Emir'in Yolu - Επεισόδιο 3

0 σχόλια

EMIR’ IN YOLU
ΠΕΡΙΛΗΨΗ 3ου ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ
(απόδοση στα ελληνικά της αντίστοιχης περίληψης από τη σελίδα http://sinematelevizyonlifestyle.com/)

To επεισόδιο μπορείτε να το δείτε εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=OfCew6UYzgo

«Γιατί δεν με ξύπνησες; Ο θαλασσινός αέρας σε ξυπνάει. Βασικά θα έπρεπε να πανικοβληθώ τώρα. Αν η νταντά μου πάει να με ξυπνήσει και δει ότι δεν είμαι εκεί θα φρικάρει. Ειδικά αν ο αδελφός μου έχει γυρίσει σπίτι. Στην πραγματικότητα τίποτα δεν με ενδιαφέρει μετά τη χθεσινή νύχτα. Εσύ, εμείς, μόνο αυτό με ενδιαφέρει πια. Πάλι δεν μπορώ να σε κοιτάξω στα μάτια. Προσπάθησα να στο πω ότι θα ήσουν ο πρώτος μου, αλλά δεν μετανιώνω γι’ αυτό που ζήσαμε. Είμαι πολύ ευτυχισμένη Εμρέ. Έζησα το κάθε δευτερόλεπτο από τη χθεσινή νύχτα επειδή το ήθελα. Πραγματικά το ήθελα. Είμαι πολύ ευτυχισμένη Εμρέ. Δεν το μετανιώνω και δεν θα το μετανιώσω ποτέ.» «Μην είσαι τόσο σίγουρη όταν μιλάς» «Τι είπες;» «Επειδή θα το μετανιώσεις» «Δεν ξέρω τι σου περνάει από το μυαλό, αλλά δεν το μετάνιωσα και δεν θα το μετανιώσω Εμρέ» «Εμίρ, το όνομά μου είναι Εμίρ» «Εμίρ;» «Το παιχνίδι τελειώνει εδώ. Τώρα πήγαινε και πες στον αδελφό σου ότι ο Σαρραφογλου έκλεισε το λογαριασμό. Θα καταλάβει.» «Γιατί, γιατί;;» «Πήγαινε και ρώτα τον αδελφό σου το γιατί. Θα σου εξηγήσει» «Όλα, όλα όσα ζήσαμε…» « όλα ήταν ένα ψέμα Γκιουνές Σαντζακτάρ. Όσα ζήσαμε ήταν εξαιτίας του αδελφού σου, ήσουν ένα παιχνίδι για μένα, ένα παιχνίδι αρκετά διασκεδαστικό» «Δεν σε πιστεύω» «Όταν σε κορόιδευα με πίστευες. Τώρα που σου λέω την αλήθεια, δεν με πιστεύεις. Εντάξει, δικό σου θέμα. Δεν με νοιάζει αν με πιστεύεις ή όχι. Μπορείς να φύγεις τώρα. Το παιχνίδι τέλειωσε».
Η νταντά πηγαίνει να πει στη Γκιουνές να ξυπνήσει, ο αδελφός της θα έρθει σύντομα στο σπίτι και θα περιμένει να του φτιάξει το πρωινό που του υποσχέθηκα. Μετά συνειδητοποιεί ότι η Γκιουνές δεν είναι στο κρεβάτι. Ο Γιαβούζ επιστρέφει στο σπίτι σε καλή διάθεση ανυπομονώντας για το πρωινό που του υποσχέθηκε. Λέει ότι πριγκίπισσα πρέπει να είναι ακόμα στη κουζίνα και να της δώσουν λίγο χρόνο ακόμα. «θα πάω να αλλάξω και περιμένω να είναι έτοιμο το τραπέζι όταν γυρίσω».
Η νταντά λέει στο Γιαβούζ ότι η Γκιουνές δεν αισθανόταν καλά και είναι στο μπάνιο. Ρωτάει αν κάλεσαν γιατρό. Το λέει ότι δεν είναι τόσο άσχημα και ότι επειδή είναι στο μπάνιο δεν μπορεί να τους ακούσει. Της λέει ότι αν το ήξερε θα ερχόταν νωρίτερα στο σπίτι. Του λέει ότι δεν χρειάζεται να ανησυχεί.
Ο Γιαβούζ θέλει να την πάει στο νοσοκομείο όταν βγει από το μπάνιο. Η Γκιουνές ψάχνει για τον Εμίρ Σαρράφογλου στο ίντερνετ και διαβάζει τα πάντα γι’ αυτόν, ακόμα και το άρθρο για την αυτοκτονία του Ουνάλ στο κλαμπ του Γιαβούζ και για το ότι ο Γιαβούζ μπήκε τρία χρόνια στη φυλακή εξαιτίας του Εμίρ.
«Το παιχνίδι τέλειωσε. Περιμένω το Γιαβούζ.» «Τότε γιατί δεν ακούγεσαι σαν νικητής, αλλά ακούγεσαι σαν να υποφέρεις. Συνέβη κάτι που δεν περίμενες;» «ναι, υπάρχει κάτι που δεν το περίμενα, αλλά τώρα πια δεν έχει σημασία. Έκανα αυτό που έπρεπε να κάνω και έχω να σκεφτώ τίποτα άλλο. Περιμένω το Γιαβούζ. Θα δει σε τι εξευτελιστική κατάσταση είναι. Όπως πήγα εγώ σ’ αυτόν, τώρα θα έρθει αυτός σε μένα».
«Σου είπα να φύγεις. Φύγε.» «Φεύγεις νυχτιάτικα, έρχεσαι σπίτι καταρρακωμένη. Κοίτα πως είσαι. Προσπαθείς να με πεθάνεις;» «Δεν έχω να σου πω τίποτα. Άσε με μόνη μου. Φύγε» «Μπορεί να μην έχεις να μου πεις τίποτα, αλλά μπορώ να καταλάβω. Οι σκισμένες φωτογραφίες. Πήγες σ’ αυτόν και τώρα επιστρέφεις καταρρακωμένη. Τι έκανε; Έκανε κάτι φοβερό. Πες μου τι έκανε.» «Μου πλήγωσε την καρδιά» Ο Γιαβούζ πανικοβάλλεται πιστεύοντας ότι η Γκιουνές έχει κάτι. Η νταντά του λέει να μην ανησυχεί και ότι μόλις της έλεγε ότι κάνουν φασαρία για το τίποτα. Η νταντά λέει ότι έχει λίγο πυρετό και ότι δεν έπρεπε να κάνει καυτό μπάνιο και ότι για το λόγο αυτό τα μάτια της είναι κόκκινα. Ο Γιαβούζ επιμένει να μάθει να συμβαίνει κάτι σοβαρό. Η νταντά λέει να την αφήσουν μόνη να ξεκουραστεί και θα είναι μια χαρά. Ο Γιαβούζ επανειλημμένα ρωτάει τι συμβαίνει με τη Γκιουνές και η νταντά λέει ότι απλά είναι αδιάθετη.
Ο Γιαβούζ τηλεφωνεί στη Σανέμ και της λέει να πάρει τη Γκιουνές και να κανονίσουν να κάνουν κάτι μαζί. Όταν η Σανέμ ρωτάει τι συμβαίνει, της λέει ότι δεν ξέρει, κάτι συμβαίνει και αυτή πρέπει να μάθει τι είναι και να του το πει.
ΑΝΑΔΡΟΜΗ: «Ήρθα να δω τη Λάρα» «Σε είδα. Ήσουν στο Νισάντασι» «Τέλος πάντων. Πρέπει να φύγω» «Χαντέ».
« Σου έφτιαξα καφέ. Ξέρω ότι δεν κοιμήθηκες καθόλου. Είσαι καλά;» «Καλά είμαι. Ευχαριστώ» «Θέλεις να μιλήσεις;» «Δεν έχω να πω κάτι. Η κλασική Χαντέ. Εμφανίζεται όπως εξαφανίζεται. Αυτές είναι οι κλασικές κινήσεις της Χαντέ. Δεν υπάρχει τίποτα να πω. Πρέπει να βγω έξω»
« Καλώς ήρθες Γιαβούζ Σαντζακτάρ» «Η Χαντέ. Η Χαντέ επέστρεψε».
Η Λάρα λέει στη Χαντέ ότι αν την έβλεπε  στο δρόμο μ’ αυτό το χρώμα μαλλιών, δεν θα την αναγνώριζε. Δεν το πιστεύει ότι γύρισε. «Γιατί δεν μου το είπες;» «Σε αναζήτησα». « Δεν φαντάστηκα ότι θα μετακόμιζες. Μακάρι να είχαμε επικοινωνήσει.» «Από τότε που έφυγε η μητέρα μου, μετακόμισα στη Τζανσού και νοίκιασα το διαμέρισμα στον Κοράυ. Φυσικά σε αναστάτωσε που είδες τον Κοράυ» «Έχω τελειώσει μαζί του. Κάποτε θα συναντιόμασταν, αλλά αυτό το θέμα με το διαμέρισμα με αναστάτωσε λίγο» «Γιατί;΄» «Το γραφείο μου είναι ένα τετράγωνο πίσω από την πολυκατοικία» «Να το πω ατυχή σύμπτωση ή να το πω πεπρωμένο; Χαντέ τι ένιωσες όταν είδες τον Κοράυ;» « Τίποτα, ενώ νόμιζα ότι θα δω εσένα, είδα τον Κοράυ. Φυσικά εξεπλάγην λίγο. Τέλος πάντων, τώρα γύρισα, θα καλύψουμε τα κενά. Λάρα είμαι καλά. Η ζωή συνεχίζεται» «Χαντέ, αυτό το δαχτυλίδι;»
« Η Χαντέ στεκόταν μπροστά μου και εγώ τι έκανα; Τίποτα. Ένα μεγάλο τίποτα. Απλώς στεκόμουν και την κοίταζα. Δεν ήξερε ότι η Λάρα μετακόμισε και δεν περίμενε να με δει εκεί» «Θα ήταν δύσκολο και για τους δυο σας» «Αυτή που είδα στο Νισάντασι ήταν αυτή. Έβαψε τα μαλλιά της. Έχει αλλάξει. Είναι σαν να έχουν περάσει χρόνια κι όχι μήνες, αλλά για ένα λεπτό, ίσως για ένα δευτερόλεπτο, κοιταχτήκαμε στα μάτια και τότε ήταν σαν να μην είχε αλλάξει τίποτα» «Είσαι καλά;» «Είναι εδώ για διακοπές, για δουλειές ή γύρισε μόνιμα. Κι αν γύρισε μόνιμα;» «Ποια η διαφορά;» «Με ρώτησες το ίδιο πράγμα, όταν σου είπα ότι νόμιζα ότι την είδα. Τότε ήταν πιο εύκολο να σου πω ότι δεν κάνει καμία διαφορά, αλλά τώρα…» «Τώρα τι;» «Την είδα Εμίρ. Καταλαβαίνεις; Είδα τη Χαντέ. Κοίταξα το πρόσωπό της, είδα τα μάτια της. Τώρα όλα ξαναγυρνάνε στην αρχή. Γιατί κοιτάζεις το ρολόι σου; Περιμένεις κάποιον;» «Περιμένω το Γιαβούζ Σαντζακτάρ».
Ο Γιαβούζ ρωτάει τη Σανέμ αν μίλησε με τη Γκιουνέα. Του λέει ότι δεν απαντάει. Της λέει ότι μπορεί να κοιμάται. Μπαίνει η Γκιουνές. Της λέει ότι θα την ξαναπάρει αργότερα. «Θέλεις να πάμε στο γιατρό;» «Θέλω να μιλήσουμε».
«Προφανώς ο Γιαβούζ δεν έχει το κουράγιο να με αντιμετωπίσει αφού μίλησε με την αδελφή του» «Τι έκανες σ’ εκείνο το κορίτσι για να πάρεις την εκδίκησή σου; Ούτε καν μπορείς να μου πεις ανοιχτά τι έκανες και κάθεσαι εδώ και κοιτάζεις το ρολόι σου. Ο Γιαβούζ Σαντζακτάρ θα έρθει και θα σε αρπάξει από το λαιμό. Μπορεί και να σε αποτελειώσει κιόλας χωρίς να χρειαστεί να σε κοιτάξει. Αυτό ήθελες; Πήρες την εκδίκησή σου;» «Θα έρθει. Θα δει το πρόσωπό μου και εγώ το δικό του. Όταν θα κοιτάζεται  στον καθρέφτη και θα βλέπει την ίδια απελπισία στο πρόσωπό του, τότε θα έχω πάρει την εκδίκησή μου».
« Με κάνεις να ανησυχώ. Πρώτα απάντησε στις ερωτήσεις μου και μετά μπορούμε να συζητήσουμε ότι θέλεις» «Θα με ρωτήσεις τι συμβαίνει και εγώ θα σου πω ότι είμαι καλά. Δεν έχω να εξηγήσω τίποτα, αλλά έχω μερικές ερωτήσεις» «Εντάξει. Ρώτα λοιπόν» « Γιατί αποφάσισες να κλείσεις το κλαμπ αμέσως μόλις το άνοιξες;» «Είσαι περίεργη γι’ αυτό; Από πού προέκυψε αυτό; Ή είσαι περίεργη για τη νυχτερινή ζωή;» «Τη νύχτα των εγκαινίων τι έγινε;» «Σου είπε κάποιος κάτι; Η Σανέμ;» «Από το ίντερνετ» «Γιατί κοίταξες ; για ποιο λόγο;» « Εκείνο το βράδυ, κάποιος αυτοκτόνησε. Ποιος ήταν εκείνος ο άντρας;» «Γκιουνές αυτό το δυσάρεστο περιστατικό δεν έχει καμία σχέση με σένα» «Ο άντρας που πέθανε. Το όνομά του ήταν Ουνάλ Σαρράφογλου. Δεν το αναγνωρίζεις;» «Για σένα δεν σημαίνει τίποτα. Γιατί κάνεις αυτές τις ερωτήσεις;» «Τι έκανες σ’ εκείνον τον άντρα; Τι συνέβη εκείνη τη νύχτα;» «Δεν του έκανα τίποτα. Δεν είμαι κακός άνθρωπος.» «Δεν έκανες τίποτα. Σε πιστεύω.»
Η Χαντέ τηλεφωνεί στον Εμίρ…..
Η Γκιουνές ετοιμάζεται να φύγει και λέει στη νταντά ότι θα συναντήσει τη Σανέμ για πρωινό. Η νταντά δεν είναι ευχαριστημένη και της λέει ότι η Σανέμ είναι πολύ μεγάλη για να την έχει φίλη και η Γκιουνές της απαντάει ότι πριν γνωρίσει τη Σανέμ αυτή ήταν η μοναδική της φίλη και ότι δεν γνωρίζει κανέναν άλλο στη Κωνσταντινούπολη.
Η Τζαν μιλάει στη μητέρα της και η μητέρα της την ενημερώνει ότι μίλησε με το Γιαβούζ. Η Τζαν τη ρωτάει γιατί του μίλησε και γιατί δεν  του έκλεισε απλά το τηλέφωνο.
Η Χαντέ λέει στον Εμίρ ότι γύρισε. Ότι της φαίνεται λες και έχουν περάσει χρόνια κι όχι μήνες. «Δεν μπόρεσα να είμαι μαζί σου στις πιο δύσκολες στιγμές σου. Δεν μπόρεσα να σε βοηθήσω να μοιραστείς τον πόνο για τις δυο απώλειες που είχες. Λυπάμαι, προσπάθησα να σε πάρω πολλές φορές αλλά δεν μπορούσα να σε βρω. Μετά όταν τηλεφώνησα στον πατέρα σου…» «Ας μη μιλήσουμε γι’ αυτό» «Είσαι πολύ σημαντικός για μένα. Μακάρι τα πράγματα να ήταν διαφορετικά. Μακάρι να μπορούσα να σου συμπαρασταθώ περισσότερο» «Για μένα δεν θα είχε καμία διαφορά. Όμως για σένα μπορεί να είχε. Ξέρω ότι είδες τον Κοράυ, του μίλησα» «δεν θέλω να μιλήσω για τον Κοράυ» «Μη μιλάς τότε, αλλά άκουσε εμένα. Μην το σκάτε ο ένας από τον άλλο. Ναι στο παρελθόν έγιναν κάποια πράγματα. Δεν μπορείτε να τα αλλάξετε, όμως ο Κοράυ τώρα είναι ελεύθερος» «Όμως εγώ δεν είμαι ελεύθερη πια. Παντρεύομαι. Αρραβωνιάστηκα».
Η Γκιουλσούμ λέει στην Πινάρ ότι δεν ξέρει να σιδερώνει και η Πινάρ της υπενθυμίζει ότι δεν είναι υπηρέτρια αλλά η νταντά του Καν. Η Γκιουλσουμ λέει στην Πινάρ ότι πρέπει να το θυμάται αυτό γιατί συμπεριφέρεται σαν μέλος της οικογενείας. Η Πινάρ λέει ότι αισθάνεται σαν μεγάλη αδελφή του Καν. Τότε η Γκιουλσούμ τη ρωτάει αυτό τι σημαίνει για τη σχέση της με τον Κοράυ. Η Γκιουλσούμ συνεχίζει να ρωτάει τι συμβαίνει στον Κοράυ. Η Πινάρ της λέει ότι δεν την αφορά , οπότε δεν έχει να πει κάτι. Η Γκιουλσούμ μετά πηγαίνει στο σαλόνι και ρωτάει τον Κοράυ τι συμβαίνει και ότι δεν συμφωνεί να ζει στο ίδιο σπίτι με τη Πινπάρ. Του λέει ότι δεν ξαφνιάζεται με τίποτα από αυτά. Ο Κοράυ της λέει να πάει να πει τις ανοησίες της κάπου αλλού, ότι δεν θέλει να τα βάλει μαζί της. Του λέει ότι η Πινάρ είναι σαν τη Χαντέ. Ότι η Χαντέ του έκανε κακό και ότι και η Πινάρ του κάνει κακό.
Η Χαντέ λέει στον Εμίρ για το Μερτ. Ότι θα έρθει σύντομα στην Τουρκία για να γνωριστούν οι οικογένειές τους και ότι θα παντρευτούν. Σκοπεύει να τον συστήσει και στον Εμίρ και ότι θα δουλεύουν μαζί. Θα ανοίξουν δική τους επιχείρηση. Ρωτάει τον Εμίρ αν θα τη συγχαρεί. Της λέει φυσικά και ότι αν αυτό είναι που θέλει γιατί να μη τη συγχαρεί. Του λέει ότι είναι ευτυχισμένη και ήρεμη. Ότι αυτός την ηρέμησε και της έμαθε πώς να αποδέχεται και να μην παλεύει για όλα στη ζωή. Συνεχίζει λέγοντας ότι πάλεψε γι’ αυτόν και έχασε, ότι μετά πάλεψε για τον Κοράυ και έχασε όχι μόνο από τη Γκιουλσούμ αλλά έχασε και τον εαυτό της. Λέει ότι είναι ευτυχισμένη και θα δείξει σε όλους πόσο πραγματικά ευτυχισμένη είναι. Του λέει ότι νοίκιασε ένα γραφείο και ότι δεν ήξερε ότι και αυτός και ο Κοράυ ήταν στην πολυκατοικία και ότι το γραφείο της είναι ένα τετράγωνο μακριά και θα γίνουν γείτονες. Ο Εμίρ της απαντά ότι αφού έχει πάρει την απόφασή της σχετικά με τη σχέση της με τον Κοράυ, τότε δεν θα είναι πρόβλημα που θα γίνουν γείτονες.
Η Σανέμ υπόσχεται στο Γιαβούζ να του πει ότι της πει η Γκιουνές και του λέει ότι γι’ αυτό το λόγο τη συναντάει. Όταν εμφανίζεται η Γκιουνλές η Σανέμ τη ρωτάει τι συμβαίνει και μήπως δεν πήγε καλά η βραδιά. Η Γκιουνές της λέει ότι τέλειωσε, ότι όλα τέλειωσαν.
Ο Εμίρ δέχεται ένα τηλεφώνημα και αυτός που του τηλεφωνεί του λέει ότι η Γκιουνές έχει συναντηθεί με τη Σανέμ. Τις αποκαλεί το τέλειο δίδυμο και ρωτάει που βρίσκονται.
«Έκανα λάθος γι’ αυτόν. Δεν είναι αυτός που νόμιζα πως είναι» «Όμως φαίνεσαι πολύ στενοχωρημένη. Αν μιλήσεις γι’ αυτό θα αισθανθείς καλύτερα» «Δεν έχω να πω τίποτα. Τελείωσε.» «Μακάρι να υπήρχε κάτι που θα μπορούσα να κάνω για να το βγάλεις από το μυαλό σου» «Μπορείς. Για παράδειγμα ας μιλήσουμε για τον αδελφό μου. Πόσο καιρό τον ξέρεις;» «Πάνω από τρία χρόνια». «Και είσαι η αγαπημένη του» «Είναι φανερό ότι δεν ξέρεις τον αδελφό σου. Είμαι η αγαπημένη του. Λοιπόν ας πούμε ότι αγαπάω τον αδελφό σου, αλλά για δεν μπορείς να μας πεις και ζευγάρι. Είμαι δίπλα στον άντρα που αγαπάω, αλλά δεν είμαι στη ζωή του» «Εντάξει. Πόσο καλά τον ξέρεις;» «Ενδιαφέρουσα ερώτηση» «Είσαι μαζί του τρία χρόνια. Τι πέρασε; Ποιοι υπήρχαν στη ζωή του; Τα ξέρεις αυτά.» «Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που προσπαθείς να με ρωτήσεις;» «Το βράδυ στα εγκαίνια του κλαμπ, ήσουν εκεί;» «Ναι» «Ξέρω τι έγινε εκείνο το βράδυ. Ο αδελφός μου προσπάθησε να μου το κρύψει,  αλλά τίποτα δεν μένει κρυφό για πάντα. Ξέρω.» «Ήταν μια εξαιρετικά άτυχη βραδιά» «Εκείνος ο άντρας. Ο άντρας που αυτοκτόνησε. Τον ήξερες;» « Δεν καταλαβαίνω γιατί ενδιαφέρεσαι τόσο για εκείνη την τρομερή βραδιά» «Επειδή είμαι περίεργη για τη ζωή του αδελφού μου. Είμαι περίεργη για το τι έγινε όσο έλειπα» «Με φέρνει σε δύσκολη θέση το να θυμάμαι εκείνη τη νύχτα» «Συγγνώμη δεν είχα σκοπό να σε κάνω να θυμηθείς δυσάρεστα πράγματα». «Φεύγεις;» «Ναι. Είμαι κουρασμένη».
«Δεν εκπλήσσομαι. Ξέρεις πολύ καλά με ποιο να κάνεις παρέα». «Μιλάς για τη Γκκιουνές. Αυτό σημαίνει ότι εσύ είσαι εκείνος ο άντρας». «Ώστε εσύ ήσουν εκείνος ο άντρας που την έκανε να πετάξει στα ουράνια και μετά της κατέστρεψε τα όνειρα. Εσύ ήσουν» «Έλα. Μην προσποιείσαι ότι δεν ξέρεις τίποτα. Ξέρω ότι σου είπε τα πάντα ή ότι της έμαθες μερικά κόλπα.» «Τα έχεις χαμένα.». «Ας δούμε τι θα γίνει όταν μάθουν κι οι άλλοι τι έγινε και ποιος θα είναι αυτός που θα τρελαθεί» «Δεν μου είπε τίποτα. Ξέρω μόνο ότι ήταν πολύ αναστατωμένη» «Αφού είσαι πιστή στους φίλους σου..» «Κοίτα. Ότι κι αν της έκανες, αν το μάθει ο Γιαβούζ θα σε σκοτώσει» «Πες του να μην με κάνει να περιμένω πολύ».
Ο Γιαβούζ ρωτάει τη Σανέμ τι της είπε η Γκιουνές. Η Σανέμ λέει ότι δεν της είπε τίποτα το ιδιαίτερο και ότι απλώς αισθάνεται να πνίγεται από τη μοναξιά.
Λένε στη Χαντέ ότι ο Εμίρ δεν είναι εκεί. Μετά αυτή βλέπει τον Κοράυ που της λέει ότι είναι συνέταιροι με τον Εμίρ. Του λέει ότι ο Εμίρ δεν της το ανέφερε και αν μπορεί να πει στον Εμίρ ότι πέρασε. Ο Κοράυ τη ρωτάει αν υπάρχει κάτι άλλο να πουν, αν θέλει να ρωτήσει ή να πει κάτι ή αν είναι περίεργη για κάτι, για οτιδήποτε. Του λέει ότι έχει να του δείξει κάτι και ότι όταν το δει θα καταλάβει ότι δεν έχουν να πουν κάτι. Του δείχνει το δαχτυλίδι και του λέει ότι πρόκειται να παντρευτεί και ότι ο Μερτ θα έρθει σε λίγες μέρες. Τη ρωτάει αν είναι ευτυχισμένη και του λέει ότι είναι πολύ ευτυχισμένη και μετά φεύγει.
Η Πινάρ έφτιαξε ζεστή σοκολάτα όπως φτιάχνει και για τον Καν και του λέει ότι δεν θέλει να ξεπεράσει τα όρια, ωστόσο… Της απαντάει ότι έτσι είναι η κατάσταση. Του λέει ότι έχει απομακρυνθεί και ότι ξέρει ότι με την επιστροφή της Χαντέ είναι λες και έσκασε μια βόμβα στη ζωή του. Καταλαβαίνει ότι δεν μπορεί να βάλει σε τάξη τις σκέψεις του «όχι δεν είναι αυτό» «Πρέπει να είναι δύσκολο να βάλεις τα αισθήματά σου σε τάξη» Του λέει ότι δεν ξέρει και πολλά σχετικά με την αγάπη. Της λέει ότι η Χαντέ αρραβωνιάστηκε ή παίζει κάποιο παιχνίδι και ότι ναι μια βόμβα έσκασε στο μυαλό και στη καρδιά του, αλλά ότι είναι συνηθισμένος στις ζημιές που αυτές οι βόμβες αφήνουν πίσω τους και ότι δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο.
«Έκανες τη Γκιουνές να πέσει, αλλά δεν ξέρεις ότι η Γκιουνές είναι φτιαγμένη για να πέφτει και μετά να σηκώνεται πάλι (Γκιουνές στα τούρκικα σημαίνει ήλιος)» « Η εκδίκηση είναι γλυκιά, αλλά μόνο όταν το λέει αυτός που υποφέρει. Ακόμα δεν είχες νέα από το Γιαβούζ. Είσαι σιωπηλός εξαιτίας αυτού, ή είσαι σιωπηλός εξαιτίας της συνείδησής σου;» «Τίποτα από τα δύο. Στο τέλος θα το μάθει και θα έρθει να με αντιμετωπίσει» «Πως το ξέρεις αυτό;» «Επειδή και η Γκιουνές θα θελήσει εκδίκηση και δεν είναι τόσο δυνατή ώστε να τα καταφέρει μόνη της» «Δύναμη. Μερικές φορές η μεγαλύτερη δύναμη είναι η αθωότητα».
ΑΝΑΔΡΟΜΗ: Η Γκιουνές θα πάει για ιππασία και η νταντά ακόμα προσπαθεί να μάθει τι έγινε. Η Γκιουνές της λέει ότι είναι καλά και ότι το αντιμετωπίζει και ότι δεν χρειάζεται να ανησυχεί.
«Μπορούμε να μιλήσουμε; Που είναι ο αδελφός σου; Γιατί δεν ήρθε ακόμα σε μένα;» «ώστε περιμένεις τον αδελφό μου» «με ανυπομονησία» «τότε συνέχισε να περιμένεις, επειδή δεν θα πετύχεις αυτό που θέλεις. Θέλεις εκδίκηση. Βρες άλλο τρόπο. Δεν θα μπορέσεις να με χρησιμοποιήσεις άλλο.» «δεν του είπες τίποτα» «Τι έγινε; Απογοητεύτηκες. Ναι, δεν έτρεξα στην αγκαλιά του αδελφού μου, όπως ήθελες. Δεν του είπα ότι με χρησιμοποίησες. Αυτή δεν ήταν δική σου νίκη, ήταν δική μου ηλιθιότητα και δεν έχω σκοπώ να συμπεριφερθώ βλακωδώς ξανά και να σου προσφέρω τη νίκη. Πήγαινε και πάρε εκδίκηση χωρίς εμένα. Και μέχρι να πας μόνος σου και να εξηγήσεις το παιχνίδι της εκδίκησης στον αδελφό μου κανένας δεν πρόκειται να μάθει τίποτα γι’ αυτό. Αν φυσικά αυτό σου αρκεί.
ΦΩΝΗ: Μερικές φορές η μεγαλύτερη δύναμη είναι η αθωότητα.
ΜΗΝΥΜΑ: Εμίρ αν έχεις χρόνο σήμερα, μπορούμε να συναντηθούμε;
«Τι σύμπτωση» «Πάει αρκετός καιρός που δεν σας έχω δει τριγύρω» «Ήθελα πολύ να επικοινωνήσω μαζί σας μετά την κηδεία, αλλά δεν το έκανα. Δεν ήξερα πως θα αντιδράσετε» «Αντιδρώ τώρα όπως θα αντιδρούσα και τότε» «Δεν μπορώ να εκφράσω πόσο στενοχωρημένη είμαι για τον Ουνάλ. Και φυσικά και για τον Εμίρ.  Εννοώ το ένα πίσω από το άλλο. Ποιος ξέρει σε τι κατάσταση βρίσκεται. Είμαι σίγουρη ότι κι εσείς ανησυχείτε. Ελπίζω να μην είναι μόνος» « Τι επιδιώκεις;» «Απλά ανησυχώ για το γιο ενός φίλου που πέθανε» «Ο Ουνάλ δεν ήταν φίλος σου. Απλά είχατε έναν επικερδή τρόπο να χρησιμοποιείτε ο ένας τον άλλο. Και όσον αφορά το γιο μου τον Εμίρ δεν υπάρχει κανένας λόγος να ανησυχείς. Αν φυσικά δεν έχεις κάποιο σχέδιο στο μυαλό σου. Εσύ δεν λες καλημέρα σε κανέναν αν δεν έχεις κάποιο απώτερο κίνητρο. Σε ξέρω πολύ καλά. Και τώρα προσπαθείς να το παίξεις φιλική μαζί μου και είμαι σίγουρη ότι κρύβεται κάποιο σχέδιο πίσω από αυτό επίσης. Αλλά η συμβουλή μου είναι να μείνεις μακριά από μας.» «Τι μπορώ να κάνω κυρία Αϊσούν. Η ζωή με κάποιο τρόπο να φέρνει κοντά».
«Φαίνεται ότι δεν μπορείς να μείνεις μακριά από τους πύργους. Εννοώ από τη θέα του πύργου της πριγκίπισσας. Τα σκουλαρίκια;» «Άσ’ τα αυτά» «πως είσαι; Πως πάει; Πως πάνε οι ετοιμασίες για τα εγκαίνια του κλαμπ;» «Καλά. Λίγο έμεινε. Δεν πολυασχολήθηκα τελευταία, αλλά θα ανοίξει σύντομα» «για να μην ασχοληθείς σημαίνει ότι ήσουν πολύ απασχολημένος» «Λιγάκι» «Θα σου μιλήσω για λίγο σχετικά με κάτι πολύ προσωπικό. Το κορίτσι με το οποίο σε είδα μαζί, μπορεί να είναι κάποια από τις γυναίκες του Γιαβούζ. Μπορεί να τη χρησιμοποιεί για να σε έχει στο χέρι» «Αυτή δεν είναι ερωμένη του Γιαβούζ. Είναι η αδελφή του» «Τι; Είστε μαζί με την αδελφή του Γιαβούζ;» «Ήμουν, αλλά όχι πια». «Γιατι; Κάτι κρύβεις» «Τζαν, ότι κι αν συνέβη μεταξύ της Γκιουνές και εμένα δεν σε αφορά» «Μπορεί να σου κάνει κακό» «Ξέρω τι κάνω» «Είσαι μαζί με την αδελφή του Γιαβούζ. Μετά τη χωρίζεις. Έχεις τάσεις αυτοκτονίας;» «θα περιμένουμε και θα δούμε» .
Η Χαντέ και η Γκιουνές γνωρίζονται από την Ελβετία. Η Χαντέ ρωτάει τη Γκιουνές αν δουλεύει και αυτή της λέει πως όχι. Μετά τη ρωτάει αν έχει επιχείρηση η οικογένειά της. Η Γκιουνές της λέει ότι έχει μόνο ένα μήνα που γύρισε και ότι ακόμα είναι μπερδεμένη και προσπαθεί να εγκλιματιστεί. Η Χαντέ προσφέρει δουλειά στη Γκιουνές. Η Γκιουνές εξηγεί ότι η Χαντέ της προσέφερε δουλειά και ότι αυτή δέχθηκε. Ο Γιαβούζ της λέει να ευχαριστήσει τη Χαντέ και ότι αν θέλει στ’ αλήθεια να δουλέψει, μπορούν να της ανοίξουν μια επιχείρηση και να κάνει ότι θέλει αλλά ότι δεν πρόκειται να δουλέψει για κανέναν. Του απαντά ότι αν της ανοίξει μια επιχείρηση τότε θα δουλεύει γι’ αυτόν και ότι δεν το θέλει ούτε αυτό. Η νταντά λέει στο Γιαβούζ ότι δεν είναι κακό αυτό που θέλει να κάνει η Γκιουνές. Αυτός ανησυχεί ότι η Γκιουνές προχωράει πολύ γρήγορα.
Ο Γιαβούζ έχει έναν καινούργιο συνεργάτη, τον Ενγκίν, ο οποίος έρχεται στη Κωνσταντινούπολη, με το στόλο του. Ο Γιαβούζ λέει στον Καμίρ ότι υπάρχουν δύο άνθρωποι που εμπιστεύεται: ο ένας είναι ο Καμίλ και ο άλλος ο Ενγκίν. Ο Ενγκίν ήταν στη Ρωσία και επιστρέφει σύντομα.
«Έχει κάποιο σκοπό, αλλά ποιος είναι ο σκοπός της;» «τι σε νοιάζει για το δικό της σκοπό. Δεν κατάφερες να ολοκληρώσεις το δικό σου σκοπό» «Δεν μπορεί να μείνει έτσι. Είναι χαζό.» «παράτα τα. Κοίτα το κλαμπ θα ανοίξει και έχουμε πάρει το δρόμο μας. Όλο αυτό το θέμα με την εκδίκηση. Όλες αυτές οι ανόητες ιστορίες ανήκουν πια στο παρελθόν. Σε παρακαλώ έλα στα συγκαλά σου. Έπαιξες ένα παιχνίδι και ήταν ανώφελο. Ότι κι αν έκανες δεν έτρεξε στον αδελφό της και είμαι πραγματικά περίεργος τι της έκανες για να εκδικηθείς. Πίστεψέ με είμαι πολύ περίεργος» .
«Χθες βράδυ σου επιτέθηκα, αλλά ο λόγος δεν ήταν μόνο αυτό το παιχνίδι της εκδίκησης.» «Ξέρω ότι δεν έχεις ξεπεράσει το γεγονός ότι η Χαντέ επέστρεψε» «Η επιστροφή της, ο αρραβώνας της. Ξέχασέ τα αυτά. Δεν θα συναντηθούμε ξανά. Θα σε βλέπει έξω ή θα έρχεται στο κλαμπ με τον αρραβωνιαστικό της φυσικά» «Η Χαντέ ανοίγει ένα γραφείο στη γωνία δίπλα στην καφετέρια» «Ένα γραφείο κάτω από τη μύτη μου. Τι προσπαθεί να κάνει;»
« Μου είπες ψέματα» «Τι;» «Αυτό το δαχτυλίδι. Είναι ένα ψέμα. Μου λες ψέματα ότι αρραβωνιάστηκε. Δεν υπάρχει αρραβώνας. Το είπες για να μη σε ενοχλήσω. Άλλο ένα παιχνίδι.» « Λες ανοησίες» «Ανοίγεις ένα γραφείο κάτω από τη μύτη μου και μετά λες, ξέχασα είμαι αρραβωνιασμένη» «όταν νοίκιασα αυτό το μέρος δεν ήξερα που μένεις. Κοίτα. Υπάρχει κάποιος στη ζωή μου. Είμαι ευτυχισμένη. Είμαι αρραβωνιασμένη και θα παντρευτώ σύντομα και δεν χρειάζεται να σου αποδείξω τίποτα» «Πάντα μου ήταν πολύ δύσκολο να σε πιστέψω κι όταν δεν σε πίστεψα, αυτό με κατέστρεψε. Αλλά όλα αυτά τα χρόνια πίστεψα όλα σου τα παιχνίδια. Το μόνο που θέλω τώρα είναι να μη σε πιστέψω».
Η Σανέμ προσπαθεί να πάρει πληροφορίες από την υπηρέτρια. Της λέει ότι δεν κάνει καλή δουλειά και δεν τις φέρνει τις πληροφορίες που θέλει. Μετά η υπηρέτρια της λέει ότι η Γκιουνές θα αρχίσει να δουλεύει. Η Σανέμ απαντά ότι προσπαθεί να συνέλθει. Ο Γιαβούζ απολογείται που ήταν σκληρός στη Σανέμ τις προηγούμενες εβδομάδες. Του λέει ότι καταλαβαίνει σε τι κατάσταση βρίσκεται και ότι το μόνο που περιμένει είναι να την προσέχει λίγο.
«Γιατί περιμένεις έξω με τέτοιο καιρό. Μπες μέσα» «Μόλις ήρθα» «θα γίνει πολύ ωραίο. Έγινε τίποτα;» «Ναι, κάτι έγινε. Είναι πολύ ωραία εδώ.» «Σ’ ευχαριστώ. Όπως σου είπα δεν πέρασα και πολύ χρόνο εδώ» «Ναι αυτό είναι αλήθεια. Επειδή ασχολήθηκες περισσότερο με την προσωπική σου ζωή» «Ώστε σου αρέσει» «Μου αρέσει, αλλά δεν είναι του τύπου μου τέτοια μέρη» «Ακόμα δεν βρήκες δουλειά» «Όχι, δεν βρήκα. Είναι δύσκολο, αλλά το αισθάνομαι ότι θα βρω» «Α, το αισθάνεσαι».
Η Γκιουνές πηγαίνει να μιλήσει στη Χαντέ , σχετικά με την πρόταση για δουλειά. Θέλει να μάθει αν σοβαρολογούσε. Η Χαντέ απαντά : “ ξέρω τις σπουδές σου και τη σχολή που τελείωσες. Πες μου ένα λόγο για να μη σοβαρολογώ» Η Γκιουνές απαντά «Επειδή δεν έχω εμπειρία. Δεν έχω δουλέψει ποτέ» Η Χαντέ λέει ότι και η ίδια είναι άπειρη όσον αφορά αυτή την καινούργια επιχείρηση, αλλά βασίζεται στον Μερτ. Η Γκιουνές τη ρωτάει αν ο Μερτ είναι ο αρραβωνιαστικός της και η Χαντέ απαντάει πως ναι και ότι θα επιστρέψει σύντομα από την Ευρώπη και ότι θέλει να είναι όλα έτοιμα πριν έρθει. Η Γκκιουνές της λέει ότι είναι έτοιμη και ότι μπορεί να στηρίζεται πάνω της.
«Αυτό το μέρος είναι για μένα κάτι περισσότερο από ένα συνηθισμένο μαγαζί. Και ο συνέταιρός μου είναι σαν αδελφός μου. Και διαλέξαμε τα άτομα με τα οποία θα δουλέψουμε πολύ προσεκτικά. Κοίτα στη νυχτερινή ζωή η ασφάλεια είναι εξίσου σημαντική με τη διασκέδαση και δεν μπορώ να σκεφτώ κανέναν άλλο που θα μπορούσα να εμπιστευτώ σχετικά με την ασφάλεια του κλαμπ εκτός από σένα» «Ευχαριστώ, αλλά δεν μπορώ να το κάνω. Εννοώ ότι δεν μπορώ να δεχτώ αυτή την πρόταση» «Γιατί;» «Είμαι αστυνομικός σε διαθεσιμότητα. Αυτό δεν είναι καλό βιογραφικό για να είμαι υπεύθυνη ασφαλείας σε ένα μέρος σαν κι αυτό. Ειδικά σε ένα νυχτερινό μαγαζί» «εννοείς ότι το πρόβλημα είναι ότι αυτό το μέρος είναι νυχτερινό μαγαζί» «ναι, και είναι και πολύ θορυβώδες. Δεν το αντέχω» «Από σένα εξαρτάται, αλλά αν αλλάξεις γνώμη η πόρτα θα είναι πάντα ανοιχτή» «Ευχαριστώ. Έχω μερικές συνεντεύξεις». «Καλή τύχη, όμως ακόμα κι αν δεν είναι του τύπου σου το μέρος, σε περιμένω απόψε. Μη το ξεχάσεις» «Δεν το ξεχνάω αλλά δεν θέλω να υποσχεθώ».
Η Χαντέ καλεί τον Εμίρ να πάει στο γραφείο της και να περιμένει εκεί μέχρι την ώρα των εγκαινίων. Αυτός συμφωνεί αν του υποσχεθεί ότι θα πάει στα εγκαίνια ακόμα και για 5 λεπτά. Υπόσχεται να πάει. Λέει στη Γκιουνές ότι θα περάσει ένας φίλος της.
Η Πινάρ τον ρωτάει γιατί γύρισε τόσο νωρίς. Της λέει ότι δεν πήγε στο κλαμπ και απλά τριγυρνούσε. Μετά ρωτάει που είναι ο Καν και αυτή του λέει ότι κοιμάται. Της λέει να σταματήσει αυτό που κάνει γιατί θέλει να μιλήσουν. «τι συνέβη;» «θα μιλούσαμε για κάτι» « το ξέχασα, ήταν κάτι σημαντικό;» «δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι ήταν σημαντικό» «κοίτα, αφού και οι δυο φαίνεται ότι δεν το θυμόμαστε, δεν θα ήταν τίποτα σημαντικό. Θα τελειώσω το συμμάζεμα».
«Δουλεύεις πολύ γρήγορα» «Προσπαθώ» «Πολύ γρήγορα και πολύ αποτελεσματικά. Αυτό είναι πολύ οικείο» «Οικείο;» «Που έχεις βάλει στο μυαλό σου να δουλεύεις χωρίς διακοπή. Είναι πολύ οικείο. Πέρασα τα τελευταία χρόνια της ζωής μου έτσι. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεφεύγεις. Να αφοσιώνεσαι στη δουλειά. Αλλά πρόσεχε, γιατί γίνεται συνήθεια» «δεν νομίζω ότι είναι κακή συνήθεια» «είναι ο πόνος της αγάπης» «Ο πόνος της καρδιάς. Τα γκρεμισμένα όνειρα. Σου είναι και αυτά οικεία, αλλά το ξεπέρασες» «Άσχετο. Θα παραγγείλω φαγητό. Θα πάρω σαλάτα.» «Εντάξει, επιστρέφω» «Μόλις θα παράγγελνα φαγητό. Τι θα ήθελες;» «Σήμερα ήθελα να δω το γραφείο. Μπορούμε να φάμε μια άλλη μέρα» «Όπως βλέπεις όλα είναι τόσο καινούργια. Δεν είχα το χρόνο να τα οργανώσω ακόμα. Είμαστε δύο. Άφησέ με να σε συστήσω στη συνάδελφό μου. Περίμενε. Υπάρχει ένα δέμα. Αυτά είναι λάθος.» «Πρέπει να φύγω» «Μα μόλις ήρθες» «Είναι σημαντικό τηλεφώνημα» «Θα τα πάρετε αυτά ή θα τηλεφωνήσω στην εταιρία;» «Δεν ήρθε ο φίλος σου» «Ήρθε αλλά έπρεπε να φύγει.» Το δέμα ήταν λάθος και τακτοποιηθεί το θέμα.
Η Γκιουλσούμ θέλει ένα πιο προκλητικό φόρεμα. Η Λάρα τη ρωτάει αν θέλει κάτι πιο ανοιχτό. Η Γκιουλσούμ λέει ότι θέλει κάτι που να φωνάζει ότι έφτασε. Όταν η Λάρα τη ρωτάει που θα φορέσει το φόρεμα, της λέει να βρει το φόρεμα και αυτή θα βρει κάπου να το φορέσει.
Η Γκιουνές μιλάει για τη δουλειά και η Χαντέ της λέει ότι φτάνει. Τότε η Γκιουνές της λέει ότι πρέπει να το γιορτάσουν με φαγητό. Η Χαντέ της λέει ότι θα το γιορτάσουν και της λέει ότι ο φίλος της ανοίγει ένα κλαμπ το βράδυ και ότι θα πάνε εκεί και θα το γιορτάσουν εκεί, αλλά πρώτα πρέπει να προετοιμαστούν.
Η Γκιουλσούμ λέει στη Λάρα ότι το φόρεμα είναι πολύ μακρύ. Η Λάρα της λέει ότι μπορούν να το μεταποιήσουν σε μια ώρα. Η Γκιουλσούμ απαντάει ότι δεν έχει τόσο χρόνο. Η Λάρα λέει ότι καταλαβαίνει ότι είναι κάτι ιδιαίτερο και τη ρωτάει αν υπάρχει κάτι καινούργιο στη ζωή της. Η Γκιουλσούμ απαντά ότι είναι κάτι όχι και τόσο καινούργιο. Και η Λάρα ρωτάει αν είναι ο Κοράυ.
Η Χαντέ λέει στη Γκιουνές ότι αυτή η μπουτίκ ανήκει σε μια πολύ καλή της φίλη και ότι θα τη λατρέψει. «Όμως Χαντέ» «Εσύ;» «Γεια σου Γκιουλσούμ» «τι κάνεις εδώ;» «Ήρθα να ψωνίσω, όπως κι εσύ» «Άλλαξες τα μαλλιά σου, αλλά αυτό το βρώμικο ύφος και μυαλό που έχεις δεν θα αλλάξει ποτέ. Ξέρω γιατί είσαι εδώ. Κι εσύ κι εκείνη η βρωμερή γυναίκα στο σπίτι κυνηγάτε τον Κοράυ. Και οι δυο σας. Πρώτα ήταν μία, τώρα είναι δύο. Κοίτα, δεν είμαι η παλιά Γκιουλσμούμ. Δεν έχω σκοπό να τον αφήσω σε καμία από τις δυο σας. Με άκουσες; Ποτέ.» «Γκιουλσούμ το φόρεμα» «Χαντέ, είσαι καλά;» «δεν είναι τίποτα που το παίρνω στα σοβαρά» «Ναι, σωστά» «Ας κάνουμε αυτό για το οποίο ήρθαμε» Συστήνει τη Λάρα στη Γκιουνές. «πρέπει να δοκιμάσεις αυτό» «Δεν δοκίμασες τίποτα» «κορίτσια δεν είμαι σίγουρη ότι θα μπορέσω να βγω έξω το βράδυ» «δεν θα δεχθώ καμία άρνηση. Αυτό είναι για να γιορτάσουμε που ξαναβρεθήκαμε. Συν το ότι είναι εγκαίνια στα οποία θα παραβρεθούν πολύ σημαντικά πρόσωπα και δεν σκοπεύω να λείπω» «εντάξει, αλλά αν θελήσεις να μείνεις μέχρι αργά, εγώ θα φύγω» «έλα δοκίμασε αυτό».
Ο Γιαβούζ είναι ανυπόμονος και εκνευρισμένος που η Γκιουνές ξεκίνησεν α δουλεύει και ήδη άρχισε να βγαίνει έξω τα βράδια. Η νταντά προσπαθεί να του υπενθυμίσει ότι δεν είναι πια παιδί και ότι δεν είναι ασυνήθιστο να βγει έξω το βράδυ για κάποια λογική ώρα. Της λέει μόνο μια φορά στα 40 χρόνια (τούρκικη παροιμία).
Ο Καμίλ λέει στο Γιαβούζ ότι και η Τζαν βγαίνει έξω. Λέει στον Καμίλ να την ακολουθήσει.
«είσαι πολύ όμορφη» «Γιε μου. Είμαι περήφανη για σένα» «είναι νωρίς ακόμα» «Ξέρω τι σκέφτεσαι. Σκέφτεσαι τον πατέρα σου. Αυτή τη στιγμή σε παρακολουθεί από ψηλά και είναι περήφανος για σένα.» «τι θέλεις να πιεις;» «είναι κάποιοι φίλοι μου εδώ και σκοπεύω να διασκεδάσω. Θα κάνω την οικοδέσποινα. Κάνε και εσύ το ίδιο με τους καλεσμένους σου» «θα μιλήσουμε αργότερα» «Καλή διασκέδαση»
«ισως έπρεπε να τηλεφωνήσω» «Ας κοιτάξουμε στο μπαρ» «Έχω να κάνω κάτι και θα γυρίσω» «εντάξει» «Εμίρ»
(Μετάφραση: Μάρθα)
(Original source: http://sinematelevizyonlifestyle.com/)


Δημοσίευση σχολίου