Yer Gok Ask - Επεισόδιο 87

0 σχόλια
ΡΩΤΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 87
ΣΚΗΝΗ 1η

Νοσοκόμα: Κύρια ελάτε τώρα, σας παρακαλώ βγείτε.
Γιατρό: Κυρία δεν υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτόν.
Χαβά: Σας παρακαλώ αφήστε με μαζί του λίγο ακόμη… σας παρακαλώ, σας παρακαλώ, σας παρακαλώ.
Συγνώμη αγάπη μου… Όλα ήταν δικό μου λάθος… Συγνώμη αγάπη μου… Συγνώμη…

ΣΚΗΝΗ 2η
Νοσοκόμα: Σας παρακαλώ βγείτε τώρα έξω, είσαστε συντετριμμένη.
Χαβά: Αφήστε με να μείνω εδώ, σας παρακαλώ καταλάβετε με.
Νοσοκόμα: Θα τον πάρω μακριά.
Χαβά: Το ξέρω αλλά δεν μπορώ να φύγω, δε μπορώ να φύγω, παρακαλώ καταλάβετε με για όνομα του Θεού.
Νοσοκόμα: Έως ότου θα έρθουν να τον πάρουν.
Χαβά: Ο Θεός να σε έχει καλά με αυτόν που αγαπάς.
Ωχ Θεέ μου, δώσε μου υπομονή. Δεν έχω κανέναν άλλον εκτός από εσένα σε αυτόν τον κόσμο… Κανέναν άλλον…
Δεν θα με άφηνες ποτέ… δεν θα με άφηνες ξανά… θυμάσαι; Μου είπες να κρατήσω το μωρό μας θα μοιάζει σε εσένα. Δεν το βλέπεις τώρα; Δεν το βλέπεις; Μπορείς να το δεις. Μπορείς να δεις. Το ξέρεις; Αυτό το μωρό είναι το πιο όμορφο δώρο που μου έδωσες… Σ’ αγαπώ… Σ’ αγαπώ.
ΣΚΗΝΗ 3η
Μπαντέ: Φύτευε σπόρους στον κήπο του σπιτιού του μόλις την προηγούμενη μέρα όμως τώρα ο Γιουσούφ δεν υπάρχει πια… δεν ζει πια, καταλαβαίνεις;
Μεχμέτ: Όλα θα περάσουν. Θα είμαι πάντα μαζί σου.
Μπαντέ: Τον σκότωσα. Είμαι μια δολοφόνος… είμαι η δολοφόνος. Ο άντρας που αγαπώ….
Μεχμέτ: Έχεις τρελαθεί Μπαντέ; Ε; δεν μπορείς να λες τέτοια πράγματα… Η Χαβά τον σκότωσε. Αυτή το έκανε… θα το αποκαλύψουμε αυτό… θα πάρεις εκδίκηση. Μην φοβάσαι. Θα είμαι πάντα μαζί σου αλλά πρέπει να ακούς τι λέω.
ΣΚΗΝΗ 4η
Σουλτάν: Μινεβέρ τι συνέβη;
Μινεβέρ: Έχει φύγει.
Σουλτάν: Ποιος; Θα τον καλέσω να έρθει εδώ, ποιος έφυγε;

Μινεβέρ: Δεν μπορεί να έρθει.
Σουλτάν: Ποιος;
Μινεβέρ: Πέθανε.
Σουλτάν: Μινεβέρ; Μήπως είναι ένα ψέμα;
Μινεβέρ: Ο αδελφός μου πέθανε… ο αδελφός μου πέθανε.
Σουλτάν: Πες μου ότι ήταν ένα ψέμα… ίσως μας ξεγέλασαν.
ΣΚΗΝΗ 5η
Μικρός Γιλμάζ: Πως βρέχει;
Σουλτάν: Μακάρι να μην είχα έρθει εδώ.
Μικρός Γιλμάζ: Γιατί αδελφή;
Σουλτάν: Βλέπεις την αδελφή μου τώρα.
Μικρός Γιλμάζ: Ήρθαμε εδώ για την Χαβά. Ποιος άλλος μπορεί να την βοηθήσει περισσότερο από την μητέρα της;
Σερέφ: Τι κάνετε εδώ; Βγείτε έξω από εδώ.
Σουλτάν: Κοίτα αυτό το κορίτσι.
Σερέφ: Απλώς σπαταλήσατε το χρόνο σας για ένα ταξίδι. Δεν έχετε δουλειά εδώ.
Χαβά: Μαμά
Σερέφ: Μην με αποκαλείς μαμά… δεν έχω μια κόρη σαν κι εσένα. Είδες τι έγινε; Πως μια αγάπη καταστρέφει οικογένειες;
Χαβά: Μαμά αγαπούσα την Γιουσούφ πάρα πολύ.
Σερέφ: Οι άνθρωποι δεν παίζουν παιχνίδια με αυτούς που αγαπούν. Δεν το κατάλαβες… σου είπα μην το κάνεις… δεν άκουσες. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο το μόνο που θα σου πω… θα το πληρώσεις. Ο καθένας που παίζει τέτοιο παιχνίδι θα πληρώσει.
Σουλτάν: Γιλμάζ πάρε την Χαβά. Βρείτε ένα μέρος να ηρεμήσει.
Γιλμάζ: Κι εσύ;
Σουλτάν: Θα την πείσω.
Γιλμάζ: Έλα
Σουλτάν: Εάν δε μπορέσω να την πείσω δεν έχω πουθενά αλλού να πάω.
Χαβά κοίταξε με τώρα.. Πήγαινε και φάε κάτι ζεστό… μετά κοιμήσου, πρέπει να κοιμήσεις αυτόν τον πόνο.
ΣΚΗΝΗ 6η

Η ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥΣΟΥΦ
Ο Μεχμέτ είναι δίπλα στο φέρετρο.
Μεχμέτ: Αυτό το μέρος είναι πολύ συνωστισμένο, αλλά μόνο οι δυο μας τώρα. Θα σου μιλήσω, απλά άκου… Θυμήσου, ήμασταν παιδιά. Δεν είχα μια μητέρα. Η θεία μου, όπως εμένα σε είχε πάρει υπό την προστασία της. Ενώ ο πατέρας μου έπινε στις ταβέρνες, ο θείος μου περνούσε χρόνο μαζί σου. Χρόνια πέρασαν, αλλά καμία αλλαγή. Υπήρχαν φορές που ήθελα να πεθάνεις. Τώρα είσαι εδώ. Δεν μπόρεσες να νικήσεις αυτήν την φορά. Εγώ ακόμη στέκομαι. Να αναπαυθείς εν ειρήνη αδελφέ μου.
ΣΚΗΝΗ 7η
Μεχμέτ: Η νύφη τα ήθελε όλα. Είπες ότι είσαι καλά.
Η μαρτυρία του ψεύτη. Τι λες;
Μεχμέτ: Κι ο καυγάς;
Η ψεύτικη μαρτυρία Πήρα τις δάδες, πήγα από το δωμάτιο και τις τακτοποίησα μπροστά από το παράθυρο όπως η νύφη ήθελε. Όταν πήγα μέσα στο δωμάτιο να πω ότι τα πάντα είναι εντάξει, ο Γιουσούφ ήταν δίπλα στην νύφη. Η νύφη του κρατούσε τα χέρια και του έλεγε έλα να φύγουμε μακριά… Ο Γιουσούφ είπε « είμαι ένας παντρεμένος άντρας, τι λες;» και την χαστούκισε. Η νύφη έχασε το μυαλό της και είπε «θα πάρω την εκδίκηση μου. Θα καώ». Δεν πίστεψα πως θα καιγόταν ποτέ στην πραγματικότητα.
Μεχμέτ: Πολύ καλά. Φυσικά το δούλεψες καλά.
Χαλίλ (δημοσιογράφος): Πολύ καλά.
Μεχμετ: Χαλίλ πήγαινε στο αστυνομικό τμήμα μαζί της. Να μην είναι μόνη.
ΣΚΗΝΗ 8η
Χαβά: Είναι καλά το μωρό μου;
Γιατρός: Κανένα πρόβλημα για την ώρα, παρακαλώ φροντίστε τον εαυτό σας. Αν αναστατώνεστε εσείς, ο γιος σας μπορεί να επηρεαστεί.
Χαβά: Ο γιός μου;
Γιατρός: Το μωρό είναι στις 17 εβδομάδες… νόμιζα πως το γνωρίζατε. Μην ανησυχείτε υπάρχει ένας γιος πολύ υγιής.
Χαβά: Ακούσατε τον γιο μου;
Γιατρός: Είναι ο υπέρηχος του γιου σας, να την δείξετε στον τυχερό πατέρα… Παρακαλώ μην ξεχνάτε τις εξετάσεις σας.
Χαβά: Κοίταξε θεία ο γιος μου είναι, του μοιάζει… μαύρα μάτια σαν κι αυτόν.
ΣΚΗΝΗ 9η
ΣΤΟ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ
Χαβά: Ήρθα αγάπη μου ήρθα… Ξέρεις σου το είπα στο νοσοκομείο το μωρό μας θα γεννηθεί… σου το ορκίζομαι. Θα έχουμε τον γιο μας αγάπη μου. Θα έχουμε το γιο μας που σου μοιάζει… μαύρα μάτια όπως εσύ. Η καρδιά του θα είναι καλή όπως την δική σου. Όταν τον κοιτάζω τα πάντα μου θυμίζουν εσένα. Όταν θα τον φωνάζω Γιουσούφ, θα με κοιτάζει όπως εσύ. Τον έφερα σε εσένα, τον έφερα για εσένα.
Τοποθετεί την φωτογραφία.
Χαβά: Μικροσκοπικά χεράκια θα κρατούν τα χέρια μου. Μου λείπεις…μου λείπεις. Μου λείπεις αγάπη μου.
ΣΚΗΝΗ 10η
Αστυνομικός: Η κα.Χαβά;
Χαβά: Ναι εγώ είμαι.
Αστυνομικός: Θα έρθετε μαζί μας.
Χαβά: Γιατί; Δεν καταλαβαίνω.
Αστυνομικός: Με την κατηγορία του εμπρησμού… προκαλέσατε τον θάνατο του Γιουσούφ Χαντζίογλου, συλλαμβάνεστε.
μετάφραση Stavroula K.

ΤΕΛΟΣ


Δημοσίευση σχολίου