αλήθεια» «Μόνο τα παιδιά; Και έναν άντρα που ακόμα αισθάνεται ότι υπάρχει ένα παιδί μέσα του, όπως και ο Πήτερ Παν; Θα πάω επάνω να δω τον Εμίρ.».
Η νταντά πηγαίνει έξω και τη ρωτάει αν κρυώνει και την τυλίγει με μια κουβέρτα. Μετά της λέει ότι είναι παγωμένη και τη ρωτάει αν έχει πυρετό. «Όχι δεν έχω. Είναι αυτό που σου είπα. Όταν τον σκέφτομαι ή είμαι μαζί του αυτό συμβαίνει. Είμαι παγωμένη αλλά υπάρχει μια ζεστασιά μέσα μου».
«Όλες οι άδειες είναι έτοιμες για να ανοίξουμε, αλλά δεν έχει αποφασιστεί ακόμα το πότε θα είμαστε έτοιμοι να ανοίξουμε» «Νομίζω ότι προχωράμε καλά» «Όλα είναι εντάξει. Μπορώ να σου φέρω τα απαραίτητα έγγραφα που χρειάζονται την υπογραφή σου, αλλά δεν μπορώ να σου φέρω τους ανθρώπους που πρέπει να συναντήσεις και τους μελλοντικούς εργαζόμενους εδώ» «Μην ανησυχείς. Δεν θα πάρει πολύ περισσότερο» «Τι δεν θα πάρει περισσότερο;» «Η εκδίκηση».
«Αυτή είναι η αγάπη της ζωής μου και σκοπεύω να τη ζήσω στο έπακρο. Είμαι πολύ χαρούμενη. Γιατί δεν θέλεις να συμμετέχεις στη χαρά μου; Είσαι ο μόνος άνθρωπος που έχω στη ζωή μου που μπορώ να μιλήσω και να μοιραστώ τα μυστικά μου. Γιατί να μη μοιραστούμε και την ευτυχία μου». Η νταντά ανησυχεί πολύ γι’ αυτή επειδή δεν ξέρει τίποτα για τη ζωή. Η Γκιουνές συνεχίζει να λέει ότι είναι ερωτευτμένη. Μπορείς να ξεχάσεις τα πάντα στη ζωή, αλλά αν φας μια γροθιά λόγω της αγάπης, είναι κάτι που δεν θα ξεχάσεις ποτέ.
«Καταλαβαίνω ότι θέλεις να εκδικηθείς, όμως τι γίνεται αν το κορίτσι δεν ξέρει τίποτα. Τι θα γίνει στο τέλος;» «Ξέρει τα πάντα. Πως μπορείς να μην ξέρει. Είναι μία από αυτούς. Ξέρεις τι μου είπε; Ότι ο αδελφός της κατηγορήθηκε άδικα πολλές φορές. Αυτό είπε. Δεν είναι κανένα αθώο πλάσμα» «Άσχετα με αυτό, είναι σωστό να πληρώσει το τίμημα γι’ αυτά που έκανε ο αδελφός της;» «Όταν ο πατέρας μου μπλέχτηκε με τον Γιαβούζ και μετά έβαλε το όπλο στο κεφάλι του, για τι πλήρωνε; Αυτά που πέρασα εγώ από αυτόν τον άνθρωπο, θα τα περάσει κι αυτός. Ούτε λιγότερα ούτε περισσότερα.» «Τι πρόκειται να γίνει στο τέλος του παιχνιδιού;» «Η μικρή αδελφή του Γιαβούζ Σαντζακτάρ θα καταλάβει πως είναι να  σε υποβαθμίζουν. Μια πληγωμένη καρδιά. Μια πληγωμένη τιμή. Όταν θα τρέξει στην προστατευτική αγκαλιά του αδελφού της, τότε θα δούμε το τέλος του παιχνιδιού».
Ο Γιαβούζ ρωτάει τη Γκιουνές γιατί δεν τρώει. Αυτή του λέει ότι προσέχει το βάρος της. Τη ρωτάει τι σχέδια έχει για την ημέρα και μετά προσθέτει ότι αφού δεν έχει κανένα σχέδιο εκτός από το να κάνει βόλτες με το αυτοκίνητο, τότε μπορεί να περάσει τη μέρα μαζί του. Την έγραψε σε γυμναστήριο ώστε να έχει να πηγαίνει κάπου. Το βράδυ μπορούν να συναντηθούν για δείπνο. Αυτή στέλνει μήνυμα στον Εμίρ ότι δεν θα μπορέσει να συναντηθούν σήμερα.
Η Τζαν του λέει ότι ήρθε απροειδοποίητα και ότι σκέφτηκε να περάσει. Της λέει να περάσει και ότι δεν έχει κάτι σημαντικό να κάνει ούτως ή άλλως, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα και ότι έπινε καφέ και της προσφέρει ένα φλιτζάνι. «Σ’ ευχαριστώ, αλλά πηγαίνω στο τμήμα και απλά ήθελα να περάσω να δω πως είσαι επειδή δεν σε έχω δει για αρκετό καιρό. Είσαι καλά;» «Επιβιώνω» «Ναι, το είδα. Εννοώ ότι ε είδα χθες. Ήταν ένα κορίτσι μαζί σου. Ήταν πολύ όμορφη. Ήσασταν ταιριαστοί» «Σ’ ευχαριστώ» «Σ’ ευχαριστώ. Είναι το κορίτσι σου; Εννοώ είστε μαζί; Εξεπλάγην. Σε παρακαλώ μη το παρεξηγήσεις. Δεν ξέρω. Ο έρωτας μάλλον έρχεται όταν δεν τον περιμένεις» «Ναι, έτσι είναι» «Ωραία. Ο έρωτας είναι ωραίο πράγμα. Πρέπει να φύγω για να μην αργήσω για το τμήμα. Να προσέχεις.» «Κι εσύ να προσέχεις».
«Εμπρός. Είμαι μπροστά από το διαμέρισμα. Η Τζαν επισκέπτεται τον Σαρράφογλου. Κατάλαβα. Με ρωτάει τι κάνει εκεί, λες και την έφερα εγώ εδώ και πρέπει να ξέρω». «Ψάχνετε κάποια διεύθυνση; Θα πρέπει να ψάχνετε για το διαμέρισμα που πωλείται». «Ναι το διαμέρισμα που πωλείται» «Μένω στο κτίριο που ψάχνετε. Είναι ωραίο κτίριο. Αν χρειάζεστε βοήθεια, μπορώ να βοηθήσω.» «Ευχαριστώ». Έχει χτυπήσει το πόδι της και του ζητάει να την πετάξει κάπου. Επαινεί το αυτοκίνητο και επιβεβαώνει ότι είναι δικό του. Αστειεύεται μαζί του: « Αφού ψάχνετε για διαμέρισμα στην περιοχή θα βλεπόμαστε πιο συχνά. Αστειεύομαι. Ευχαριστώ.»
Συζητούν για το ότι η Ζουλάλ επιστρέφει στο χωριό να φροντίσει τον πατέρα της και πόσο αναστατώθηκε γι’ αυτό. Η Χατιτζέ ρωτάει αν θα του επιστρέψουν τα χρήματα που έδωσε για το φροντιστήριο. Ο Ριζά λέει ότι θα ρωτήσει σε λίγες μέρες. Η Χατιτζέ επιβεβαιώνει ότι θα συνεχίσουν να μένουν εκεί τώρα που η Ζουλάλ έφυγε. Ο Ριζά ρωτάει αν ο Καν θα έρθει να μείνει κοντά τους και λέει ότι αυτό θα έφερνε χαρά στο σπίτι. Η Γκιουλσούμ λέει ότι ο Καν θα συνεχίσει να μένει με τον πατέρα του.
Ο Καν δεν σταματάει το κλάμα. Η Πινάρ προσπαθεί να τους δώσει τις βιταμίνες του και του λέει ότι ο μπαμπάς του είναι στο δρόμο και γυρίζει. Όταν σπάει το μπουκάλι τον ρωτάει αν θέλει τη μαμά του. Καλεί κάτω στο σπίτι του θυρωρού. Η Πινάρ ζητάει από τη Γκιουλσούμ να ανέβει επάνω γιατί ο Καν δεν σταματάει το κλάμα. Η Χατιτζέ χαίρεται που ο Καν κλαίει για τη μαμά του.
Η Γκιουνές λέει στη νταντά να σταμτήσει και να πάει να καθίσει κάπου αλλού και ότι όλοι τις κοιτάζουν. Βλέπει τον Εμίρ στο διάδρομο και αυτός της λέει ότι το ότι δεν θα συναντιόνταν δεν σημαίνει ότι δεν θα έβλεπαν κιόλας ο ένας τον άλλο. Τον ρωτάει αν πηγαίνει σ’ αυτό το γυμναστήριο και αυτός της λέει μόνο για σήμερα. Του λέει αν γι’ αυτό τη ρώτησε σε ποιο γυμναστήριο θα πάει. Αυτός της λέει ότι του έλειψε και αυτή του λέει να σταματήσει να μιλάει έτσι γιατί θα πέσει. Της λέει ότι δεν θα της συμβεί τίποτα αφού αυτός είναι εκεί.
« Τι συνέβη;» «Είναι οι βιταμίνες. Το καθαρίζω για να φύγει η μυρωδιά, παρόλο που δεν μυρίζει και τόσο άσχημα» «Γκιουλσουμ» «Όχι, μη με κοιτάζεις έτσι. Τα νεύρα μου είναι τεντωμένα» «Σταμάτα. Έκοψες και το χέρι σου. Σε παρακαλώ σταμάτα. Ο Καν έσπασε το μπουκάλι; Φέρεται άσχημα» «Δεν είναι ο Καν που φέρεται άσχημα που με ενοχλεί. Δεν μου έχει μείνει τίποτα και τώρα ο Καν συμπεριφέρεται λες και με μισεί» «Εντάξει, ηρέμησε. Θα πάω μέσα. Θα το συζητήσουμε αργότερα».
«Αρκετά, σήμερα ήταν μια πολύ ωραία έκπληξη.» «Θα υπάρξουν κι άλλες εκπλήξεις που δεν θα μπορείς να ξεχάσεις» «Όταν με κοιτάζει, είναι σαν να διαβάζεις το μυαλό μου» «Τότε κοίταζέ με κι εσύ και διάβασε το μυαλό μου» «  Δεν μπορώ να κοιτάζω, θα φαίνομαι αστεία» «Τότε θα σου πω εγώ τι έχω στο μυαλό μου. Θέλω να μείνεις μαζί μου απόψε» «Στο είπα στο τηλέφωνο. Ο αδελφός μου δεν θα με άφηνε ποτέ έξω τη νύχτα. Θα σε πάρω. Δεν θέλω να μας δει η νταντά μου».
Ο αδελφός του Τζαν τον καλεί και ο Εμίρ του λέει ότι έχει μια καλύτερη ιδέα και ότι θα τους πάει και αυτόν και τη μητέρα τους έξω για δείπνο και ότι αυτό θα ήταν καλό και για τη μητέρα τους.
Ο Γιαβούζ είναι εκνευρισμένος που η Τζαν επισκέπτεται ελεύθερα τον Εμίρ στο διαμέρισμά του. Ρωτάει τον Καμίλ τι συμβαίνει. Ο Καμίλ του απαντάει αν θέλει να κάτσει ήρεμα και θα πάει να τους ρωτήσει. «Δεν ξέρω. Κάτι συμβαίνει. Ξέρω τι συμβαίνει». Ο Γιαβούζ υποθέτει ότι ο Εμίρ είναι μαζί με τη Τζαν για να εκνευρίσει το Γιαβούζ και το να είναι η Τζαν αστυνομικός είναι το κερασάκι στην τούρτα. Ο Γιαβούζ λέει στον Καμίλ ότι αρκετά η Τζαν έκανε την αστυνομικό και ότι είναι ώρα να του ξεπληρώσουν κάποιες χάρες οι φίλοι του που βρίσκονται στα ανώτερα κλιμάκια.
Τα δυο αδέλφια διαφωνούν και ζητούν από τη μητέρα τους να κάτσει δίπλα του. Είναι τόσο χαρούμενη που είναι και με τους δυο τους. Είναι και οι δυο όμορφοι.
Ο Γιαβούζ και η Γκιουνές εμφανίζονται στο εστιατόριο που είναι και ο Εμιρ. Τον ρωτάει αν είναι καλή οδηγός και την πειράζει λέγοντάς της ότι ο χρόνος θα δείξει. Είναι χαρούμενοι που είναι οι δυο τους χωρίς σωματοφύλακες.
 Η Αϊσούν βλέπει το Γιαβούζ και λέει στον Εμίρ ότι πρέπει να φύγουν. Ρωτάει τι συμβαίνει και τον παρακαλεί να μην κάνει τίποτα και ότι θέλει η βραδιά να τελειώσει ήρεμα. Ζητάει το λογαριασμό.
Η Γκιουνές βλέπει τον Εμίρ και ο Γιαβούζ κοιτάζει προς εκείνη την κατεύθυνση και τη ρωτάει ποιον κοιτάζει. Αυτή του λέει κανέναν. Μετά το Γιαβούζ βλέπει την Αϊσούν και κοιτάζει επίμονα. Η Γκιουνές τον ρωτάει ποια ήταν αυτή η γυναίκα. Απαντάει ότι είδε κάποια συγγενή ενός παλιού του εργαζόμενου. Αυτή ρωτάει γιατί τον κοίταξε με τόσο θυμό. Κάνει πως δεν το παρατήρησε.
Ο Τζαν ρωτάει αν συνέβη κάτι. Η Αϊσούν του λέει να μη αφήσει να τον επηρεάζει εκείνος ο άντρας αρνητικά και ότι αυτό ακριβώς θέλει. Ο Εμίρ απαντάει « Μην ανησυχείς μητέρα. Τίποτα δεν θα είναι όπως το θέλει».
«Δεν κλαίω επειδή είμαι στενοχωρημένη. Κλαίω επειδή είμαι θυμωμένη. Το ορκίζομαι. Επειδή είμαι θυμωμένη.» «Το γιατί κλαις, δεν με απασχολεί. Κλαις όμως» «Ο Γιαβούζ το έκανε. Το ξέρεις, έτσι; Αυτός μου έβαλε τρικλοποδιά» «Μην αρχίζεις πάλι με το Γιαβούζ Σαντζακτάρ. Είναι σίγουρο ότι δεν θα μπορέσεις να αποδείξεις τίποτα» « Το ξέρω ότι δεν θα μπορέσω να το αποδείξω, αλλά το ξέρω. Ο Επιθεωρητής ούτε καν με κοίταξε όταν παρέδωσα το όπλο και το σήμα μου. Με έθεσαν σε διαθεσιμότητα για έξι μήνες. Φαίνομαι ηλίθια; Δεν καταλαβαίνω τι γίνεται;» « Τι θα κάνεις;» « Θα σκεφτώ και θα μείνω δυνατή. Θα βρω μια δουλειά ενώ θα μετράω τις μέρες για να περάσουν οι έξι μήνες. Πρέπει να φροντίσω τη μητέρα μου. Θα μετράω τις μέρες μέχρι να χτυπήσω το Σαντζακτάρ».
Η Γκιουνές λέει στη νταντά ότι πέρασαν υπέροχα και ότι θα πρέπει να το κάνουν πιο συχνά. Ο Γιαβούζ απαντά ότι θα περνάνε περισσότερο χρόνο μαζί. Η νταντά προσφέρει τσάι, αλλά η Γκιουνές λέει ότι κουράστηκε με το γυμναστήριο και το δείπνο και θέλει να πάει για ύπνο νωρίς. Τηλεφωνεί στον Εμίρ. …
« Πως πάνε οι συνεντεύξεις για δουλειά;» «Περιμένω απαντήσεις»  «Είμαι σίγουρος ότι θα βρεις δουλειά» «Πρέπει να βρω. Πρέπει να στείλω χρήματα στη μητέρα μου. Και είναι εύκολο να βρεις δουλειά στην Κωνσταντινούπολη. Έτσι;» «Θα το πεις τον Εμίρ; Μη με κοιτάς έτσι. Δεν γύρισε στον κόσμο του; Γνωρίζει κόσμο. Μπορεί ίσως να σε βοηθήσει να βρεις δουλειά» «Καταλαβαίνεις τι λές; Μάλλον δεν με έμαθες ακόμα. Θα του ζήταγα ποτέ βοήθεια γι’ αυτό το θέμα;» « Λες ότι έχεις οικογένεια και ότι πρέπει να τους στείλεις χρήματα. Έχεις έναν ευκατάστατο φίλο. Χτύπα του την πόρτα. Δεν είναι ντροπή» «Θα βρω μόνη μου δουλειά. Δεν θα ζητήσω βοήθεια από τον Εμίρ» «Οι φίλοι δεν είναι εχθροί» «Ο Εμίρ δεν είναι φίλος μου. Δεν έχεις τίποτα άλλο να κάνεις από να κάθεσαι και να μιλάς μαζί μου; Που είναι αυτή η Ζουλάλ; Γιατί δεν πας να της δεις;»  «Αυτό το κεφάλαιο έκλεισε. Τη στιγμή που είπε ψέματα για τον Εμίρ το έκλεισα αυτό το κεφάλαιο και τώρα ανυπομονώ για ένα καινούργιο».
« Δεν ξέρω τι είναι αυτό. Δεν θέλω να σε αφήσω.» «Τότε μη φύγεις. Σταμάτα μ’ αυτή την εμμονή ότι πρέπει να πας σπίτι νωρίς» «Δεν είναι δική μου εμμονή, αλλά του αδελφού μου» « Ο αδελφός σου είναι υπερβολικά κτητικός για κάποιον που σε έστειλε στο εξωτερικό να σπουδάσει» «Δεν είναι ότι είναι κτητικός. Είναι κάτι άλλο. Σου είπα ότι θα πρέπει να σου εξηγήσω τα πάντα για την οικογένειά μου, αλλά δεν είχαμε την ευκαιρία. Όταν είμαι μαζί σου τα ξεχνάω όλα»  «Κοίτα, αυτά που έχεις να πεις για την οικογένειά σου δεν με αφορούν. Έχω κουραστεί με τις αλυσίδες που σου έχει βάλει ο αδελφός σου» «Κουράστηκες;» « Από αυτό κουράστηκα. Που έχεις μια νταντά που σου τηλεφωνεί συνεχώς. Που συνεχώς κοιτάζεις το ρολόι σου. Το τι θα κάνουμε και πότε εξαρτάται από την ώρα που δύει ο ήλιος. Είμαι με ένα παιδί ή με μια μεγάλη γυναίκα; Δεν το καταλαβαίνω αυτό.» «Δεν είμαι παιδί, είμαι μεγάλη» «Αλλά δεν φέρεσαι έτσι. Δεν μπορούμε να ζήσουμε τη σχέση μας έτσι» «Κοίτα χαλάρωσα αυτές τις αλυσίδες όσο μπορούσα, αλλά αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να χάσω τη εμπιστοσύνη της νταντάς μου» «Εντάξει, από σένα εξαρτάται. Η δικιά σου ζωή είναι. Και μπορείς να ζήσεις τη ζωή σου όπως θέλεις. Να’ το πάλι» «Όμως είπες ότι κάθε λεπτό που πέρασες μαζί μου σήμαινε κάτι. Με βαρέθηκες σε 10 μέρες» «Δεν βαρέθηκα εσένα. Βαρέθηκα που δεν μπορούμε να ζήσουμε τη σχέση μας ελεύθερα. Δεν είσαι ελεύθερη. Από αυτό κουράστηκα. Κοίτα δεν είμαι παιδάκι. Αυτές τις μυστικές συναντήσεις, τα τηλεφωνήματα, τα έχω ξεπεράσει εδώ και πολύ καιρό» «Τα έχεις ξεπεράσει εδώ και καιρό. Εσύ τα έχεις ξεπεράσει εδώ και  καιρό αλλά για μένα είναι καινούργια» «Το μόνο καινούργιο για μένα είναι τα αισθήματά μου για σένα» «Όμως αυτά που αισθάνεσαι δεν είναι αρκετά» «Κοίτα θέλω να περνάω περισσότερο χρόνο με την αγαπημένη μου. Το ότι χαλάρωσες τις αλυσίδες δεν μου είναι αρκετό. Θέλω να τις σπάσεις» .
Η υπηρέτρια λέει στη Σανέμ ότι ο Γιαβούζ δεν είναι σπίτι. Η Σανέμ λέει ότι περνούσε από εκεί και αφού το τηλέφωνό του ήταν κλειστό, υπέθεσε ότι θα ήταν σπίτι. Της λέει ότι θα τον περιμένει μέσα. Όταν η υπηρέτρια της λέει ότι θα τον ενημερώσει ότι πέρασε, η Σανέμ της λέει να κλείσει την πόρτα  και ότι θέλει να δει το υπνοδωμάτιο αμέσως.
«Γεια σας, είστε φιλοξενούμενη εδώ; Επειδή δεν σας έχω ξαναδεί» «Ποια είστε;» «Είμαι φίλη του Γιαβούζ» « Ο αδελφός μου δεν είναι σπίτι» «Αδελφός; Είστε η αδελφή του Γιαβούζ. Ούτε καν το ήξερα ότι έχει αδελφή» «Μόλις ήρθα. Ήμουν εκτός χώρας.» «Αυτά τα δάκρυα οφείλονται στο ότι σας λείπει το μέρος από όπου ήρθατε; «Συγγνώμη, αλλά τα νεύρα μου είναι πραγματικά τεντωμένα» Έρχεται η νταντά και προσπαθεί να παρηγορήσει τη Γκιουνές. Όταν η νταντά τη ρωτάει γιατί κλαίει, η Σανέμ απαντάει ότι κάτι μπήκε στο μάτι της, ότι δυσκολεύτηκε αλλά τελικά το έβγαλε. «Με συγχωρείτε, αλλά ποια είστε;» «Με λένε Σανέμ».
«Ελβετία, σε σχολείο για δεσποινίδες» « Όταν ο κόσμος ακούει για Ελβετία αμέσως του έρχεται στο μυαλό σχολείο για δεσποινίδες, αλλά δεν ήταν τέτοιο. Ήταν ένα καλό ιδιωτικό σχολείο» «Είσαι πολύ σεμνή για κάποια τόσο μορφωμένη και τόσο όμορφη».
Η Γκιουνές καλωσορίζει τον αδελφό της και του λέει να κοιτάξει ποια είναι εκεί. Ο Γιαβούζ λέει ότι γι’ αυτήν ήρθε. Η Σανέμ του λέει ότι τον ενημέρωσαν ότι ήταν εκεί και ότι στην πραγματικότητα περνούσε και αποφάσισε να του κάνει έκπληξη, αλλά ότι τελικά αυτή ήταν που εξεπλάγη που συνάντησε την αδελφή του. «Αλήθεια. Είμαι έτοιμος. Μπορώ να σε πάω σπίτι αν θέλεις» «Εντάξει. Θα σου τηλεφωνήσω αύριο. Θα κλείσω το ραντεβού, μην ανησυχείς.» « Έχω πολύ άγχος για αύριο. Τι γοητευτική γυναίκα. Πιστεύεις ότι κάτι τρέχει μεταξύ τους;» «Αποκλείεται. Είναι πολύ μεγάλη. Ίσως, είναι όμορφη. Όχι αυτή η γυναίκα είναι πράγματι πολύ μεγαλύτερη»
«Τι κάνεις εδώ;» «Τι κάνω; Ήρθα για να σε δω; Τι πειράζει» «Δεν μπορείς να έρχεσαι εδώ χωρίς να με ρωτήσεις και να πάρεις την άδειά μου» «Αν μπορούσα να σε βρω στο τηλέφωνο τότε θα είχα την ευκαιρία να σου ζητήσω την άδεια. Και δεν καταλαβαίνω γιατί αντιδράς έτσι. Με πληγώνεις πολύ και εγώ χάρηκα τόσο που γνώρισα την αδελφή σου» «Δεν θέλω να βλέπεις την αδελφή μου» «Όμως αύριο…» «Θα ακυρώσεις το αυριανό ραντεβού σας» «΄Ώστε γι’ αυτό το λόγο με έστειλες μακριά. Για να μην αναπτύξω σχέσεις με την αδελφή σου. Αυτό είναι πολύ υποτιμητικό. Γιατί;» « Είναι η αδελφή μου και αυτή είναι η απόφασή μου. Εσύ πρέπει να σεβαστείς την απόφασή μου» «Εντάξει, όπως θέλεις. Είναι κρίμα. Θα μπορούσα να της κάνω καλό.» «Τι σημαίνει αυτό. Πως θα μπορούσες να κάνεις καλό στην αδελφή μου; Και τι πάει στραβά με τη Γκιουνές;» «Έχει ένα πρόβλημα» «Ένα πρόβλημα; « «Είσαι στο γραφείο όλη μέρα. Αυτή είναι εδώ μόνη της και δεν έχει φίλους. Πόση ψυχαγωγία μπορεί να προσφέρει στη Γκιουνές μια μεγάλη γυναίκα; Πόσο μπορεί να της μιλήσει η Γκιουνές; Ξέρεις ότι όταν ήρθα εδώ η Γκιουνές έκλαιγε; Δώσε μου την άδεια να μην ακυρώσω το αυριανό ραντεβού. Ίσως και να σε βοηθήσω».
Αυτό τράβηξε πολύ. Μήνυμα: Αύριο το βράδυ εκεί που συζητήσαμε. Αν δεν έρθεις, θα συνεχίσω να περιμένω. Για τελευταία φορά.
«Έκανε ότι μπορούσε για να μην πάει για ύπνο, αλλά στο τέλος τα κατάφερα. Είσαι καλά;» «Είμαι απλά κουρασμένος» «Θα ήθελες έναν καφέ;» «Ξέχνα τον καφέ. Βάλε μια ταινία που να σου αρέσει και ας τη δούμε μαζί.» «Ποια;» «Δεν ξέρω. Διάλεξε εσύ».
« Το νερό είναι πολύ χαλαρωτικό, σωστά;» «Ναι, είναι. Τουλάχιστον πνίγει τη φωνή μέσα μου» «Στην πραγματικότητα υποτίθεται ότι δεν πρέπει να πνίγουμε τη φωνή μέσα μας, αλλά να την ακούμε. Ποιος είναι αυτός ο άντρας;» «Πως το κατάλαβες;» «Για μας τις γυναίκες είναι η καρδιά μας που μας κάνει να χαμογελάμε ή να συννεφιάζουμε. Κάνω λάθος;» «Δεν ξέρω. Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που νιώθω έτσι» «Είναι η πληγωμένη σου καρδιά. Ξέρω ότι μόλις γνωριστήκαμε, αλλά πρέπει να εμπιστευτείς και εμένα και τις εμπειρίες μου» «Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν και πολλά για να εξηγήσω» «Άρα είναι κάτι καινούργιο» « Ναι είναι καινούργιο και η πρώτη μου φορά. Είναι η πρώτη φορά που νιώθω έτσι» «Θεέ μου, μιλάς για την πρώτη αγάπη» «Ο αδελφός μου δεν το ξέρει. Δεν είναι κάτι που θα μπορούσα να το συζητήσω μαζί του» « Πρώτα ας γνωρίσουμε η μια την άλλη. Δεν χρειάζεται να λές «κυρία». Να με λές Σανέμ».
Ο Κοράυ πηγαίνει στη Λάρα να ρωτήσει κάτι. Αυτή ανησυχεί και ρωτάει αν συμβαίνει κάτι στο σπίτι. Αυτός της λέει ότι δεν αφορά κάποιον στο σπίτι, ότι θα ακουστεί περίεργο και ίσως να μη θέλει να του απαντήσει, αλλά ότι πρέπει να μάθει. «Τι συμβαίνει;» «Που είναι η Χαντέ;» «Δεν ξέρω» «Μπορεί να άλλαξε τα μαλλιά της;» «Κοράυ σοβαρά δεν ξέρω. Την είδα την τελευταία φορά που την είδες κι εσύ. Πώς να ξέρω το χρώμα των μαλλιών της;» «Ας το θέσω έτσι. Μπορεί η Χαντέ να είναι κάπου στην Τουρκία» «Κοίτα, ειλικρινά δεν ξέρω. Από τότε που αποχαιρετιστήκαμε δεν απαντά στα μέιλ και δεν είναι ποτέ στο twitter ή στο facebook. Πάνε μήνες που άκουσα νέα της» «Νόμιζα ότι είχατε επαφή». «Γιατί το πιστεύεις; Ίσως να φοβάται ότι αν μου μιλήσει δεν θα μπορέσει να αντισταθεί να ρωτήσει για σένα» «Καταλαβαίνω. Αυτό είναι μάλλον αλήθεια. Δεν έχει μιλήσει ούτε με τη Νεχίρ» «Κοράυ γιατί ρωτάς για τη Χαντέ;» «Τίποτα. Απλά το σκέφτηκα. Τα λέμε».
«Θα με περιμένει στο εστιατόριο, αλλά δεν του απάντησα. Και είπε ότι θα είναι η τελευταία φορά. Είναι το τέλος, αλλά είναι άδικο. Αν δεν μπορεί να με δεχτεί έτσι, αυτή η σχέση δεν θα συνεχιστεί ούτως ή άλλως» « Άντρες. Είναι πραγματικά δύσκολο γι’ αυτούς να περιμένουν» «Νομίζω ότι με βλέπει σαν παιδί. Να έχω συνεχώς γύρω μου τη νταντά, να μου επιτρέπεται να βγαίνω μόνο τη μέρα. Αλλά τι μπορώ να κάνω; Έτσι είμαι.» «Αγαπάς στ’ αλήθεια αυτόν τον άντρα;» «Αν το να αγαπάς σημαίνει να μην μπορείς να σκεφτείς τίποτα άλλο εκτός από αυτόν, να σου λείπει όταν είναι ακριβώς δίπλα σου, αν θέλεις να περνάς το κάθε λεπτό μαζί του και να αισθάνεσαι ότι ο χρόνος τρέχει, τότε ναι. Πάρα πολύ» «Τα νιάτα. Είναι όμορφα. Είσαι πολύ τυχερή που έχεις τέτοια αισθήματα. Νομίζω ότι με λίγη βοήθεια μπορείς να χαλαρώσεις λίγο τους κανόνες» «Πως θα συμβεί αυτό; Ήδη το έχω κάνει όσο μπορούσα. Δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο και αν η αγάπη μας είναι αμοιβαία δεν πρέπει να το δεχτεί;» «Γλυκιά μου είσαι τόσο άπειρη. Κάθε σχέση στηρίζεται στο να δίνεις και να παίρνεις. Ο καθένας σας θα κάνει ένα βήμα» «Τι να κάων; Πως θα γίνει;» « Νομίζω ότι μπορείς να του δώσεις μια και μόνο νύχτα» «Πως;» « Μιλάω για ένα αθώο δείπνο μαζί. Είτε πας είτε όχι αυτός θα σε περιμένει εκει.» «Ναι, αλλά ξέρει ότι δεν θα μπορέσω να πάω» «Νομίζω ότι πρέπει να πας και να έχετε ένα ωραίο δείπνο μαζί και μετά ίσως να πάτε σε ένα κλαμπ για χορό και αν νομίζει ότι είσαι απλά ένα παιδί, απόψε μπορείς να του αποδείξεις ότι δεν είσαι παιδί αλλά μια νεαρή γυναίκα.» «Ο αδελφός μου;» «Εσύ φρόντισε για τη νταντά σου και άφησε τον αδελφό σου σε μένα».
Ο Κοράυ λέει στον Εμίρ «Έκανα τα πάντα για να τη βγάλω από το μυαλό μου. Αφιέρωσα τη ζωή μου στο γιο μου. Και τώρα. Γιατί συμβαίνει αυτό τώρα. Έχω παραισθήσεις;» «Σε τι διαφέρει το σήμερα;» «Υπάρχει η Πινάρ. Ηρεμία, συμπόνοια, ησυχία και αγάπη « «Και το πρόσωπο που τα έφερε αυτά στη ζωή σου είναι η Πινάρ;» «Αυτά υπήρχαν ήδη εκεί με τον Καν, αλλά η Πινάρ είναι λόγος που τώρα μπορώ και τα βλέπω. Έχει μια αγάπη, μια αγάπη που δεν πληγώνει. Είναι ζεστή και ανακουφιστική. Η Γκιουλσμούμ δεν το είχε αυτό. Η Χαντέ το έκαψε. Το έκαψε στις φλόγες. Μετά εντελώς ξαφνικά όταν νιώθω αυτή τη ζεστασιά, νομίζω ότι είδα τη Χαντέ το δρόμο και αισθάνομαι ότι θα χάσω το μυαλό μου». «Ακόμα κι αν αυτή που είδες ήταν η Χαντέ, τι σημασία έχει;» «Καμία» «Τότε;» «Θα μιλήσω με την Πινάρ. Θα της πως ότι έχουν αλλάξει τα πράγματα μέσα μου. Δεν θα φέρομαι σαν ηλίθιος».
Η Γκιουνές λέει πόσο ωραία πέρασε με τη Σανέμ στο σπα. Ο Γιαβούζ θέλει να μάθει για τι μίλησαν. Και λέει ότι δεν μίλησαν για τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά σκοπεύουν να βλέπονται πιο συχνά. Η νταντά τον ρωτάει αν θέλει καφέ, αυτός λέει όχι και ότι θα φύγει και ότι ίσως να μην επιστρέψει το βράδυ, ανάλογα με το πόσο θα κρατήσει η δουλειά του. Η Γκιουνές του λέει να είναι στο σπίτι για το πρωινό, αφού θα το ετοιμάσει η ίδια, γεγονός που χαροποιεί τον Γιαβουζ. Η Γκιουνές λέει στο νταντά ότι είναι κουρασμένη και ότι θα πάει στο κρεβάτι. Πέρασε μια κουραστική μέρα.
Ο Γιαβούζ λέει στη Σανέμ ότι πρέπει να βούιζαν τα αυτιά της αφού η Γκιουνές την επαινούσε στο δείπνο. Η Σανέμ απαντά λέγοντάς του ότι έχει μια χαριτωμένη αδελφή και ότι έγιναν σαν αδελφές. Της απαντάει ότι η Γκιουνές έχει ήδη έναν αδελφό. Και του λέει: «Σε παρακαλώ μη με παρεξηγήσεις, αλλά είναι ένα νεαρό κορίτσι και χρειάζεται κάτι περισσότερο από έναν αυστηρό αδελφό και μια γριά νταντά». Τη ρωτάει αν ξέρει κάτι και η Σανέμ του λέει ότι προσπαθεί να συνηθίσει τη καινούργια της ζωή, αυτό είναι όλο. «Θέλεις να είναι συνεχώς γύρω της καλοί άνθρωποι, αλλά ακόμα κι εσύ δεν μπορείς να το ελέγξεις αυτό μερικές φορές» «Ναι, μπορώ. Σε ότι αφορά την αδελφή μου μπορώ να ελέγξω και τα πουλιά που πετάνε» «Δεν χρειάζεται ένα πουλί που πετάει. Χρειάζεται κάποιον στον οποίο μπορεί να στηριχθεί και αν δεν σε πειράζει, μπορώ να είμαι εγώ αυτή. Μπορώ να είμαι η μεγαλύτερη αδελφή και εσύ φυσικά θα γνωρίζεις όλα όσα συμβαίνουν στη ζωή της».
«Το ήξερα ότι θα ερχόσουν» «Πως το ήξερες; Ούτε εγώ δεν το ήξερα ότι θα ερχόμουν» «Αυτά τα μάτια δεν δίνουν την εντύπωση ότι τα παρατάνε τόσο εύκολα» «Ένα βράδυ όπως το ονειρεύτηκα» «Απόψε θα είναι μια πολύ ιδιαίτερη βραδιά» «Ξέρεις την ιστορία για την πριγκίπισσα στον πύργο;» «Όχι. Ξέρω μόνο για μια πριγκίπισσα όπως εσύ» «Ναι, αλλά ήταν πολύ μόνη. Ναι αλλά δεν βρήκε τον πρίγκιπά της όπως εγώ εσένα. Ο βασιλιάς την κλείδωσε εκεί για να μην τη πλησιάσει κανείς. Για να την προστατέψει από όλα τα κακά.Πρέπει να ήταν μια πριγκίπισσα που βαριόταν πολύ. Αλλά δεν πέτυχε τίποτα. Το κακό μερικές φορές είναι τόσο κοντά που ούτε ένας βασιλιάς δεν έχει τη δύναμη να το σταματήσει. Είμαι ζαλισμένη. Να φύγουμε. Είμαι μεθυσμένη. Δεν ήπια τόσο πολύ ούτε στην αποφοίτησή μου. Ας φύγουμε. Δεν θέλω να τελειώσει αυτή η μέρα. Η επιθυμία σας είναι διαταγή μου πριγκίπισσά μου. Γιατί μου είναι τόσο δύσκολο να σε αποχωριστώ; Τότε μη φύγεις. Μείνε μαζί μου. Εδώ στο πλοίο; Είμαι μεθυσμένη, αλλά όχι τόσο μεθυσμένη. Όχι επειδή είσαι μεθυσμένη αλλά επειδή απόψε είναι ιδιαίτερη βραδιά. Πες στον καπετάνιο να σταματήσει το πλοίο.
Γιεα. Ήρθα για τη Λάρα. Πινάρ ποιος είναι;
Εμρέ, πρέπει να σου πω κάτι. Δεν θέλω να υπάρχουν μυστικά μεταξύ μας. Είμαι η αδελφή του Γιαβούζ Σαντζακτάρ. Ίσως να έχεις διαβάσει τις εφημερίδες ή να έχεις ακούσει τα νέα και να ξέρεις. Λέχθηκαν πολλές συκοφαντίες γι’ αυτόν και γι’ αυτό το λόγο… Είπαμε ότι είμαστε μόνο εμείς… Εμρέ εγώ ποτέ πριν… Εσύ ποτέ πριν τι;
(Μετάφραση: Μάρθα)
(Original source: http://sinematelevizyonlifestyle.com/)


Δημοσίευση σχολίου